Taas muutama kiinni

Jopel

Lähes koko Suomen historian ajan on valtiolta pimitetty veroja melkein ilman rangaistusta.
Kuitenkin verojen pimityskin on varkaus.

Verokavalluksen todistaminenkin on ollut joskus vaikeaa ja jos jäljet ovat menneet liian lähelle isokenkäisiä, niin tutkijat on äkkiä vaihdettu ja homma aloitettu alusta, kunnes asia on vanhentunut ja tutkinta lopetettu.

Lähes jokainen suomalainen on joskus saanut pimeää tuloa.
Eikä sitä katsottu edes rikokseksi lähipiireissä.

Toisaalta itseään asiantuntijoiksi sanovat verojen laatijat ovat jättäneet varolakiin porsaanreikiä, joita sitten toiset viisaat ovat osanneet käyttää hyväkseen.

On onni, että nyt ollaan viimeinkin alettu etsiä ja rangaista noita tositarkoituksella verokavalluksia tekeviä ja osakekeinottelijoita myös.

Ehkä vankilan pelko lisää suomalaisten liikemiesten rehellisyyttä…. Toivottavasti.

9

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edes asiaa

      Puhuit paljon muttei mikään asia selvinnyt o|o

      • Atolfia

        kavallus lienee tapahtunut Vaasan keskussairaalassa, jossa talouspäällikkö yhdessä jonkun tai joittenkin firmojen kanssa junailivat valetositteita ja sairaalan menetys yli 2milj. euroa.

        Edellinen suuri juttu oli kai nämä Destian toimet.

        Onhan näitä. Milloinkahan nuo rötöstelijät oppivat, että valheella on lyhyet jäljet.
        Harva sieltä kömpii kuivin jaloin.

        Oli aikoinaan Valtion veroviraston pomon sukulaisten firma, jota syytettiin verokikkailusta, mutta se painettiin villaisella. Taisi olla kyse demarista, en nyt varmasti muista.


      • Uutisia kuuntelin
        Atolfia kirjoitti:

        kavallus lienee tapahtunut Vaasan keskussairaalassa, jossa talouspäällikkö yhdessä jonkun tai joittenkin firmojen kanssa junailivat valetositteita ja sairaalan menetys yli 2milj. euroa.

        Edellinen suuri juttu oli kai nämä Destian toimet.

        Onhan näitä. Milloinkahan nuo rötöstelijät oppivat, että valheella on lyhyet jäljet.
        Harva sieltä kömpii kuivin jaloin.

        Oli aikoinaan Valtion veroviraston pomon sukulaisten firma, jota syytettiin verokikkailusta, mutta se painettiin villaisella. Taisi olla kyse demarista, en nyt varmasti muista.

        Taitaa löytyä lisää Kepun vaalirahoitussotkujakin.
        Hyvin ovat yrittäneet piilotella, mutta hyvä kun selviää.


    • Tähtisilmänen

      Kenellekähän tuo Nova Group on velkaa, kun se menee konkurssiin?

      Jos sen velkojen takaajana on kunnat ja valtio, niin veronmaksajathan ovat silloin maksamassa Keskustan vaalitukia puoluekannasta riippumatta.
      Ainakin verorästit tulevat kaiken kansan piikkiin.

      • hankkimia

        meidän maksettavaksemme juuri äsken:460 000 euroo sekä 33 000 000 euroo.


      • Jopel+nk
        hankkimia kirjoitti:

        meidän maksettavaksemme juuri äsken:460 000 euroo sekä 33 000 000 euroo.

        Mistä sait nuo luvut?
        Saiko sossut ne?
        33,5 Milj. € Yli200 000 000 mummonmarkkaa.
        Jos tuo pitää paikkansa, niin
        tämä valtalkuntahan on täynnä rosmoja.


      • rahojen
        hankkimia kirjoitti:

        meidän maksettavaksemme juuri äsken:460 000 euroo sekä 33 000 000 euroo.

        kähminnästä,sillon vasemmisto het tukkii suusa.Hiljaa ko keltane neste sukassa.


      • Kiikitön
        rahojen kirjoitti:

        kähminnästä,sillon vasemmisto het tukkii suusa.Hiljaa ko keltane neste sukassa.

        Jotkut vaan vetää kotiin päin toisia selvemmin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe