Motorolan osto Englannista

tiitiu

Oon heinäkuussa menossa Englantiin, ja mietin, että jos sieltä ostais Motorola Razr 2 V8-mallin. Onko kellään kokemusta ulkomailta, varsinkin siis Englannista ostetusta Motorolasta, että toimiiko? Koska oon kuullu, että ei toimis Suomessa.
Apua o.o

4

1270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E1000

Motorolan markkinaosuus Suomessa on niin pieni, ettei täällä juuri kukaan tiedä paljoa mitään Motorolasta. Ei varsinkaan puhelinten ostamisesta Englannista. Ja jos tietää, harva tänne eksyy. Suomessa lähes ainoa keino saada tietoa on kysyä Motorolan Asiakaspalvelusta. On tietysti hyvä, että kysyit ajoissa, jos vaikka joku tietäisikin.
      Tietääkseni Motorolan V8 mallilla pitäisi pystyä soittamaan ja lähettämään tekstiviestejä myös suomessa. Teknisiä tietoja saa Motorolan omilta sivuilta.

Motorola on tällä hetkellä kriisiyhtiö, joiden tunnuspiirteisiin kuuluu mm. tuotteiden laadun heikkeneminen. Jos Motorola menee konkurssiin, tällä hetkellähän se pysyy pystyssä vain kassavarojensa avulla, kukaan ei vastaa puhelimeen tulleista vioista tai ongelmista.

• E1000

Ote motorolan sivuilta:
        "Finland

Palveluun tai huoltoon liittyvissä asioissa otattehan yhteyttä jälleenmyyjäänne. Voitte myös ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse, mutta palvelu on englanniksi."

Motorolalla ei enää ole varaa pitää suomenkielistä asiakaspalvelua. Kysyntää ei ollut tiettävästi tarpeeksi.
        Eli se siitä asiakaspalvelusta kysymisestä.

• E1000
    • Siitä vaan

Itse ostin englannin eBaysta Motorola EM 330 puhelimen 82 euron hintaan
      lähipostiin tuotuna, ei muita kuluja.

Toimii hyvin GSM verkossa, RDS- stereoradio kuuluu loistavasti, vain takuu-asiat saattavat tuottaa ongelmia ulkomailta ostettuna.

Muista ostaa lukitsematon ( unlocked ) puhelin, jotta toimii Suomessa.
      Teleoperaattorit jakavat myös ilmaisia kännyköitä, mutta vaativat pitkän sopimuksen joka tulee täällä käytettynä kalliiksi.

Englannin puhelimista puuttuvat kirjoitettaessa ääkköset, tulevissa viesteissä
      äät ja ööt näkyvät oikein. Joihinkin malleihin on mahdollista jälkikäteen
      ladata suomenkielinen ohjelmisto Motorolan sivuilta.
      3 G-verkosta en osaa sanoa mitään, tarkista nykyiseltä operaattoriltasi.

Joten toivotan hyvää ostosmatkaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      52
      2638
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2255
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1330
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    Aihe