Eteläpohjanmaalla, Alajärvellä vuokrattavana asuntovaunu Solifer Artic 450, vm -86, rek. 5, siistikuntoinen. Kysy lisää jos kiinnostuit, vuokraus onnistuu myös muulloin.
vuokravaunu@gmail.com
Suviseuroihin vuokravaunu
vaunuasunto
8
1349
Vastaukset
- suviseurat 2011
minkä hintanen vaunu ois suviseurojen ajaksi? ke-ma. Onko tuonti mahdollisuutta paikanpäälle?
- vuokravaunu
Vaunu on vapaa, mutta tuontimahdollisuutta ei pystytä järjestämään. 60e/vrk. Ota yhteyttä vuokravaunu(at)gmail.com
- Vuokravaunu
Vaunun vuokrauspaikka on muuttunut Jyväskylään.
- vaunua tarvitseva
Hei!
Onko vaunu jo varattu viikolle 26?- Oulun aleella.
Minulla on vapaa vaunu.
- vaunu
hei, onko teillä vielä vaunu? Onko viikko26 varattu?
- Oulun seutu
minulla on vapaana
- mattimyöhänen
Oulun seutu kirjoitti:
minulla on vapaana
Onko kellään vapaata asuntoautoa tai vaunua? 400/vk ois sopiva hinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tuksu pakenee poliisia!
Tuksu on kaapannut lapsensa, jonka huoltajuuden hän menetti ja pakenee poliisia ilmeisesti Veijo Lallin kanssa. Lalli myi vastikään Loviisasta talonsa3089188Iik! Suosikkijuontaja Vappu Pimiä jakoi hyytävät kuvat lomareissulta: "Sydän meinas pysähtyä..."
Yksi Suomen suosituimmista juontajista, Vappu Pimiä, on jakanut kuvia etelän lomaltaan. Pimiä on lähtenyt lomareissulle juuri ennen uuden Tanssii Täht574954Jussi Hakulinen on kuollut - YÖ yhtyeen hittien tekijä
https://www.is.fi/viihde/art-2000008994171.html Vielä ei ole kerrottu kuoleman syytä. Jussi Hakulinen loi YÖ yhtyeen kuuluisimmat hit1953892Miksi ihmiset katsovat Salkkareita?
Miksi ihmiset katsovat Salkkareita? Onko syynä aina uudet julkkisnäyttelijät, kuten Esko Eerikäinen tai Konsta Hietanen vai dramaattiset juonenkuviot891938Rakastan sut ja sua
Oma turvallinen nallekarhuni. Kivaa alkavaa viikkoa parhaalle toivottaa se susta hehkuva..2261807- 921579
- 1211538
Yön Jussi Hakulinen on Kuollut
Näin kertoo lehdet, esim satakunnankansa. R.I.P. Jussi. Olit hyvä laulaja ja sanoittaja.1271249Olit iso virhe J
Joka olisi pitänyt vain ohittaa. Sinusta seurasi vain pelkkää surua ja harmia. Olisinpa ollut viisaampi. Onneksi se on nyt ohi.531208- 81139