koirilta dna

vero kakkasakkoina, iljettävää astua paskaan,,

5

798

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hansvilbert

On iljettävää kahlata roskissa, rikotuissa pulloissa, kadulle sylkäistyissä purukumeissa ja tupakantumpeissa. Metsissä ja ulkoilualueillakin tulee vastaan luontoon dumpattuja kodinkoneita, sohvia, renkaita, öljykanistereja, fillareita... jne. Vero roskasakkoina!!

• donvilbert>ketä kiinnostaa?????

• .,.,.,.

ensimmäisenä annan neuvon..älä kävele nurmikolla.sinne ne koirat tekee yleensä tarpeensa kaupungissa.ja sit on tietenki pensaat ja metsät.mut asfaltti on hyvä paikka kävellä.
      itse ehkä joskus alan kerämään ja sen jälkeen heitän kakat puskaan kunhan ensiksi.valtio maksaa pussit,ihmiset lopettavat roskaamisen ja etenki esim pullojen rikkomisen kaikkialle..pusseja en osta nii kauan ku koirani teloo anturansa lasin siruihin..siihen menee vuodes välillä isojakin summia.
      mut näitä uudistuksia odotellessa

• siitä

Minä kyllä kerään koiran jätökset pois ja toivon muidenkin tekevän niin. Ehkä olisi vähemmän koirien vihaajia jos näin tehtäisiin.
        Ihmisten tekemään sotkuun ei auta mikään. Tuskin edes sakko. Mutta me koiraihmiset voidaan olla fiksuja kun meillä on fiksut kamutkin! Eikö vaan?

• jätökset ja
        siitä kirjoitti:

Minä kyllä kerään koiran jätökset pois ja toivon muidenkin tekevän niin. Ehkä olisi vähemmän koirien vihaajia jos näin tehtäisiin.
        Ihmisten tekemään sotkuun ei auta mikään. Tuskin edes sakko. Mutta me koiraihmiset voidaan olla fiksuja kun meillä on fiksut kamutkin! Eikö vaan?

TOISET LEVITTÄVÄT OMAT JÄTÖKSET,AI NIIN SEHÄN ON TÄMÄ LUOMAKUNNAN KUNINGAS JOKAHUKKU OMAAN PASKAANSA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      2932
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1751
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1636
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1196
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      93
      923
    6. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      58
      892
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      65
      887
    8. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      111
      884
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      815
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      34
      780
    Aihe