tää on taas näitä mun juttuja... mutta kun mesessä voi tarkistaa kenen listoilla on ja kuka on estänyt ja muuta...
Mutta... jos haluan tietää milloin joku on ollut linjoilla... ja siellä lukee esim 5 tuntia sitten... niin meinaako se sitä sitä että tämä ihminen on tosiaan ollut linjoilla 5 tuntia sitten viimeksi vai että hän on ollut mun näkyvissä 5 tuntia sitten??
Meinaan... että jos tämä kyseinen ihminen käy sätissä... ja laittaa mulle eston siks aikaa tai jotain... juu... hiukan probleemallinen ihmissuhde... lol
Eli olen kiitollinen jos joku valistaa kuin tämä juttu oikein pelittää....
live messenger ja plus ominaisuudet...
Powaqa
2
453
Vastaukset
- miettii....
Mietin, että miten mesessä voi tarkistaa kuka on laittanut eston ja mistä siellä näkee, kuka on ollut milloinkin linjoilla ?
- :-))
elikä siihen messenger plus kuvakkeeseen... yhteystietojen puhdistus ja näytä henkilöt joiden listalla olet.... Kertoo kenen listoillla olet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial91666Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1301661Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2521188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2071053- 128929
- 284880
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3877- 10865
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49858