Missä asut?

m0r0

Missä kaupungilla/paikkakunnalla asut oikeassa elämässä?
Ei ole siis pakko kertoa, mutta en usko että täällä on mitään pedofiilejä kyyläämässä missä asutte :D

Itse
uudessakaupungissa.

21

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • berrynekoh--

      asun maapallolla, euroopassa, suomessa, helsingissä, talossa, ja nukun sängyssä n___n h0h0

      • Remesus

        Unohdit aurinkokunnat ja lunninradan.


      • Remesus
        Remesus kirjoitti:

        Unohdit aurinkokunnat ja lunninradan.

        linnunradan jopa...


      • berrynekoh--
        Remesus kirjoitti:

        linnunradan jopa...

        oon aika nauravaisella päällä... XD *Nauraa edelleen*


      • berrynekoh-- kirjoitti:

        oon aika nauravaisella päällä... XD *Nauraa edelleen*

        Tyrnävällä. Se sijaitsii Oulun lähistöllä.


      • patso-ragy
        flareon85 kirjoitti:

        Tyrnävällä. Se sijaitsii Oulun lähistöllä.

        Savonlinnassa.


    • rndm.

      Enpäs kerro tarkemmin, missä sijaitsee. :D

      • juuska16^^

        (jännitys tiivistyy 10 bariin)...(Tiivistyy edelleen 100 bariin)...(tiivistyy vieläkin ja räjähtää)... no tuli vähän innostuttua, mutta anyway asun Seinäjoella. Provinssi


      • rndm.
        juuska16^^ kirjoitti:

        (jännitys tiivistyy 10 bariin)...(Tiivistyy edelleen 100 bariin)...(tiivistyy vieläkin ja räjähtää)... no tuli vähän innostuttua, mutta anyway asun Seinäjoella. Provinssi

        Kaveri muutti täältä Kauhajoelle. Eikös se oo aika lähellä? (Vai muistanko aivan väärin?)


    • poochyena

      Sijaitsee Tampereen, Turun ja Porin, ym noiden lähellä :P

    • Fyro

      Korvessa.
      Korpi on hauska paikka.
      Se on 200km päästä tampereesta, 200km pästä Jyväskylästä, ja 350km päässä Hesasta.

      Korpi sijaitsee korvessa.

      No joo.. Muuten oli oikeeta tietoo, paitsi että Korpi=Vilppula (Mänttä-Vilppula nykyään actually...)
      Unohda toka lause.

      • Grosss

        Että onko Seinäjoki ja Kauhajoki lähekkäin niin kyllä.


      • rndm.
        Grosss kirjoitti:

        Että onko Seinäjoki ja Kauhajoki lähekkäin niin kyllä.

        Woot, muistin oikein.


      • berrynekoh

        eli, i walk this emty street, on the boulevard of broken dreams... I WALK ALONE!

        Sometimes I wish someone out there will find me
        'Til then I walk alone

        angst XD


      • Fyro
        berrynekoh kirjoitti:

        eli, i walk this emty street, on the boulevard of broken dreams... I WALK ALONE!

        Sometimes I wish someone out there will find me
        'Til then I walk alone

        angst XD

        Kyllä hesasta varmasti porukkaa löytyy, Jamin10 for exampleh.


      • berrynekoh
        Fyro kirjoitti:

        Kyllä hesasta varmasti porukkaa löytyy, Jamin10 for exampleh.

        i'm not alone =3


      • African Beast
        berrynekoh kirjoitti:

        i'm not alone =3

        Olen kotoisin Ghanasta, Winneba nimisestä kaupungista.


      • w-a
        berrynekoh kirjoitti:

        i'm not alone =3

        because I live in Helsinki too...


    • silver-riolu

      Helsingissä......................

    • diivu_87

      Vastaan kutenkin että Hesassa.

    • No,miepä asun Järvenpäässä (selvennys: junalla kestää mennä n. puolisen tuntia Helsinkiin). :3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe