Paistoiko vai satoiko?

äläkä narraa

Kerro ihan rehellisesti.

16

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utuista

      päivänpaistetta. Kunniasanalla.

    • Neljän maissa alkoi kerääntyä synkkiä pilviä taivaalle ja tulihan sitä odotettua sadetta aika reippaasti.
      Vielä vähän tihuuttaa, mutta taivaanranta näyttää jo kirkastuvan.

      • pk-seutua

        aina sataa tai paistaa. Tai sitten joku paistaa uunissa tai auringossa.


      • pk-seutua kirjoitti:

        aina sataa tai paistaa. Tai sitten joku paistaa uunissa tai auringossa.

        koko kesänä satanut lumien sulamisen jälkeen, kuin seitsemän milliä. Vedet ovat tosi alhaalla, mökilläkin on tullut ihan uusi ranta. Kastelemista on ollut kovasti tänäänkin kastelin monta tuntia. Mutta nyt juuri sataa aika rasakasti on satanut noin kymmenen minuuttia. Kyllä minun kasvimaani tästä tykkää. Tuo ropina on musiikkia minun korvilleni! Antaa nyt tulla koko yön!


      • Jonkkelis*
        marja-liisa41 kirjoitti:

        koko kesänä satanut lumien sulamisen jälkeen, kuin seitsemän milliä. Vedet ovat tosi alhaalla, mökilläkin on tullut ihan uusi ranta. Kastelemista on ollut kovasti tänäänkin kastelin monta tuntia. Mutta nyt juuri sataa aika rasakasti on satanut noin kymmenen minuuttia. Kyllä minun kasvimaani tästä tykkää. Tuo ropina on musiikkia minun korvilleni! Antaa nyt tulla koko yön!

        kun on niin hautova ilma. Varmaan ukkosta tulossa.


      • kuivaa on
        Jonkkelis* kirjoitti:

        kun on niin hautova ilma. Varmaan ukkosta tulossa.

        mutta kuka sitä ukkosta toivoo, akkasta paremminkin tämmönen.


      • k...sa1
        kuivaa on kirjoitti:

        mutta kuka sitä ukkosta toivoo, akkasta paremminkin tämmönen.

        - Aina on hyvä sää; lainatkseni erästä mainosta. Mukavaa kun sää vaihtelee. Ei pääse pitkästymään.
        Ja mistä keksisi smooltookkia paremmin.


      • Petteri .. ..
        k...sa1 kirjoitti:

        - Aina on hyvä sää; lainatkseni erästä mainosta. Mukavaa kun sää vaihtelee. Ei pääse pitkästymään.
        Ja mistä keksisi smooltookkia paremmin.

        sään vika , jos elämä tuntuu hankalalta, kyllä syy on muualla.


      • sää vaihtelee
        Petteri .. .. kirjoitti:

        sään vika , jos elämä tuntuu hankalalta, kyllä syy on muualla.

        mutta sehän on vain pukeutumiskysymys.


      • nuolasta
        sää vaihtelee kirjoitti:

        mutta sehän on vain pukeutumiskysymys.

        ennenkuin tipahtaa, mutta kyllä nyt on niin mustat pilvet lännen suunnalla , että voi se kohta tipahtaakin.


      • tipun alle
        nuolasta kirjoitti:

        ennenkuin tipahtaa, mutta kyllä nyt on niin mustat pilvet lännen suunnalla , että voi se kohta tipahtaakin.

        sadevesitynnyrit!


      • .....
        marja-liisa41 kirjoitti:

        koko kesänä satanut lumien sulamisen jälkeen, kuin seitsemän milliä. Vedet ovat tosi alhaalla, mökilläkin on tullut ihan uusi ranta. Kastelemista on ollut kovasti tänäänkin kastelin monta tuntia. Mutta nyt juuri sataa aika rasakasti on satanut noin kymmenen minuuttia. Kyllä minun kasvimaani tästä tykkää. Tuo ropina on musiikkia minun korvilleni! Antaa nyt tulla koko yön!

        että olisi vaarana joutua siitä maksamaan? Tällaista on jossain puhuttu.


      • vanhin
        ..... kirjoitti:

        että olisi vaarana joutua siitä maksamaan? Tällaista on jossain puhuttu.

        voitehista. Vesiselvänä totean.


      • Satanut hiukan
        vanhin kirjoitti:

        voitehista. Vesiselvänä totean.

        Lämmin on ollut viime yö ja sadettakin tullut, pihan asfaltti on aivan vaalentunut.
        Yösateet onkin parasta, ja päivät sitten aurinkoista, ainakin nurmikot ja rikkaruohot kasvaa.


      • *Kukkahame*
        Satanut hiukan kirjoitti:

        Lämmin on ollut viime yö ja sadettakin tullut, pihan asfaltti on aivan vaalentunut.
        Yösateet onkin parasta, ja päivät sitten aurinkoista, ainakin nurmikot ja rikkaruohot kasvaa.

        Minulla on vihreitä ruukkuja tuossa seinustalla ja sinne voi menne aivan paljas varpain, vettä on tullut, maa on aivan litimärkä, ruukuistakin piti vettä kaataa etteivät viljelyni mätäne.
        Odotan joka aamu näkeväni verikurjenpolvessa kukkasen, ei näy...ei vielä.


      • Määvaa
        *Kukkahame* kirjoitti:

        Minulla on vihreitä ruukkuja tuossa seinustalla ja sinne voi menne aivan paljas varpain, vettä on tullut, maa on aivan litimärkä, ruukuistakin piti vettä kaataa etteivät viljelyni mätäne.
        Odotan joka aamu näkeväni verikurjenpolvessa kukkasen, ei näy...ei vielä.

        M. ja T. olivat keikan jälkeen jossan hotellissa.
        M. meni suihkuun ja T. aukasi TV:n
        - Hei täält tulee uutiset ja sää!
        - Ai, mää vai?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe