Kokemuksia SV1000

V2

Itseä kiinnostaisi V2-moottorinen prätkä. Ducatiin ei ole varaa, mutta susnan SV1000:ia saisi kohtuuhintaan. Onko käyttäjillä kertoa omia kokemuksia ja käsityksiä ko. pyörästä. Kannattaako japsinelikko vaihtaa erilaiseen "jytinään"?

3

3107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PeteKalle

      Kohta kaks vuotta -04 mallisella ajanut, kilometrejä kertynyt itselle noin 10000. Ei syö öljyä, ja jos kaasun kanssa malttaa niin 5-6 litran kulutukseen pääsee (kun kulutusta on yleisesti moitittu). Mutta jos kiihdyttelee usein ja käyttää kovia kierroksia niin 8 litraa menee helposti. Pienillä kierroksilla tasakaasulla nykii vähän, vaikka säädöt on kohallaan, tulee ajettua yhtä vaihdetta pienemmällä tarvittaessa. Ajoasento ihan hyvä vaikka oon 190cm pitkä, pitkiäkin rupeamia on tullut ajettua. Laadusta nyt en osaa sanoa, mitään ongelmia ei ole ollut, paitsi että just katkes jäähdyttimen toinen kiinnityskorva mutta se on hitsattu uuteen uskoon. Normihuolloissa olen käyttänyt. Ajossa vakaa, jonkinmoinen ohjausiskari on jo vakiona. Jarrut hyvät ja nestekytkin on tunnokas käyttää, vaihteet soljuu hyvin. Kaikinpuolin tyytyväinen oon ollut, jytisee kivasti. Mutta ainahan se oma pyörä tuntuu hyvältä. Koeajolle vaan.

      • sv:tä

        Pari kesää sv 1000 oli ajossa. Mitään vikaan ei ilmennyt koko aikana (8000km).
        Bensaa syö tehoihinsa nähden aika paljon. Maantiellä päääsi kuuteen
        mut kevyessä kaupunki rallissa 8 litraa tai ylikin. Moni uusi 600 cc rivinelikko hakkaa ton suoritukyvyssä ja sitkeydessä. Kone täytyy pitää hereillä jos meinaa
        mennä rivakasti, alle 3500 rpm kone kakistelee jokseenkin. Esim. 600 cc
        rivinelikko hakkaa ton sitkeydessä alakierroksilla. Siis toimii puhtaammin (en tarkoita vääntöä). Mielestä kehuista huolimatta kone on tylsä, kakistelee alakierroksilla ja hyökkää keskialueella ja sitten tehoalue loppuukin jo.
        Ei tota voikaan suoranaisesti verrata kusiais sporttiin muttei ei sv:tä kyllä matkaajonkaan ole sen paremmin tehty. Itellä puutu kädet aika pahasti kaupunki ajossa. Liian makaava ajoasento matkapyöräksi.
        En tiedä mihin tarkoitukseen pyörä on tehty? Se ei ole ominaisuuksiltaan ratapyörä eikä oikeen matkapyöräkään vaikka molempia yrittää esittää.
        Itse vaihdoin SV.n 03 mallin cbr 600 äffään joka tarjoaa kaikkia ominaiksuuksia
        enemmän pienemmillä kuluilla. Ehkä SV on joku V2 fiilistely pyörä olevinaan.
        Itse V2 fiiliksen takia pyörän ostin mut se jokin fiilis katos aika nopeasti.


    • slerbeman

      Ota lainaa ja osta Ducati.
      Siinä on V2 meininki, moottoriluonne ääni ja ajettavuus.
      Se on siinä.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9303
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      43
      2737
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2503
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1350
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe