Potilasvakuutus silmänlumetta

Vahintotapaus

Kuten otsikkokin kertoo, ei potilasvakuutus loppupeleissä ole mikään autuaaksi tekevä kansalaisturva. Kyseinen vakuutus ratkaisee korvausasiat potilaspapereiden perusteella, lääkäreillä taas on lain suoma valta määritellä kaikki potilaspapereiden sisälstö (ja näin ollen myös haivyttää mahd virheet) ja loppupeleissä vahingot kärsii potilas itse. Sentinkään korvausta ei tipu, ellei papereissa selkeästi lue: POTILASVAHINKO. TOki kansalaisella on näennäinen oikeus vaatia papereihin korjausta, jos ne ovat puutteelliset ja virheelliset, MUTTA lääkäri loppupeleissä päättää siitä, onko näitä tekstejä aihetta korjata. Jos tapauksesta on jo olemassa kielteinen vahonkopäätös, on se riittävä peruste olla korjaamatta mitään. TÄstä on olemassa muunmuassa tietosuojavaltuutetun päätös.

14

1992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viedä eu:hun

      Kannattaa viedä EU:n ihmisoikeustuomioistuimeen, vain sillä tavalla tännäkin saadaan lakia ja yhdenvertaisuutta muihin euroopan kansalaisiin nähden:D

      • 31133131

        Itse olen taistellut vuodesta 2006 tähän asti ja uusi valitus on taas sisällä vakuutuslautakunnassa. Potilasvahinkovakuutus on määrätty jo 3kertaa maksamaan minulle korvauksia. Tällä hetkellä eläkkeeni on noin 15 000e/vuodessa. 2005vuonna palkkani oli 32 000e. Ansiotulon menetystä olen saanut potilasvahinkovakuutuksesta jo 27,75e :) ja joitain satasia kivusta ja särystä. Apuväline, lääkäri- ja lääkekorvauksista en ole saanut penniäkään, kun se on vakuutusyhtiön mukaan ihan normaalia, että mun tarvii syödä semmoisia lääkeitä mitä en ole ennen tarvinnut. Täytyy kuitenkin suhteuttaa kaikki siihen, että olen vasta 30vuotias. Mutta nämä asiat kannattaa ottaa hieman huumorilla, koska muuten olisin jo haudassa.


      • kiirastulessa
        31133131 kirjoitti:

        Itse olen taistellut vuodesta 2006 tähän asti ja uusi valitus on taas sisällä vakuutuslautakunnassa. Potilasvahinkovakuutus on määrätty jo 3kertaa maksamaan minulle korvauksia. Tällä hetkellä eläkkeeni on noin 15 000e/vuodessa. 2005vuonna palkkani oli 32 000e. Ansiotulon menetystä olen saanut potilasvahinkovakuutuksesta jo 27,75e :) ja joitain satasia kivusta ja särystä. Apuväline, lääkäri- ja lääkekorvauksista en ole saanut penniäkään, kun se on vakuutusyhtiön mukaan ihan normaalia, että mun tarvii syödä semmoisia lääkeitä mitä en ole ennen tarvinnut. Täytyy kuitenkin suhteuttaa kaikki siihen, että olen vasta 30vuotias. Mutta nämä asiat kannattaa ottaa hieman huumorilla, koska muuten olisin jo haudassa.

        http://www.demari.fi/viikko-pohjois-karjala/mielipiteet/1115-vakuutuslaakarit

        tässä koko totuus eli kaikki on korruptuneita janormaali lääkäreitä ei istu vakuutusoikeudessa ja eu tuomioistuimeen valittaminen toki onnistuu vaan asioita jätetään pois ja kaikki ei käännetä..


        eli tehkää ihmiset asian hyväksi jotain !! lääkärien pitäisi olla ihmistä varten vaan vakuutusyhtiöt osakkaat vain havittelevet isoja voittoja ym.

        älkää luovuttako.


    • 98989898

      Potilasvahinkovakuutus on perustettu vain ja ainoastaan siksi että ihmisille luodaan illuusio että vakuutus korvaa jos lääkäri mokaa.Itselleni tapahtui hoitovirhe vuonna 2002 ja olen sen takia työkyvyttömyys eläkkeellä.Sairaala ei myöntänyt mitään ja jouduin itse todistamaan virheet,potilasvahinkovakuutus yritti ja pääsikin 7 vuoden taistelujen jälkeen todella pienillä korvauksilla jotka eivät edes kata minun kuluja eri oikeus asteissa,mutta eu tuomioistuimeen viellä menen.PVK.lla on yksi ammatti todistaja joka kaivaa sairaus menneisyytesi sieltä alkaen kun mailmaan synnyit ja Böstmannin Ole löytää kyllä jotain mikä aiheuttaa nykyiset vaivasi eli PERUS SAIRAUDEN.Sitten sitä puolitetaan 50/50 perus sairaus ja hoitovirhe.Ei auta vaikka olet ollut työelämässä koko ikäsi ilman sairaslomia,olet siis ollut vakavasti sairas tietämättäsi ja kärsinyt jatkuvaa kipua tietämättäsi.Se mikä tässä eniten ottaa palloon on että suomen oikeuslaitos antaa tämän kaiken tapahtua(no vakuutusyhtiöthän rahoittavat tulevia lain laatijoita)Suomi ei todellakaan ole oikeus valtio ja jos on niin ei tavalliselle kansalaiselle.

      • Kokemusta Suomen oikeusturvasta

        tämänpäiväisen Kelan lehden sivuja tuli mieleen että yrittävät jo korkeimmassa hallinto-oikeudessakin
        kusettaa. Yrittävät mitätöidä ihmisoikeustuomioistuimen ja niihin valittajat täysin.
        Korkeimman hallinto-oikeuksien päätöksiä voi myös lukea netistä, eivät eroa alemmista asteista mitenkään.
        Sama jatkuu Suomessa, pieni mahdollisuus on, jos kyseessä on liikennevahinko, joka voi viedä
        kärjäjille.

        Tunnen tuon Ole omasta tapauksesta; aivan terve minäkin olen, ei ole mitään vikaa, vaikka muut lääkärit toista todistavat. Ole on aina oikeassa ja hänen kaverinsa.


      • 8989898989
        Kokemusta Suomen oikeusturvasta kirjoitti:

        tämänpäiväisen Kelan lehden sivuja tuli mieleen että yrittävät jo korkeimmassa hallinto-oikeudessakin
        kusettaa. Yrittävät mitätöidä ihmisoikeustuomioistuimen ja niihin valittajat täysin.
        Korkeimman hallinto-oikeuksien päätöksiä voi myös lukea netistä, eivät eroa alemmista asteista mitenkään.
        Sama jatkuu Suomessa, pieni mahdollisuus on, jos kyseessä on liikennevahinko, joka voi viedä
        kärjäjille.

        Tunnen tuon Ole omasta tapauksesta; aivan terve minäkin olen, ei ole mitään vikaa, vaikka muut lääkärit toista todistavat. Ole on aina oikeassa ja hänen kaverinsa.

        On se ihmeellistä että OIKEUSVALTIOSSA on moinen kuppi kunta,koulutuksen järjestää vakuutusyhtiöt,palkkiot maksaa vakuutusyhtiöt ja nämä herrat päättää sinua näkemättä oletko sairas vai terva,siis tarvitseeko vakuutuksen maksaa.


      • *****
        8989898989 kirjoitti:

        On se ihmeellistä että OIKEUSVALTIOSSA on moinen kuppi kunta,koulutuksen järjestää vakuutusyhtiöt,palkkiot maksaa vakuutusyhtiöt ja nämä herrat päättää sinua näkemättä oletko sairas vai terva,siis tarvitseeko vakuutuksen maksaa.

        Olet varmaaan asunut pumpulissa, koska Suomi ei ole ollut oikeusvaltio moniin vuosiin, ei ehkä vuosikymmeniin. Oikeutta voi saada käräjillä, jos on hyvä asianajaja, ja asiasta on kokemusta, mutta
        muutoin ei.


      • 989898989898
        ***** kirjoitti:

        Olet varmaaan asunut pumpulissa, koska Suomi ei ole ollut oikeusvaltio moniin vuosiin, ei ehkä vuosikymmeniin. Oikeutta voi saada käräjillä, jos on hyvä asianajaja, ja asiasta on kokemusta, mutta
        muutoin ei.

        Ei sitä sentään pumpulissa ole asusteltu,eipä vaan ole ollut tarvetta hakea oikeuksiaan aikaisemmin.Oikeutta voi tosiaan saada käräjillä jos vastapuolena ei ole vakuutusyhtiö,verottaja,suomen valtio.


      • Tolvana**
        989898989898 kirjoitti:

        Ei sitä sentään pumpulissa ole asusteltu,eipä vaan ole ollut tarvetta hakea oikeuksiaan aikaisemmin.Oikeutta voi tosiaan saada käräjillä jos vastapuolena ei ole vakuutusyhtiö,verottaja,suomen valtio.

        Minä vielä aloittelevana käräjille menijänä liikennevakuutusyhtiötä vastaan,
        uskon, että tässä voi käydä hyvin.
        Takana monen monta tutkimusjaksoa, poli-käynteinä ja laitoshoitoina.

        Tarkat tutkimusjaksot, julkisella ja yksityisellä sekä liikennevakuutusyhtiötä vastaan kokenut
        asianajaja, voivat ehkä selättää vakuutusyhtiön juristin..

        Vuoden kuluttua voi olla toinen ääni minullakin kellossa, mutta vielä tässä 14.9.2009
        uskon näin.

        Suomen valtio.. tarkoitat ehkä Valtiokonttoria tai valtiokonttorista maksettavia korvauksia??
        Siinä olet oikeassa, samoin kuin verottajan kanssa. Ei taida edes pystyä haastamaan oikeuteen, koska kuuluu erikoisalaan ja erikoistuomioistuimiiin, joissa häviämisprosentti on aika tasan 100%-
        Ks Kelan lehti Elämässä 3/2009, jossa Korkeimman hallinto-oikeuden neuvos Matti Pellonpää pelottelee tiukasti suomalaiset valittajat, jotka uskaltavat viedä asiat ulkomaalais-pell.. näytille.
        Somlahan sai tuomion viime keväänä...


      • 989898989898
        Tolvana** kirjoitti:

        Minä vielä aloittelevana käräjille menijänä liikennevakuutusyhtiötä vastaan,
        uskon, että tässä voi käydä hyvin.
        Takana monen monta tutkimusjaksoa, poli-käynteinä ja laitoshoitoina.

        Tarkat tutkimusjaksot, julkisella ja yksityisellä sekä liikennevakuutusyhtiötä vastaan kokenut
        asianajaja, voivat ehkä selättää vakuutusyhtiön juristin..

        Vuoden kuluttua voi olla toinen ääni minullakin kellossa, mutta vielä tässä 14.9.2009
        uskon näin.

        Suomen valtio.. tarkoitat ehkä Valtiokonttoria tai valtiokonttorista maksettavia korvauksia??
        Siinä olet oikeassa, samoin kuin verottajan kanssa. Ei taida edes pystyä haastamaan oikeuteen, koska kuuluu erikoisalaan ja erikoistuomioistuimiiin, joissa häviämisprosentti on aika tasan 100%-
        Ks Kelan lehti Elämässä 3/2009, jossa Korkeimman hallinto-oikeuden neuvos Matti Pellonpää pelottelee tiukasti suomalaiset valittajat, jotka uskaltavat viedä asiat ulkomaalais-pell.. näytille.
        Somlahan sai tuomion viime keväänä...

        Penkovat terveystietosi syntymästäsi alkaen ja on aivan varma että nykyiset vaivasi johtuvat jostain aikaisemmasta tapahtumasta tai sitten sairastat jotain perus sairautta mistä itse et ole tietänyt mitään.Sitten suosittelen äänitys laitteen mukaan ottoa käräjille,eivät meinaan nauhoita alku ja loppu puheenvuoroja,niissä vakuutusyhtiötä edustava asianajaja heittää lokaa niskaasi minkä kerkeää kun on tietoinen ettei nämä puheen vuorot mene nauhalle.Jos olisin itse tämän tiennyt niin olisin itse myös nauhuria mukana pitänyt ja avogaaddi olisi nyt syytettynä kunnian loukkauksesta.Sitten hovioikeus,kas kummaa nauhoituksesta puuttuu pätkä missä vakuutusyhtiön todistaja tekee väärän vala joka olisi ollut todistettavissa nauhoituksen avulla mutta hovin laitteet reistailivat juuri tässä kohdin.Niin että eikun onnea.


