Kertokaapa hyvät ihmiset, että miten voi olla aina 10-30min arvioitu jono laskutukseen? Yleensä tämä on vielä maksullista, eli maksetaan siitä huonolaatuisesta musiikista, mitä siellä jonossa joutuu kuuntelemaan.
Mielestäni tässä kusetetaan ihmistä rankalla kädellä. Vittu siellä aina voi olla niin paljoa ihmisiä soittelemassa että joka ukko joutus oottamaan 30min. Tai jos todellakin on näin, niin siellä on vain YKSI ihminen töissä, jonka palkka maksetaan näiden muiden jonottavien ihmisten kukkaroista.
Soitin vieläpä tuonne "lankapuhelin" osastoon, missä LUULISI olevan vähiten ruuhkaa, niin arvioitu jonotus aika: 20min. Itse soitan ehkä kerran vuodessa asiakaspalveluun, niin mistä tälläisia jonoja syntyy? En jaksa uskoa että tuolla on massa jotain kädettömiä uunoja jotka soittaa joka risauksesta.
Enkä meinaa tässä vain Soneraa, pahin on kokemuksieni mukaan Saunalahti, laskuissa oli hirveitä epäselvyyksiä ja aina kun yritin soittaa asiasta, niin jonoa oli 30min. Kävin kerran jopa suihkussa ja annoin puhelimen soida sillä aikaa, enkä sen suihkunkaan jälkeen päässyt läpi, vaikka aikaa oli kulunut lähemmäs 40min.
Tästä asiasta pitäs tehdä jokin tutkimus, vituttaa tuollainen piilokusetus.
Puhelinpalvelu Laskutus/yms
lskdlksdlks
2
435
Vastaukset
- niitä
senttejä oikein menee???
- juuri saunalahden
kanssa ongelma, tuli huhtikuiselta lomamatkaltani vielä laskua vaikka olen jo kerran maksanut, miten pystyn edes tiedustelemaan asiaa kun ei koskaa vastata puheluun, eikä myöskään sähköpostiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614127
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352954Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262518- 452117
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51899- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91288