Eteläpohjanmaalla, Alajärvellä vuokrattavana asuntovaunu Solifer Artic 450, vm -86, rek. 5, siistikuntoinen. Kysy lisää jos kiinnostuit, vuokraus onnistuu myös muulloin.
[email protected]
Suviseuroihin vuokravaunu
vaunuasunto
8
2014
Vastaukset
- suviseurat 2011
minkä hintanen vaunu ois suviseurojen ajaksi? ke-ma. Onko tuonti mahdollisuutta paikanpäälle?
- vuokravaunu
Vaunu on vapaa, mutta tuontimahdollisuutta ei pystytä järjestämään. 60e/vrk. Ota yhteyttä vuokravaunu(at)gmail.com
- Vuokravaunu
Vaunun vuokrauspaikka on muuttunut Jyväskylään.
- vaunua tarvitseva
Hei!
Onko vaunu jo varattu viikolle 26?- Oulun aleella.
Minulla on vapaa vaunu.
- vaunu
hei, onko teillä vielä vaunu? Onko viikko26 varattu?
- Oulun seutu
minulla on vapaana
- mattimyöhänen
Oulun seutu kirjoitti:
minulla on vapaana
Onko kellään vapaata asuntoautoa tai vaunua? 400/vk ois sopiva hinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä16811561- 288142
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586046Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1664997- 224766
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai404401Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1074303- 1043688
- 803290
- 481791