kirjotin tohon alemmaks keskustelu mut kysisin vielä,et onko muilla raskaana olevilla naisilla turvonnut sormet ettei ole sen jälkeen mahtunut kihla ja vihkisormus sormeen?jos ei ole mahtunut ja eikä ole pystynyt suurentamaan niin oletteko ostaneet uudet sormukset vai miten.mulla on sattunut niin köpelösti että raskauden jälkeen ei ole sormukset sopineet enää sormeen ilman että sormi turpoaa,liikkeessä sanoivat ettei välttämättä pysty suurentamaan sormusta koska se on kaksivärinen ja timanttisormus vielä kaiken lisäksi.sormus on tällä hetkellä sepällä mutta en ole saanut vielä tietoa että voiko sitä isontaa.elikkäs kai se on sit hankittava uudet sormukset minulle jos ei vanhoja voi suurentaa..haluasin kuitenkin pitää sormuksia sormessa mutta kun ei mahdu niin minkäs mahdat.
sormuksen suurennuksta
vielä..
1
905
Vastaukset
- Natusan79
Kyllä onnistuu, minkä verran kokoa pitää muutta? suht helppoa on noin puoli numero, mutta taitava seppä saa jopa puolitoista numeroa suurrennettua jos kyseissä liikkeessä eivät pysty auttamaan ei missään nimessä kannnata ostaa uusia sormuksia vaan kysyä muista liikkeista. Hinta vaihtelee 50e-150e väliltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2314148Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1141394- 481169
- 771075
- 59943
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911