On ollut ongelmaa wowia pelatessa ,kun se tökkii todi pahasti ja kaikki netti yhteydet ja kaikki on tarkistettu ,mutta vikaa ei löydy ja lagaa aivan törkeästi ja kaverit sanoo ,että niillä ei töki.
Tässä on hieman taustatietoja koneestani:
Läppäri: Acer
Malli:aspire 5530
Näytön ohjain:ATI Radeon HD 3200 Graphics
Suoritin: AMD athlon(Tm) x2 dual core QL 1.90 GHz
Ram: 4 gt
Järjestelmälaji 32-bittinen käyttöjärjestelmä
Netistä eikä serveristä ole kiinni nyt.
Riittääkö
3
381
Vastaukset
tehoilla juhlita ja näytönohjainkin on peleihin kovin vaatimaton, mutta jos tosiaan kaikki Windowsin kaipaamat huoltotoimet on tehty, jäljellä on "normaali" Windowsin uudelleenasennus jonka jälkeen suorituskyvyn riittävyys selviää lopullisesti.
- marazu14
okei mahtavaa kiitos tiedosta. On se kyllä vähän rasittavaa ladata wowin kaikki lisä osat ja patchit uudestaan siinä menee päivä ja yö =P. Käyttöjärjestelmänä vista. Onnistuuko jos siirtäisi kaikki wowi ja muut tiedostot johonkin pystyisikö niin välttämään uudelleen asentamisen?
- a..
..huolto toimia pitäisi tehdä niksejä,vinkkejä ohjeita sivuja tai jotain muuta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798