Eteläpohjanmaalla, Alajärvellä vuokrattavana asuntovaunu Solifer Artic 450, vm -86, rek. 5, siistikuntoinen. Kysy lisää jos kiinnostuit, vuokraus onnistuu myös muulloin.
[email protected]
Suviseuroihin vuokravaunu
vaunuasunto
8
2026
Vastaukset
- suviseurat 2011
minkä hintanen vaunu ois suviseurojen ajaksi? ke-ma. Onko tuonti mahdollisuutta paikanpäälle?
- vuokravaunu
Vaunu on vapaa, mutta tuontimahdollisuutta ei pystytä järjestämään. 60e/vrk. Ota yhteyttä vuokravaunu(at)gmail.com
- Vuokravaunu
Vaunun vuokrauspaikka on muuttunut Jyväskylään.
- vaunua tarvitseva
Hei!
Onko vaunu jo varattu viikolle 26?- Oulun aleella.
Minulla on vapaa vaunu.
- vaunu
hei, onko teillä vielä vaunu? Onko viikko26 varattu?
- Oulun seutu
minulla on vapaana
- mattimyöhänen
Oulun seutu kirjoitti:
minulla on vapaana
Onko kellään vapaata asuntoautoa tai vaunua? 400/vk ois sopiva hinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444348Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1222802Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412562Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861546Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1171488- 491209
- 851154
- 45996
- 59993
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En179984