Mihin idän uskomussuuntaan kuuluu.
On naisten jumala.
Löytyykö suomenkielellä jotain . googlessa vain ulkomaata?
OM Sakti
2
462
Vastaukset
- kääntää..??
Googlen hakuhan yrittää nykyisin kääntää vaikkapa englanninkielisiä sivuja suomeksi. Laita hakusaksi Om Shakti, ja vastauksista löytyy myös käännösvaihtoehto. No, en tiedä, voiko sitä käännökseksi kutsua, teksti on aikamoista siansaksaa.
http://translate.google.fi/translate_s?hl=fi&ei=WUIzSsfSOsHI-AbBsfWgDQ&resnum=0&q=Om Shakti&um=1&ie=UTF-8&sl=fi&tl=en&tq=Om Shakti&ei=aUIzSs_BNMKw-AaCkbChDQ&sa=X&oi=clir_tip&ct=search_link&resnum=11
Om Sakti näyttää olevan lähtöisin eteläintialaisen hindulaisuuden parista. Tuolla teksteissä puhutaan Jumalasta, mutta se ei kuitenkaan tarkoita kristittyjen Jumalaa. Tai tarkoittaa ja ei. Hindulaiset uskovat yhteen Jumalaan, joka on kaikille sama, siis kristittyjen, muslimien, hindulaisten yms. Jumala on yksi ja sama, vain palvontamuodot vaihtelevat. Tästä onkin sitten lukemattomia erilaisia variaatioita, joista tuo Om Shaksi -liike näyttäisi olevan yksi versio. (Luin juttuja hyvin pikaisesti, enkä ole asiantuntija tuon liikkeen suhteen, joten voi olla väärässäkin, hindulaisuudessa sen juuret kuitenkin on.)On tulitikkuaskin kokoinen kultainen laatta ketjussa, jossa on korkokuvana om sakti.
Kommunikointi on olematonta, hän ei osaa vielä suomea enkä minä aio enään näillä vuosin opetella englantia.
Kiitos sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358