huonojakokemuksia...

hämähäkkikammoo

hämähäkkikammo näistä kokemuksista tullut...

1. joskus 07 kesällä kaverini piti mennä yhdestä putkesta toiseen päähän. kun hän oli menossa niin putken reunalla oli seitti jossa oli seittiä ja kuolleita normaali hämähäkkejä.Kun olin ottamassa seittiä pois noin 15cm kepillä niin huomasin "jotain karvaa". Luulin sitä jonkun eläimen karvaksi. Olin ottamassa sitä kepillä pois mutta yhtäkkiä se tuli keppiin kiinni ja oli tulossa minua päin . se oli karvainen,tosi karvainen ja iso hämähäkki. Heitin kepin äkkiä pois. Juostiin sitten paniikissa karkuun .

2.no samana kesänä mentiin eri kaverini mökille.oltiin menossa uimaan. Laiturilla istuttiin ja katsoin aluksi että laiturin *lauttojen välissä oli kuollut/kuihtunut kukka ja aika iso sellainen.Vähän ajan päästä vilkaisin uudestaan "kuihtunutta kukkaa". Se alkoi liikkua tuli meitä kohti. Se oli ihan musta ja sen "selässä" oli joku oranssi kuvio .. Se oli suurin näkemäni hämähäkki. Olimme ihan paniikissa . Kaverini heitti tämän päälle kiven ja se kuoli. lähidimme hämähäkkiä katsomatta ÄKKIÄ pois!

pikkuinen hämähäkkikammo tullut näistä kokemuksista..

7

1511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hämähäkkikammoo

mietitytää mitä nuo hämähäkit on!!

• Eläinsuojelia

Niinkuin sanoinkin, älä tapa hämähäkkejä turhasta syystö, esim pelon syystä. Niillä on tärkeä tehtävä maapallolla!

• hämähäkkikammoo

toisessa jutussani mainitseva hämähäkkin "keskiosa" oli pyöreä ja siitä lähti pitkät jalat . keskiosa oli ainakin/noin 5cm . Hämähäkki oli kokonaan musta ,mutta sen keskiosassa oli oranssia (siinä oli jokin "kuvio" muistaakseni risti tai jokin semmoinen). Hämähäkki ei ollut "karvainen" tai ainakaan siinä ei ollut paljon karvaa. HALUAISIN KOVASTI TIETÄÄ MITÄ NÄMÄ HÄMÄHÄKIT OLIVAT! KYSELKÄÄ KYSYMYKSIÄ MITKÄ AUTTAVAT TEITÄ SELVITTÄMISESSÄ ,NIIN MINÄ VASTAAN. (: KIITOS.

• sddsdssd

Ei kannata tappaa viattomia eläimiä turhaan, varsinkin kun hämähäkki ei taatusti sinulle mitään pahaa tekisi, tuskin tulisi edes lähellekkään, hämähäkki pelkää taatusti enemmän sinua kuin sinä sitä.

• ...

• Hämpy

Jumpelis... eilen alakerran verhoissa kiipeli yks tuommonen noin 0.5cm pitkä ( ristihämähäkki " tuossa ylempänä yhes viestis kuva ) totesin että oot vääräs paikas kun oot talomme sisällä ja niittasin sen siihen...

sitten tulin koneeni ääreen ja totesin että täysin saman lainen musta valkoisia täpliä selässä oleve hämppy kevälee pyödälläni... otin lapun ja meinasin niitata senkin siihen mutta tämä hämppyhän juoseee ainakin 200m/sec... lähti niinku luoti liikkeelle... jonkin ajan kulutta sain sen sitte loukkuu ja niittasin sen sitten...
      Eihän hämpyis olis mitää pahaa jos ne TODELLAKIN pysyisivät kaukana minusta ja nurmikoilta. ( ja rannoilta )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      116
      2266
    2. 129
      1822
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1216
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      84
      1134
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      72
      1060
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1050
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      43
      1003
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      75
      965
    9. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      23
      945
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      56
      922
    Aihe