Kerro ihan rehellisesti.
Paistoiko vai satoiko?
16
162
Vastaukset
- utuista
päivänpaistetta. Kunniasanalla.
Neljän maissa alkoi kerääntyä synkkiä pilviä taivaalle ja tulihan sitä odotettua sadetta aika reippaasti.
Vielä vähän tihuuttaa, mutta taivaanranta näyttää jo kirkastuvan.- pk-seutua
aina sataa tai paistaa. Tai sitten joku paistaa uunissa tai auringossa.
pk-seutua kirjoitti:
aina sataa tai paistaa. Tai sitten joku paistaa uunissa tai auringossa.
koko kesänä satanut lumien sulamisen jälkeen, kuin seitsemän milliä. Vedet ovat tosi alhaalla, mökilläkin on tullut ihan uusi ranta. Kastelemista on ollut kovasti tänäänkin kastelin monta tuntia. Mutta nyt juuri sataa aika rasakasti on satanut noin kymmenen minuuttia. Kyllä minun kasvimaani tästä tykkää. Tuo ropina on musiikkia minun korvilleni! Antaa nyt tulla koko yön!
- Jonkkelis*
marja-liisa41 kirjoitti:
koko kesänä satanut lumien sulamisen jälkeen, kuin seitsemän milliä. Vedet ovat tosi alhaalla, mökilläkin on tullut ihan uusi ranta. Kastelemista on ollut kovasti tänäänkin kastelin monta tuntia. Mutta nyt juuri sataa aika rasakasti on satanut noin kymmenen minuuttia. Kyllä minun kasvimaani tästä tykkää. Tuo ropina on musiikkia minun korvilleni! Antaa nyt tulla koko yön!
kun on niin hautova ilma. Varmaan ukkosta tulossa.
- kuivaa on
Jonkkelis* kirjoitti:
kun on niin hautova ilma. Varmaan ukkosta tulossa.
mutta kuka sitä ukkosta toivoo, akkasta paremminkin tämmönen.
- k...sa1
kuivaa on kirjoitti:
mutta kuka sitä ukkosta toivoo, akkasta paremminkin tämmönen.
- Aina on hyvä sää; lainatkseni erästä mainosta. Mukavaa kun sää vaihtelee. Ei pääse pitkästymään.
Ja mistä keksisi smooltookkia paremmin. - Petteri .. ..
k...sa1 kirjoitti:
- Aina on hyvä sää; lainatkseni erästä mainosta. Mukavaa kun sää vaihtelee. Ei pääse pitkästymään.
Ja mistä keksisi smooltookkia paremmin.sään vika , jos elämä tuntuu hankalalta, kyllä syy on muualla.
- sää vaihtelee
Petteri .. .. kirjoitti:
sään vika , jos elämä tuntuu hankalalta, kyllä syy on muualla.
mutta sehän on vain pukeutumiskysymys.
- nuolasta
sää vaihtelee kirjoitti:
mutta sehän on vain pukeutumiskysymys.
ennenkuin tipahtaa, mutta kyllä nyt on niin mustat pilvet lännen suunnalla , että voi se kohta tipahtaakin.
- tipun alle
nuolasta kirjoitti:
ennenkuin tipahtaa, mutta kyllä nyt on niin mustat pilvet lännen suunnalla , että voi se kohta tipahtaakin.
sadevesitynnyrit!
- .....
marja-liisa41 kirjoitti:
koko kesänä satanut lumien sulamisen jälkeen, kuin seitsemän milliä. Vedet ovat tosi alhaalla, mökilläkin on tullut ihan uusi ranta. Kastelemista on ollut kovasti tänäänkin kastelin monta tuntia. Mutta nyt juuri sataa aika rasakasti on satanut noin kymmenen minuuttia. Kyllä minun kasvimaani tästä tykkää. Tuo ropina on musiikkia minun korvilleni! Antaa nyt tulla koko yön!
että olisi vaarana joutua siitä maksamaan? Tällaista on jossain puhuttu.
- vanhin
..... kirjoitti:
että olisi vaarana joutua siitä maksamaan? Tällaista on jossain puhuttu.
voitehista. Vesiselvänä totean.
- Satanut hiukan
vanhin kirjoitti:
voitehista. Vesiselvänä totean.
Lämmin on ollut viime yö ja sadettakin tullut, pihan asfaltti on aivan vaalentunut.
Yösateet onkin parasta, ja päivät sitten aurinkoista, ainakin nurmikot ja rikkaruohot kasvaa. - *Kukkahame*
Satanut hiukan kirjoitti:
Lämmin on ollut viime yö ja sadettakin tullut, pihan asfaltti on aivan vaalentunut.
Yösateet onkin parasta, ja päivät sitten aurinkoista, ainakin nurmikot ja rikkaruohot kasvaa.Minulla on vihreitä ruukkuja tuossa seinustalla ja sinne voi menne aivan paljas varpain, vettä on tullut, maa on aivan litimärkä, ruukuistakin piti vettä kaataa etteivät viljelyni mätäne.
Odotan joka aamu näkeväni verikurjenpolvessa kukkasen, ei näy...ei vielä. - Määvaa
*Kukkahame* kirjoitti:
Minulla on vihreitä ruukkuja tuossa seinustalla ja sinne voi menne aivan paljas varpain, vettä on tullut, maa on aivan litimärkä, ruukuistakin piti vettä kaataa etteivät viljelyni mätäne.
Odotan joka aamu näkeväni verikurjenpolvessa kukkasen, ei näy...ei vielä.M. ja T. olivat keikan jälkeen jossan hotellissa.
M. meni suihkuun ja T. aukasi TV:n
- Hei täält tulee uutiset ja sää!
- Ai, mää vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683