Virsujen ohje

raitatiikeri

Mistä löydän virsujen ohjeen?
Haluan tehdä huopavirsut ja muistan joskus jossain nähneeni siihen ohjeen. En kuitenkaan muista missä, milloin, vai olenko vaan kuullut sellaisista..

Että joku linkki tai kuvasarja tai muu auttaisi nyt aikalailla ;)

Kiitos.

8

4140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • allukkar

Hei mulla on lehti,jossa on teko-ojeet piirettynä.voisin lähettää ne sulle sähköpostiin,jos oot vielä kiinnostunut.

• minä vaan

moikka vieläkö sulla on ohje noille olisin kinnostunut noista

• Hei! Löytyykö vielä tuohivirsujen teko-ohjetta tarvitsisin?

• Hei allukar!

Kaipailisin virsujen teko-ohjetta, onko vielä mahdollista saada?

• railiim

Onko sinulla vielä tuo virsuohje?

• Anonyymi

Vieläkö on mahdollista saada tuota virsuohjetta?

• TermeH

@allukkar tarvetta ois ohjeelle :)

• oikeat tuohivirsut

Huopavirsuista en tiedä, mutta tuohivirsut tehdään vähän kuin tuohiastia, eli punotaan ehkä 2cm leveästä (leveys riippuu jalan koosta) tuohesta pohjasta alkaen sisus, sitten reunat. Kärkeen laitetaan vinottain 2x3 tuohta päkiän alle ja sieltä samanlevyisenä jalan mitan verran taaksepäin, käännetään ylöspäin punoen reunat kuin korissa ja etuosa taittaen jalan päälle kuin astiaa tekisi. En muista, päätelläänkö tuohon vai punotaanko samaa reittiä takaisin tehden sileän ulkokuoren. Virsuihin käytetään paksua tuohta, jotteivät ne mene heti rikki jalassa.
      Näin muistelen lapsena tekemiäni koristevirsuja, oikeiden virsujen pienoismallia.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe