Olen lähdössä Palmaan heinäkuun alussa ja kaipailisin vinkkejä seuraavien asioiden suhteen:
- shoppailu
- ruokapaikat
- menomestat
- nähtävyydet
- retket
Kiitos!
Vinkkejä..
2
412
Vastaukset
- don luis
itse kaupungissa plaza mayorin tienoo ja kävelykadut san miguel ja sindicato lienevät parasta seutua,myös tavaratalot el corte ingles c&a, ja jokunen muu löytyvät.kehätien varrella on carrefour marketti,pienen matkan päässä al campo.ruokapaikat vahtelevat sitä tahtia etten voine suositella vanhoilla tiedoillani mitään.menomestoja on jokaiselle ja nekin vaihtelevat vuosittain.matkatoimisto vie retkille juuri tärkeimmille nähtävyyspaikoille.hotellin respasta löytynee mainoksia laajemmin.
- Huevos con gas
Plaza mayorin seutu alkaa olla "lopussa", yllätyin kun viime kesänä pyörähdin alueella. Meno ja meininki on Palman rantakadun varrella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179191Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893800- 212268
- 871403
- 1161198
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661132Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791128- 751110
- 551063