Kuinka moni

teistä

haluaa itselleen pidettäväksi jonkinlaiset polttarit? ja Miksi?

Itse en tahtoisi mistään hinnasta ja onneksi mun kaaso tuntee mut niin hyvin ja ei ole edes järjestämässä mitään.

Ne on aivan turhaa hömpötystä ja miksi pitäisi osan vieraista vielä kustantaa polttarit? Tätä mä en ymmärrä laisinkaan. En edes sitä että käydään syömässä yhdessä tai muuta sellaista pientä.

Kesämorsian

6

902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapansa kullakin

      Et ymmärrä että käydään syömässä tai muuta sellaista pientä? :) Minun mielestäni polttarit on hauska tilaisuus tavata tyttöporukalla ja viettää hauska päivä yhdessä. Ihan mukava perinne, mennyt vaan nykyään ehkä jo vähän yli, mutta kaikkihan voi järjestää omannäköisensä polttarit. Tai olla järjestämättä, niin kuin sinä haluat tehdä. Ei kai siitä kukaan syyllistä? Minä haluan sitten aikanani polttarit, nykyään kaikki on niin kiireisiä että isommalla porukalla tulee harvoin kokoonnuttua. Siinä on ainakin tekosyy kokoontumiselle, polttareista kuitenkin tiedetään yleensä aikaisin ja ehditään järjestää niin, että mahdollisimman moni pääsee paikalle. Ja jos voi viettää tavallista tyttöjen iltaa niin miksei sitten polttareita? Minä en ainakaan mitään laskuvarjohyppyä halua enkä sitä, että ihmiset maksaa itsensä kipeiksi. Jotain kivaa yhdessäoloa lähinnä.

      • mieltä kanssasi

        Minun polttarini tulevat olemaan juuri minun näköiseni (tai näin minulle on luvattu), eli hauskan pitoa hyvässä seurassa. Olemme jo aiemmin ystävien kanssa puhuneet ettei meitä varmaan saa enää yhteen porukkaan iltaa viettämään mikään muu kuin polttarit. Aina jollain on joku meno ym. polttareista ei taas niin herkästi jää pois (en kyllä tiedä syytä tälle). Tyttöjenillasta ei tosin täysin voi puhua koska pari parhaista ystävistäni on miehiä ja he ovat mukana. Itse pidän pääasiana päästä viettämään aikaa minulle tärkeiden ihmisten kanssa, ilman kiirettä.
        Tosin uumoilen jotain hieman räväkämpääkin olevan luvassa, vaikka pyysin etteivät ainakaan rahaa kauhesti kuluttaisi, ihan jo sillä ettei kenenkään tuleminen jää siitä kiinni.


    • ryynis

      ...ei ole minun juttuni ahtautua ampiaispukuun ja mennä torille myymään piparia...
      Eli tahdon vain pitää hauskaa kaveriporukalla, käydä syömässä, käydä kauneushoitolassa tai ihan vain olla kotosalla.

      Miksi en tahtoisi pitää polttareita?
      Minulla ainakin on ajatuksena mennä vain kerran naimisiin elämäni aikana, joten miksi sitä ei saisi juhlistaa?
      Juhlistavathan ihmiset syntymäpäiviäänkin vaikka ne ovat joka vuosi.

    • mstobemrs

      Polttarithan on vain loistava tekosyy viettää hauskaa iltaa kamujen kanssa. Ja mikä parasta: kamut järkkää ohjelmaa ja itse voi vaan nauttia seurasta.

      En kaipaa nolailuja tai typeriä naamiaisasuja, mutta hauskaa illan viettoa yhdessä omien kavereideni kanssa (miehiä ja naisia siis).

      • aatuppi

        Olen tällainen rauhallinen kaveri ja bestis järjesti vanhassa saunassa mahtavat juhlat. Polttarit olivat hyvä syy kokoontua jälleen yhteen. Illan aikana pelattiin pleikkaria, grillattiin kodassa ja uiskenneltiin ulkona poreammeessa. En kaivannut mitään muuta eikä tarvinnut olla pelko takapuolessa mitä seuraavaksi tapahtuu. Ai niin.. kaveri järjesti mulle vielä saunapesijän. Aika makee juttu..


    • sdfsdfsdf

      "Ne on aivan turhaa hömpötystä ja miksi pitäisi osan vieraista vielä kustantaa polttarit?"

      No ihan hyvin voisi kysyä että mitä järkeä on pitää hääjuhlia, ne ne vasta hömpötystä onkin ja miksi hääparin pitää kustantaa ne? Mitä järkeä on varpajaisissa, kastajaisissa, hautajaisissa? Vittu turhia kekkereitä kaikki.

      "Tätä mä en ymmärrä laisinkaan. En edes sitä että käydään syömässä yhdessä tai muuta sellaista pientä."

      Et taida ymmärtää paljoa muutakaan sosiaalisesta kanssakäymisestä... ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3694
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3358
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2438
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1420
    Aihe