tää on taas näitä mun juttuja... mutta kun mesessä voi tarkistaa kenen listoilla on ja kuka on estänyt ja muuta...
Mutta... jos haluan tietää milloin joku on ollut linjoilla... ja siellä lukee esim 5 tuntia sitten... niin meinaako se sitä sitä että tämä ihminen on tosiaan ollut linjoilla 5 tuntia sitten viimeksi vai että hän on ollut mun näkyvissä 5 tuntia sitten??
Meinaan... että jos tämä kyseinen ihminen käy sätissä... ja laittaa mulle eston siks aikaa tai jotain... juu... hiukan probleemallinen ihmissuhde... lol
Eli olen kiitollinen jos joku valistaa kuin tämä juttu oikein pelittää....
live messenger ja plus ominaisuudet...
Powaqa
2
415
Vastaukset
- miettii....
Mietin, että miten mesessä voi tarkistaa kuka on laittanut eston ja mistä siellä näkee, kuka on ollut milloinkin linjoilla ?
- :-))
elikä siihen messenger plus kuvakkeeseen... yhteystietojen puhdistus ja näytä henkilöt joiden listalla olet.... Kertoo kenen listoillla olet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752086
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851519Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821424Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121202Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401076Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2101013- 42928
- 97875
- 85825
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49795