Kerro ihan rehellisesti.
Paistoiko vai satoiko?
16
135
Vastaukset
- utuista
päivänpaistetta. Kunniasanalla.
Neljän maissa alkoi kerääntyä synkkiä pilviä taivaalle ja tulihan sitä odotettua sadetta aika reippaasti.
Vielä vähän tihuuttaa, mutta taivaanranta näyttää jo kirkastuvan.- pk-seutua
aina sataa tai paistaa. Tai sitten joku paistaa uunissa tai auringossa.
pk-seutua kirjoitti:
aina sataa tai paistaa. Tai sitten joku paistaa uunissa tai auringossa.
koko kesänä satanut lumien sulamisen jälkeen, kuin seitsemän milliä. Vedet ovat tosi alhaalla, mökilläkin on tullut ihan uusi ranta. Kastelemista on ollut kovasti tänäänkin kastelin monta tuntia. Mutta nyt juuri sataa aika rasakasti on satanut noin kymmenen minuuttia. Kyllä minun kasvimaani tästä tykkää. Tuo ropina on musiikkia minun korvilleni! Antaa nyt tulla koko yön!
- Jonkkelis*
marja-liisa41 kirjoitti:
koko kesänä satanut lumien sulamisen jälkeen, kuin seitsemän milliä. Vedet ovat tosi alhaalla, mökilläkin on tullut ihan uusi ranta. Kastelemista on ollut kovasti tänäänkin kastelin monta tuntia. Mutta nyt juuri sataa aika rasakasti on satanut noin kymmenen minuuttia. Kyllä minun kasvimaani tästä tykkää. Tuo ropina on musiikkia minun korvilleni! Antaa nyt tulla koko yön!
kun on niin hautova ilma. Varmaan ukkosta tulossa.
- kuivaa on
Jonkkelis* kirjoitti:
kun on niin hautova ilma. Varmaan ukkosta tulossa.
mutta kuka sitä ukkosta toivoo, akkasta paremminkin tämmönen.
- k...sa1
kuivaa on kirjoitti:
mutta kuka sitä ukkosta toivoo, akkasta paremminkin tämmönen.
- Aina on hyvä sää; lainatkseni erästä mainosta. Mukavaa kun sää vaihtelee. Ei pääse pitkästymään.
Ja mistä keksisi smooltookkia paremmin. - Petteri .. ..
k...sa1 kirjoitti:
- Aina on hyvä sää; lainatkseni erästä mainosta. Mukavaa kun sää vaihtelee. Ei pääse pitkästymään.
Ja mistä keksisi smooltookkia paremmin.sään vika , jos elämä tuntuu hankalalta, kyllä syy on muualla.
- sää vaihtelee
Petteri .. .. kirjoitti:
sään vika , jos elämä tuntuu hankalalta, kyllä syy on muualla.
mutta sehän on vain pukeutumiskysymys.
- nuolasta
sää vaihtelee kirjoitti:
mutta sehän on vain pukeutumiskysymys.
ennenkuin tipahtaa, mutta kyllä nyt on niin mustat pilvet lännen suunnalla , että voi se kohta tipahtaakin.
- tipun alle
nuolasta kirjoitti:
ennenkuin tipahtaa, mutta kyllä nyt on niin mustat pilvet lännen suunnalla , että voi se kohta tipahtaakin.
sadevesitynnyrit!
- .....
marja-liisa41 kirjoitti:
että olisi vaarana joutua siitä maksamaan? Tällaista on jossain puhuttu.
- vanhin
..... kirjoitti:
että olisi vaarana joutua siitä maksamaan? Tällaista on jossain puhuttu.
voitehista. Vesiselvänä totean.
- Satanut hiukan
vanhin kirjoitti:
voitehista. Vesiselvänä totean.
Lämmin on ollut viime yö ja sadettakin tullut, pihan asfaltti on aivan vaalentunut.
Yösateet onkin parasta, ja päivät sitten aurinkoista, ainakin nurmikot ja rikkaruohot kasvaa. - *Kukkahame*
Satanut hiukan kirjoitti:
Lämmin on ollut viime yö ja sadettakin tullut, pihan asfaltti on aivan vaalentunut.
Yösateet onkin parasta, ja päivät sitten aurinkoista, ainakin nurmikot ja rikkaruohot kasvaa.Minulla on vihreitä ruukkuja tuossa seinustalla ja sinne voi menne aivan paljas varpain, vettä on tullut, maa on aivan litimärkä, ruukuistakin piti vettä kaataa etteivät viljelyni mätäne.
Odotan joka aamu näkeväni verikurjenpolvessa kukkasen, ei näy...ei vielä. - Määvaa
*Kukkahame* kirjoitti:
Minulla on vihreitä ruukkuja tuossa seinustalla ja sinne voi menne aivan paljas varpain, vettä on tullut, maa on aivan litimärkä, ruukuistakin piti vettä kaataa etteivät viljelyni mätäne.
Odotan joka aamu näkeväni verikurjenpolvessa kukkasen, ei näy...ei vielä.M. ja T. olivat keikan jälkeen jossan hotellissa.
M. meni suihkuun ja T. aukasi TV:n
- Hei täält tulee uutiset ja sää!
- Ai, mää vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1062952Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2141817- 1351790
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois491661Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641312- 921108
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841098- 591077
- 571074
- 67932