Mistä löydän virsujen ohjeen?
Haluan tehdä huopavirsut ja muistan joskus jossain nähneeni siihen ohjeen. En kuitenkaan muista missä, milloin, vai olenko vaan kuullut sellaisista..
Että joku linkki tai kuvasarja tai muu auttaisi nyt aikalailla ;)
Kiitos.
Virsujen ohje
8
4067
Vastaukset
- allukkar
Hei mulla on lehti,jossa on teko-ojeet piirettynä.voisin lähettää ne sulle sähköpostiin,jos oot vielä kiinnostunut.
- minä vaan
moikka vieläkö sulla on ohje noille olisin kinnostunut noista
- railiim
Onko sinulla vielä tuo virsuohje?
- Anonyymi
Vieläkö on mahdollista saada tuota virsuohjetta?
- TermeH
@allukkar tarvetta ois ohjeelle :)
- oikeat tuohivirsut
Huopavirsuista en tiedä, mutta tuohivirsut tehdään vähän kuin tuohiastia, eli punotaan ehkä 2cm leveästä (leveys riippuu jalan koosta) tuohesta pohjasta alkaen sisus, sitten reunat. Kärkeen laitetaan vinottain 2x3 tuohta päkiän alle ja sieltä samanlevyisenä jalan mitan verran taaksepäin, käännetään ylöspäin punoen reunat kuin korissa ja etuosa taittaen jalan päälle kuin astiaa tekisi. En muista, päätelläänkö tuohon vai punotaanko samaa reittiä takaisin tehden sileän ulkokuoren. Virsuihin käytetään paksua tuohta, jotteivät ne mene heti rikki jalassa.
Näin muistelen lapsena tekemiäni koristevirsuja, oikeiden virsujen pienoismallia.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk562079Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901415Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll681207- 1141101
- 67926
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72899Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8811Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72789