      • kaltoinkohdeltu
        989898989898 kirjoitti:

        Penkovat terveystietosi syntymästäsi alkaen ja on aivan varma että nykyiset vaivasi johtuvat jostain aikaisemmasta tapahtumasta tai sitten sairastat jotain perus sairautta mistä itse et ole tietänyt mitään.Sitten suosittelen äänitys laitteen mukaan ottoa käräjille,eivät meinaan nauhoita alku ja loppu puheenvuoroja,niissä vakuutusyhtiötä edustava asianajaja heittää lokaa niskaasi minkä kerkeää kun on tietoinen ettei nämä puheen vuorot mene nauhalle.Jos olisin itse tämän tiennyt niin olisin itse myös nauhuria mukana pitänyt ja avogaaddi olisi nyt syytettynä kunnian loukkauksesta.Sitten hovioikeus,kas kummaa nauhoituksesta puuttuu pätkä missä vakuutusyhtiön todistaja tekee väärän vala joka olisi ollut todistettavissa nauhoituksen avulla mutta hovin laitteet reistailivat juuri tässä kohdin.Niin että eikun onnea.

        Kun Suomessa on korkeinta lakia- ja oikeutta pohtiva ja lakija tekevä eduskunta pahiten korruptioitunut, niin miten uskot Suomessa lakia noudatettavan.
        Nämä hyväosaiset saavat lainmukaisen kohtelun hyväveli järjestelmällä ja vaaliavustuksia jakamalla.
        Me tavan tallaajat olemme kyykytettävänä, kiusattavana ja maksumiehinä.


      • 989898989898
        kaltoinkohdeltu kirjoitti:

        Kun Suomessa on korkeinta lakia- ja oikeutta pohtiva ja lakija tekevä eduskunta pahiten korruptioitunut, niin miten uskot Suomessa lakia noudatettavan.
        Nämä hyväosaiset saavat lainmukaisen kohtelun hyväveli järjestelmällä ja vaaliavustuksia jakamalla.
        Me tavan tallaajat olemme kyykytettävänä, kiusattavana ja maksumiehinä.

        Vakuutusyhtiöt rahoittavat tulevia lain laatijoita jo ennen kuin he ovat päässeet edes eduskuntaan.Yksi jos mikä on varma asia tämän päivän mailmassa,PYYTENTÖÖTÄ RAHAA EI KUKAAN ANNA.AINA ODOTETAAN VASTAPALVELUSTA.


      • Sairash.
        kaltoinkohdeltu kirjoitti:

        Kun Suomessa on korkeinta lakia- ja oikeutta pohtiva ja lakija tekevä eduskunta pahiten korruptioitunut, niin miten uskot Suomessa lakia noudatettavan.
        Nämä hyväosaiset saavat lainmukaisen kohtelun hyväveli järjestelmällä ja vaaliavustuksia jakamalla.
        Me tavan tallaajat olemme kyykytettävänä, kiusattavana ja maksumiehinä.

        Paska maa. Eduskunnas on liian vahan oikeita kansanedustajia. Pelkkia omaneduntavoittelijoita ja vak.yhtioiden juoksupoikia suurin osa.


    • öööööööööööööööööööö

      Tämä Ole Böstman, mikä mies, minulle keksi myös ihan uuden vaivan ja ongelman, toimii ainakin Liikennevahinkolautakunnan lääkäriasiantuntiana.
      Tämä ei Böstman kuules tähän jää, minulla on näytöt siitä että väitteesi on täysin mitään pohjaa vailla, tulen tekemään kaikkeni että sinutkin vielä laki ja yhteiskunta järjestykseen pistää....se on katoppas Böstman niin että semmosta sonnia ei oo vielä syntynykkään mitä ei oo salvettua saatu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe