Lento

Bangkok 448eur

Tänään ostin lennon edestakaisin Bangkokiin.03.09-25.09. Finnair suora hintaan 448 eur.Nyt kaikki mukaan.

6

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei käsitä

      syyskuulle, kun minulla on jo lennot joulu- tammikuulle, jolloin pidän lomaa ja vietän laatuaikaa Thaimaassa.

      • Minäkin lähden

        Käyn syyskuussa ja ihan siksivaan kun oli mukavat lennot. Sillä lähden takaisin Lokakuun lopussa ja palaan vapun aikoihin. Minä myös vietän laatulomaa


      • Naahiin serkku
        Minäkin lähden kirjoitti:

        Käyn syyskuussa ja ihan siksivaan kun oli mukavat lennot. Sillä lähden takaisin Lokakuun lopussa ja palaan vapun aikoihin. Minä myös vietän laatulomaa

        Jos tuo minun isä kuolisi ja saisin perintörahoja.!
        Äitivainajan perintöjä ryyppäsin ja ja nussin yli puolivuotta siellä kaukoidässä.
        Sitten , kun eivät enää finlaantiasta rahaa lähettäneet oli pakko tulla härmlandiaan . Onneks oli virka ja ammatti vielä tallella, mutta siitä on jo aikaa.
        Snelmanninatu 14: ssa olivat ihmeissään minun tautieni määrää !
        Mutta sehän oli yliopiston klinikka ja he kokeilivat minuun kaikkia uusimpia rohtoja oikein professorien johdolla. He kiittelivät minua , koska alistuin koekaniiniksi ja jopa paranin täysin terveeksi , ehkä paremmaksikin kuin ennen sitä tuhlaajapojan kuppareissua ! OK. Dii !! Heei! Amalia , Laula nyt laulujasi kamalia!
        Ja tämä on matkailuasiaa , viimeisenpäälle!!!


      • Säälittää...
        Naahiin serkku kirjoitti:

        Jos tuo minun isä kuolisi ja saisin perintörahoja.!
        Äitivainajan perintöjä ryyppäsin ja ja nussin yli puolivuotta siellä kaukoidässä.
        Sitten , kun eivät enää finlaantiasta rahaa lähettäneet oli pakko tulla härmlandiaan . Onneks oli virka ja ammatti vielä tallella, mutta siitä on jo aikaa.
        Snelmanninatu 14: ssa olivat ihmeissään minun tautieni määrää !
        Mutta sehän oli yliopiston klinikka ja he kokeilivat minuun kaikkia uusimpia rohtoja oikein professorien johdolla. He kiittelivät minua , koska alistuin koekaniiniksi ja jopa paranin täysin terveeksi , ehkä paremmaksikin kuin ennen sitä tuhlaajapojan kuppareissua ! OK. Dii !! Heei! Amalia , Laula nyt laulujasi kamalia!
        Ja tämä on matkailuasiaa , viimeisenpäälle!!!

        Säälittää , vahingossa osuin lukemaan tälläistä sairaan kuvittelijan sepitelmää,
        ehkäpä sieltä Yliopiston Klinikalta löytyisi rohtoja, tosin vaikuttaa jo aika
        pahalta, mutta ainahan on toivoa. tai sitten on vain todettava, että " sen
        verran hullu, että on hyvä olla..."


      • hah hah
        Naahiin serkku kirjoitti:

        Jos tuo minun isä kuolisi ja saisin perintörahoja.!
        Äitivainajan perintöjä ryyppäsin ja ja nussin yli puolivuotta siellä kaukoidässä.
        Sitten , kun eivät enää finlaantiasta rahaa lähettäneet oli pakko tulla härmlandiaan . Onneks oli virka ja ammatti vielä tallella, mutta siitä on jo aikaa.
        Snelmanninatu 14: ssa olivat ihmeissään minun tautieni määrää !
        Mutta sehän oli yliopiston klinikka ja he kokeilivat minuun kaikkia uusimpia rohtoja oikein professorien johdolla. He kiittelivät minua , koska alistuin koekaniiniksi ja jopa paranin täysin terveeksi , ehkä paremmaksikin kuin ennen sitä tuhlaajapojan kuppareissua ! OK. Dii !! Heei! Amalia , Laula nyt laulujasi kamalia!
        Ja tämä on matkailuasiaa , viimeisenpäälle!!!

        olipa matkailuasiaa, ihan vimosen piälle.
        ps. mitens isä jakselee?


    • sultan ahmadi

      hei! sanko kysyä mistä ostit lentolippu netistä vai finnairen matkatoimistosta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe