Missä kaupungilla/paikkakunnalla asut oikeassa elämässä?
Ei ole siis pakko kertoa, mutta en usko että täällä on mitään pedofiilejä kyyläämässä missä asutte :D
Itse
uudessakaupungissa.
Missä asut?
21
316
Vastaukset
- berrynekoh--
asun maapallolla, euroopassa, suomessa, helsingissä, talossa, ja nukun sängyssä n___n h0h0
- Remesus
Unohdit aurinkokunnat ja lunninradan.
- Remesus
Remesus kirjoitti:
Unohdit aurinkokunnat ja lunninradan.
linnunradan jopa...
- berrynekoh--
Remesus kirjoitti:
linnunradan jopa...
oon aika nauravaisella päällä... XD *Nauraa edelleen*
berrynekoh-- kirjoitti:
oon aika nauravaisella päällä... XD *Nauraa edelleen*
Tyrnävällä. Se sijaitsii Oulun lähistöllä.
- patso-ragy
flareon85 kirjoitti:
Tyrnävällä. Se sijaitsii Oulun lähistöllä.
Savonlinnassa.
- rndm.
Enpäs kerro tarkemmin, missä sijaitsee. :D
- juuska16^^
(jännitys tiivistyy 10 bariin)...(Tiivistyy edelleen 100 bariin)...(tiivistyy vieläkin ja räjähtää)... no tuli vähän innostuttua, mutta anyway asun Seinäjoella. Provinssi
- rndm.
juuska16^^ kirjoitti:
(jännitys tiivistyy 10 bariin)...(Tiivistyy edelleen 100 bariin)...(tiivistyy vieläkin ja räjähtää)... no tuli vähän innostuttua, mutta anyway asun Seinäjoella. Provinssi
Kaveri muutti täältä Kauhajoelle. Eikös se oo aika lähellä? (Vai muistanko aivan väärin?)
- poochyena
Sijaitsee Tampereen, Turun ja Porin, ym noiden lähellä :P
- Fyro
Korvessa.
Korpi on hauska paikka.
Se on 200km päästä tampereesta, 200km pästä Jyväskylästä, ja 350km päässä Hesasta.
Korpi sijaitsee korvessa.
No joo.. Muuten oli oikeeta tietoo, paitsi että Korpi=Vilppula (Mänttä-Vilppula nykyään actually...)
Unohda toka lause.- Grosss
Että onko Seinäjoki ja Kauhajoki lähekkäin niin kyllä.
- rndm.
Grosss kirjoitti:
Että onko Seinäjoki ja Kauhajoki lähekkäin niin kyllä.
Woot, muistin oikein.
- berrynekoh
eli, i walk this emty street, on the boulevard of broken dreams... I WALK ALONE!
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone
angst XD - Fyro
berrynekoh kirjoitti:
eli, i walk this emty street, on the boulevard of broken dreams... I WALK ALONE!
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone
angst XDKyllä hesasta varmasti porukkaa löytyy, Jamin10 for exampleh.
- berrynekoh
Fyro kirjoitti:
Kyllä hesasta varmasti porukkaa löytyy, Jamin10 for exampleh.
i'm not alone =3
- African Beast
berrynekoh kirjoitti:
i'm not alone =3
Olen kotoisin Ghanasta, Winneba nimisestä kaupungista.
- w-a
berrynekoh kirjoitti:
i'm not alone =3
because I live in Helsinki too...
- silver-riolu
Helsingissä......................
- diivu_87
Vastaan kutenkin että Hesassa.
No,miepä asun Järvenpäässä (selvennys: junalla kestää mennä n. puolisen tuntia Helsinkiin). :3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612