Juu.. Jos jollaki olis kokemusta tuosta torrakosta ja jaksais naputella tänne mielipitheitä ja huonoja/hyviä puolia. Ajattelin haulikon ostaa rapapallon (vesilintu) mehtästykseen ja kiekkoa ja maalintua.. yms. Oli se mielessä tuo Baikal mp- 153 mutta siitä ei tarvi kysellä ku joka toinen kyssyy siitä.
Mutta ettei mene ihan asian vierestä nii Mossberk m500 synt. Kannattaako sitä ostaa? kiitos asiallisista viesteistä näi etukätheen.
mossberg m 500
3
807
Vastaukset
- joutavanpäivänen
Itse ostin Mossbergin noin kymmenen vuotta sitten. Mallia en muista enkä viitsi tuohon ''aseeseen'' koskea että saisin selville. Ei ole toiminut kunnolla koko aikana. Syöttöhäiriöitä jatkuvasti. Aseseppä neuvoi ''hoonaamaan'' eli hiomaan patruunapesää väljemmäksi. Kerran hoonasin eikä muuttunut paremmaksi. Ehkä hioin liian varovasti. No nyt saa kyseinen ase jäädä kaappiin, eihän tuota rehellinen mies kehtaa kellekään myydä. Tilalle tulee vanha Tikka m77 ja toimii.
- metsästäjä 870
on huonoa kokemusta siitä aseesta ostin sellaisen ja menin radalle 4panosta ammui ennenku ulos vetäjän kynsi lenti pois ja päivä linnun mehtyyn alkuun.. piti kiroilla se on huonnoimasta päästä sen toiminta varmuus.. baikkalista mp-153 on monen vuoden kokemus siihen ei venäläinen toimita vara osia odottanu 1,5 vuotta..!
- söhlö
sohlo mikä sohlo. Toimii parhaiten ilman panoksia.
Melana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241707
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998