´*`ILKIKURISET MIETTEET

♥╚╔╚╔╚╔╚╔╚╔╚╔╚╔╚╔♥

.

Kesäisen ruohon tuoksu

Unen ja valveen
rajalle raukean

Mieleni mietteet
kuin ilkikuriset
kilvan karkaa -

Enkä estele

Näin on hyvä olla

.

Unen ja haaveen sylissä
hymyilen


- Rakkaani -



Tiedäthän

.


♥╚╔╚╔╚╔╚╔╚╔╚╔╚╔╚╔♥

.

http://www.youtube.com/watch?v=IDWsFOpNiBQ&feature=related

8

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      ..mukava lukea vähän iloisempaa tuotosta : )
      "Unen ja haaveen sylissä/hymyillen", vain yksi asia voittaa tuon tunteen eikös vaan *nauraa* Se on se /hereillä unelmien prinssin sylissä virnistellen/ ilmiö : )

      Jäi kiireessä vissiinkin kiittämättä palautteestasi, mutta nyt sanon sitä kovemmin KIITOS tästä hyväntuulen lukuhetkestä : )

      P.S Veikeät koristeet : )

      • *MURUKULTA*

        Ei ollut tarkoitusta tulla sivulle, mutta kaksi sanaa muutti suunnan,
        eli 'ruohon tuoksu' ja siitäpä alkoi kynä vain kirjoittaa runoa,
        vähän niin kuin itsekseen - näin ajatus kulki,, :)
        Ja huomasin kuinka olen 'kaivannut' näitä omia lyhyitä runoja, niitten kirjoittamista.
        Jospas sitä palailis samoille lähteille mistä Murukulta aikoinaan lähtikin,,

        Nyt on niiiin kuuma, että hyvä kun ajatus enää kulkee mihkään suuntaan
        tuuletinkin piti hakee varastosta, saa etes länsisiipeen jotain ilmavirtaa,
        oveja kun ei voi pitää auki, nimittäin pirtti on tynnänsä sääskiä, jos sen tekee.

        Kiitos padme_ käynnistäsi ja lämmin ei luita riko, sanotaan, joten kestetään nyh sitten. :)


    • -

      ...osaat luoda tunnelman vaikka tänään täällä sataa, mutta muistoissa eilen leikatun nurmikon tuoksu. Ja mikä on minulle tuttua, on on unen ja haaveen sylissä olotila:)

      Ilkikuriset mietteet? ;)

      Hieno runo ja sopivan mittainen luettava...pidän:)

      • *MURUKULTA*

        Eilen todella leikkasin nurmikon, hikihatussa niin kuin sanotaan, ja viittä vaille, kun sain valmiiksi, alkoi ukkonen,,:)) hehe.. itse asiassa bensa loppui sopivasti..
        Olihan se hiostavaa kaikin puolin! Vaan ruohontuoksu on omaa luokkaansa sitten! Nyt sitten hyvilläni voin husetata muuta tai olla huseeramatta. (mikä ihana ajatus!)
        Eli tuosta tuoksusta se lähti tämä runo liikenteeseen ja kuten padmelle mainitsin,
        oli hyvä 'palata' lyhkäseen runomuotoon, tuntu omalta taas pitkästä aikaa,
        olenkohan ollut liian kaukana 'kotoa',,,, ehkä.

        Kävin tuossa 'saippuakauppiaan' kassa kaapuntissa asioilla ja oli sulaa autoon!
        Nyt huokastaan.. ja huomenna jatketaan,,, ;)

        Kiitos sinulle ystäväni käynnistäsi ja toivottavasti siellä paistaa jo aurinko,
        sitä vaadimme, sillä onhan kesä! :D


    • Pekka*

      lämpimällä ilimalla pitkässä heinikossa vilvotella
      ja katella taevaalle...
      Isännän hevonenkii se haluvaa kelliä muassa että
      syopäläeset lähtöö kiusoomasta
      Mutta kyllä tuo Ernesti Kortasaari ossoo vuan
      kaaniisti pimputella...
      Enpä tässä muuta sanottavvoo keksi kun että
      mukava olj runnoos lukkee ja hyvvee viikonloppua Muru

      • *MURUKULTA*

        Pitkässä heinikos niipä niin. Uaattelepas Pekka, jos myö autaisii tuoll Ahavriikassa niin myö pötköteltäs alvariisa, päivestä toisseen, ku siel oh niin lämpöst ettei jaksettais mittää tehä.
        Illal sit myö noustasii syömään pottukeittoa ja kokkelpiimee ja kuunteloon leijonien karjasuja ja kahtomaan tähtitaivast. Vaa oisha se elämää se!

        Vaa tähä on tyytyminen, muutamoo hulluun lämpösee päivään ja yöhön jossa ee tähtiä näy ja tiällä karijuu vain nuopurin ukko kakaroilleen, niin että ompa eksootist meininkii. Toisin se oh siel kyläll äksonia löytyy ku vaa jaksoo maitolaiturill istuu kahaviputellin kanss ja rouskasta ruisleipee välliin.

        Vaan nipä oh aika rietännä, jotta pillit on laitettava pussin, nii jotta kiitoksia käänist Pekka ja elä nukaha sinne ruohikkoon,,, :)


      • pekkapouta2
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Pitkässä heinikos niipä niin. Uaattelepas Pekka, jos myö autaisii tuoll Ahavriikassa niin myö pötköteltäs alvariisa, päivestä toisseen, ku siel oh niin lämpöst ettei jaksettais mittää tehä.
        Illal sit myö noustasii syömään pottukeittoa ja kokkelpiimee ja kuunteloon leijonien karjasuja ja kahtomaan tähtitaivast. Vaa oisha se elämää se!

        Vaa tähä on tyytyminen, muutamoo hulluun lämpösee päivään ja yöhön jossa ee tähtiä näy ja tiällä karijuu vain nuopurin ukko kakaroilleen, niin että ompa eksootist meininkii. Toisin se oh siel kyläll äksonia löytyy ku vaa jaksoo maitolaiturill istuu kahaviputellin kanss ja rouskasta ruisleipee välliin.

        Vaan nipä oh aika rietännä, jotta pillit on laitettava pussin, nii jotta kiitoksia käänist Pekka ja elä nukaha sinne ruohikkoon,,, :)

        ja muutenkin olet palstan riemu ynnä ilo

        kaikkea hyvää sinulle :D

        jos ymmärrät


      • *MURUKULTA*
        pekkapouta2 kirjoitti:

        ja muutenkin olet palstan riemu ynnä ilo

        kaikkea hyvää sinulle :D

        jos ymmärrät

        Tällaiset palautteet saa jatkamaan,,,

        Vähän harmittelin kun olen joutunut tässä valvomaan,
        mutta ei enää - -

        Nyt saan hymyillen painaa pääni tyynylle! :)

        Kiitos kaunis kuuluu sinulle. Oikein hyviä unennäköjä, toivottelee Murukulta! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe