kaveriporukkaa!!

mirror86

Heippa!

Tässä oli tätä kaveriporukka-keskustelua jo aiemmin mutta sitten juttu kuivui jotenkin kokoon..Ajattelin että onko ihmiset vielä innostuneita (jos vaikka samoja päätyis tänne viestiketjuun..) yhteistapaamisesta Helsingissä kesällä. "vaatimuksena oli suun

73

3400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoitathan

      lisää ;)

    • mirror86

      Viestini jäi näköjään kesken..mikä lie tullut. Eli "vaatimuksena" oli suunnilleen 20-vuoden ikä, hieman päälle mieluummin. Olen hiljattain muuttanut Helsinkiin ja olis kiva tutustua enemmän samanhenkisiin, iloisiin ja mielellään spontaaneihin ihmisiin. Itse kun tällä hetkellä elelen sinkkutyttönä ja suuri osa kavereista tuntuu jo "asettuneen" viettämään tylsää parisuhde-elämää...uusia samanhenkisiä kavereita siis hakusessa!! LÖytyykö täältä innokkuutta?? :))

      • itse olen

        19-vuotias... '89 syntynyt :) kelpaako toi ikä? :P


      • Lindeliini
        itse olen kirjoitti:

        19-vuotias... '89 syntynyt :) kelpaako toi ikä? :P

        Olis kiva tavata uusia ihmisiä. :) Ite oon 22v. Mitä olis suunnitteilla?


      • yhteistapaaminen
        Lindeliini kirjoitti:

        Olis kiva tavata uusia ihmisiä. :) Ite oon 22v. Mitä olis suunnitteilla?

        Heippa!

        Toki iät "kelpaa". Yhteistapaamista oli suunnitteilla tuolla jo aiemmin. OLis vaan hyvä saada isompi porukka kasaan, esim. noin 8-10 (?). Itse lähden heinäkuuksi kokonaan pois Suomesta niin järjestäiskö vaikka elokuulla sellasen meetingin?? Sillon olis varmaan saatu porukkaa jo kasaankin ihan mukavasti... :)


    • 88tyttönen

      Juu eli itse olen syksyllä 21 vuotta täyttävä tyttö espoosta ja sama tilanne on kun viestiketjun aloittajalla eli suurin osa kavereista nyhvää kotona kullan kainalossa.. :s Olis tosi kiva idea järkätä tollanen tapaaminen, eihän kavereita koskaan voi olla liikaa!

      • toinen tyttö88

        Täällä olis sama tilanne, joten mukana ollaan! Kavereita lisää :)


      • kolmas tyttö88 :P

        Mut saa laskea myös mukaan! 8.8. käy, vaikka töitä onkin koko viikonloppu.. Uudet kaverit tervetulleita :)


    • pave-84

      olen 25 vuotias sinkku neito ja muutin helsinkiin noin vuosi sitten. kaverit jäi sinne pikku paikkakunnalle joten kavereita vaille täällä cityssä et innostusta tapaamiseen on ja muutenkin saa laittaa viestiä jos on innostusta ennemmin tavata kun sillon vasta elokuussa. musta saa seuraa baareihin, kahville, elokuviin yms..

      [email protected]

      • mirror86

        Heips,

        Tosi kivaa että löytyy innokkaita. Pitäiskö sopii jo jokin alustava päivä?? Mulle sopii elokuun 4.stä päivästä eteenpäin illat ihan hyvin. Sillon vois olla jo porukkaakin enemmän kasassa :) MItes porukalle sopii esim. 8.8 lauantaina?


      • toinen tyttö88
        mirror86 kirjoitti:

        Heips,

        Tosi kivaa että löytyy innokkaita. Pitäiskö sopii jo jokin alustava päivä?? Mulle sopii elokuun 4.stä päivästä eteenpäin illat ihan hyvin. Sillon vois olla jo porukkaakin enemmän kasassa :) MItes porukalle sopii esim. 8.8 lauantaina?

        tuo 8.8. Vaikka aijemminkin.
        Itellä alkaa loma 10.7 ja siit sit kuukaus, joten aikaa riittää :)


    • vaan teille

      minkäs henkistä porukkaa olette? harrastukset, mitä opiskelette ym? :) ite tänä vuonna 20v täyttävä tyttö vois myös tulla mahd. mukaan miittaamaan :)

      • mirror86

        Pitäskö sopii nyt se 8.8 päivä lauantai jo valmiiksi niin siellähän sitä tulee sit tutustua ja niin moni tulee kun vaan pääsee. Joskus illansuus vois tavata jossain puistossa esim. (kaisaniemi tai vastaava)?? Saako tämä idea kannatusta? Kuinka moni on tulossa? :D


      • toinen tyttö88
        mirror86 kirjoitti:

        Pitäskö sopii nyt se 8.8 päivä lauantai jo valmiiksi niin siellähän sitä tulee sit tutustua ja niin moni tulee kun vaan pääsee. Joskus illansuus vois tavata jossain puistossa esim. (kaisaniemi tai vastaava)?? Saako tämä idea kannatusta? Kuinka moni on tulossa? :D

        Minä tulen. :) Jos joku kaipailee seuraa jo ennen sitä, niin [email protected] on ossa mistä mua saa kysellä :p


      • hotfuss
        toinen tyttö88 kirjoitti:

        Minä tulen. :) Jos joku kaipailee seuraa jo ennen sitä, niin [email protected] on ossa mistä mua saa kysellä :p

        Itse olen 21 vuotias tyttö Helsingistä ja uusia tuttavuuksia etsiskelen. Monet kaverit ovat menneet kesäksi muualle töihin tai ovat kiinni seurustelukumppaneissa, joten ajattelin että mikä sen parempaa kuin löytää itselle uusia tuttavuuksia.

        Olen valmis lähtemään vaikka kahville, leffaan tai vain hengaamaan tai pussikaljelle puistoon, joten jos haluatte tutustua niin laittakaa sähköpostiini muutama hassu rivi niin saadaan tutustuminen käyntiin :D

        [email protected]


        Ja lyödään vain lukkoon tuo 8.8 päivä, jolloin vtaisiin pitää sellainen isompi miitti. Joskus iltapäivä-ilta varmaan on sopivin ajankohta, ja se puistoidea kuulosti mukavalta! Toivottavasti saadaan hyvä porukka kasaan.

        Olisiko hyvä että ne jotka olisivat tulossa laittaisivat mailia jollekin (vaikka nyt minulle, kun ehdotan tätä) niin pysyttäis jotenkin kärryillä minkä kokoinen porukka meitä olisi tulossa. Ja sitä kautta olisi myös helpompi esim ilmoittaa tarkemmasta ajankohdasta ja paikasat, sillä luulempa ettei kaikki muista/ehdi/jaksa käydä tsekkailemassa täällä päivittyvää tietoa. Näin saatais sitten mahdollisimman paljon porukkaa kasaan. Mutta jos vaikuttaa yhtään järkeenkäypältä idealta niin you know what to do :D


      • iida.86
        hotfuss kirjoitti:

        Itse olen 21 vuotias tyttö Helsingistä ja uusia tuttavuuksia etsiskelen. Monet kaverit ovat menneet kesäksi muualle töihin tai ovat kiinni seurustelukumppaneissa, joten ajattelin että mikä sen parempaa kuin löytää itselle uusia tuttavuuksia.

        Olen valmis lähtemään vaikka kahville, leffaan tai vain hengaamaan tai pussikaljelle puistoon, joten jos haluatte tutustua niin laittakaa sähköpostiini muutama hassu rivi niin saadaan tutustuminen käyntiin :D

        [email protected]


        Ja lyödään vain lukkoon tuo 8.8 päivä, jolloin vtaisiin pitää sellainen isompi miitti. Joskus iltapäivä-ilta varmaan on sopivin ajankohta, ja se puistoidea kuulosti mukavalta! Toivottavasti saadaan hyvä porukka kasaan.

        Olisiko hyvä että ne jotka olisivat tulossa laittaisivat mailia jollekin (vaikka nyt minulle, kun ehdotan tätä) niin pysyttäis jotenkin kärryillä minkä kokoinen porukka meitä olisi tulossa. Ja sitä kautta olisi myös helpompi esim ilmoittaa tarkemmasta ajankohdasta ja paikasat, sillä luulempa ettei kaikki muista/ehdi/jaksa käydä tsekkailemassa täällä päivittyvää tietoa. Näin saatais sitten mahdollisimman paljon porukkaa kasaan. Mutta jos vaikuttaa yhtään järkeenkäypältä idealta niin you know what to do :D

        Jos seuraan mahtuu, olen mukana! Olen 23-vuotias tyttö ja olen juuri muuttanut Helsinkiin joten ystäväpiiri on aika pieni. Voin lähteä aiemminkin leffaan, pussikaljalle jne.. :)


      • iida.86 kirjoitti:

        Jos seuraan mahtuu, olen mukana! Olen 23-vuotias tyttö ja olen juuri muuttanut Helsinkiin joten ystäväpiiri on aika pieni. Voin lähteä aiemminkin leffaan, pussikaljalle jne.. :)

        no joo! itse oon 19-vuotias ulkomaalainen tyttö :)


      • mirror86
        hotfuss kirjoitti:

        Itse olen 21 vuotias tyttö Helsingistä ja uusia tuttavuuksia etsiskelen. Monet kaverit ovat menneet kesäksi muualle töihin tai ovat kiinni seurustelukumppaneissa, joten ajattelin että mikä sen parempaa kuin löytää itselle uusia tuttavuuksia.

        Olen valmis lähtemään vaikka kahville, leffaan tai vain hengaamaan tai pussikaljelle puistoon, joten jos haluatte tutustua niin laittakaa sähköpostiini muutama hassu rivi niin saadaan tutustuminen käyntiin :D

        [email protected]


        Ja lyödään vain lukkoon tuo 8.8 päivä, jolloin vtaisiin pitää sellainen isompi miitti. Joskus iltapäivä-ilta varmaan on sopivin ajankohta, ja se puistoidea kuulosti mukavalta! Toivottavasti saadaan hyvä porukka kasaan.

        Olisiko hyvä että ne jotka olisivat tulossa laittaisivat mailia jollekin (vaikka nyt minulle, kun ehdotan tätä) niin pysyttäis jotenkin kärryillä minkä kokoinen porukka meitä olisi tulossa. Ja sitä kautta olisi myös helpompi esim ilmoittaa tarkemmasta ajankohdasta ja paikasat, sillä luulempa ettei kaikki muista/ehdi/jaksa käydä tsekkailemassa täällä päivittyvää tietoa. Näin saatais sitten mahdollisimman paljon porukkaa kasaan. Mutta jos vaikuttaa yhtään järkeenkäypältä idealta niin you know what to do :D

        Pitäskö lyödä jo lukkoon 8.8 lauantai? Käykö kaisaniemen puisto? Pääsen töistä puoli 5ltä joten olis mukava jos ajankohta olisi vaikka esim. 6-7ltä. Kannatusta? Voitas kerätä jo "osallistujalista" ylös :D


      • jasminda
        mirror86 kirjoitti:

        Pitäskö lyödä jo lukkoon 8.8 lauantai? Käykö kaisaniemen puisto? Pääsen töistä puoli 5ltä joten olis mukava jos ajankohta olisi vaikka esim. 6-7ltä. Kannatusta? Voitas kerätä jo "osallistujalista" ylös :D

        kuulostaapi hyvältä. Oulusta hiljattain muuttanut 19v ilmottautuu mukaan = )

        ja saa toki lisätä meseen tai mailata,
        [email protected]


      • Mari-
        jasminda kirjoitti:

        kuulostaapi hyvältä. Oulusta hiljattain muuttanut 19v ilmottautuu mukaan = )

        ja saa toki lisätä meseen tai mailata,
        [email protected]

        Jos vielä seuraan mahtuu, niin täällä olisi yksi -88 syntynyt neitokainen, joka ilmottautuisi mielelään mukaan =)


    • mie--

      Kuulostaa kiinnostavalta. Täällä vois kans olla 89 mallinen tapaus joka vois tullakin, jos vaan sopii aikatauluihin! Onkos täällä immeisillä messengerejä? :)

      • Hotfuss

        Moikka taas.

        Eli näyttää siltä että ollaan lyöty lukkoon se 8.8 lauantaina jossain Helsingin puistossa hengailu, ja tähän mennessä porukkaa ois jo ihan hyvin kasassa.
        Meitä siis näyttäisi tässä keskustelussa olevan mukana

        Mari
        Mirror86
        ewa (ilmoittautunu sähköpostiinikin)
        iida86
        toinentyttö88
        pave-84
        88tyttönen
        Limdeliini

        ja sähköpostiini on myös ilmoittautunu 6 muuta tyttöä ja sitten mukana olen myös minä :) Teiltä muiltakin ois hyvä saada sähköpostiosoite, jotta pystyy pitään yhteyttä!


      • Mari-
        Hotfuss kirjoitti:

        Moikka taas.

        Eli näyttää siltä että ollaan lyöty lukkoon se 8.8 lauantaina jossain Helsingin puistossa hengailu, ja tähän mennessä porukkaa ois jo ihan hyvin kasassa.
        Meitä siis näyttäisi tässä keskustelussa olevan mukana

        Mari
        Mirror86
        ewa (ilmoittautunu sähköpostiinikin)
        iida86
        toinentyttö88
        pave-84
        88tyttönen
        Limdeliini

        ja sähköpostiini on myös ilmoittautunu 6 muuta tyttöä ja sitten mukana olen myös minä :) Teiltä muiltakin ois hyvä saada sähköpostiosoite, jotta pystyy pitään yhteyttä!

        Mun sähköposti osoite on [email protected]
        Mese osoite on eri, mutta en viitsi sitä täällä yleisellä laittaa, sähköpostissa voin antaa, mikäli joku haluaa siellä jutella :)


      • iida.86
        Hotfuss kirjoitti:

        Moikka taas.

        Eli näyttää siltä että ollaan lyöty lukkoon se 8.8 lauantaina jossain Helsingin puistossa hengailu, ja tähän mennessä porukkaa ois jo ihan hyvin kasassa.
        Meitä siis näyttäisi tässä keskustelussa olevan mukana

        Mari
        Mirror86
        ewa (ilmoittautunu sähköpostiinikin)
        iida86
        toinentyttö88
        pave-84
        88tyttönen
        Limdeliini

        ja sähköpostiini on myös ilmoittautunu 6 muuta tyttöä ja sitten mukana olen myös minä :) Teiltä muiltakin ois hyvä saada sähköpostiosoite, jotta pystyy pitään yhteyttä!

        Unohdin laittaa sähköpostiosoitteeni: [email protected]. Saa ottaa aiemminkin yhteyttä:)


      • Hotfuss kirjoitti:

        Moikka taas.

        Eli näyttää siltä että ollaan lyöty lukkoon se 8.8 lauantaina jossain Helsingin puistossa hengailu, ja tähän mennessä porukkaa ois jo ihan hyvin kasassa.
        Meitä siis näyttäisi tässä keskustelussa olevan mukana

        Mari
        Mirror86
        ewa (ilmoittautunu sähköpostiinikin)
        iida86
        toinentyttö88
        pave-84
        88tyttönen
        Limdeliini

        ja sähköpostiini on myös ilmoittautunu 6 muuta tyttöä ja sitten mukana olen myös minä :) Teiltä muiltakin ois hyvä saada sähköpostiosoite, jotta pystyy pitään yhteyttä!

        Heh, taidan olla porukan iäkkäin(?), mutta siis 26v nainen täällä myöskin etsiskelee uusia tuttavuuksia ja tuollainen yhteismiitinki kuulostaa loistavalta! I´m in!! :)

        S-postini on [email protected], saa laittaa viestiä mikäli muutenkin kiinnostaa tutustua.


      • kolmas tyttö88
        Hotfuss kirjoitti:

        Moikka taas.

        Eli näyttää siltä että ollaan lyöty lukkoon se 8.8 lauantaina jossain Helsingin puistossa hengailu, ja tähän mennessä porukkaa ois jo ihan hyvin kasassa.
        Meitä siis näyttäisi tässä keskustelussa olevan mukana

        Mari
        Mirror86
        ewa (ilmoittautunu sähköpostiinikin)
        iida86
        toinentyttö88
        pave-84
        88tyttönen
        Limdeliini

        ja sähköpostiini on myös ilmoittautunu 6 muuta tyttöä ja sitten mukana olen myös minä :) Teiltä muiltakin ois hyvä saada sähköpostiosoite, jotta pystyy pitään yhteyttä!

        minä myös :) ja meseen voi lisätä kans ape_the_monkey(a)hotmail.com


      • 777-77
        Hotfuss kirjoitti:

        Moikka taas.

        Eli näyttää siltä että ollaan lyöty lukkoon se 8.8 lauantaina jossain Helsingin puistossa hengailu, ja tähän mennessä porukkaa ois jo ihan hyvin kasassa.
        Meitä siis näyttäisi tässä keskustelussa olevan mukana

        Mari
        Mirror86
        ewa (ilmoittautunu sähköpostiinikin)
        iida86
        toinentyttö88
        pave-84
        88tyttönen
        Limdeliini

        ja sähköpostiini on myös ilmoittautunu 6 muuta tyttöä ja sitten mukana olen myös minä :) Teiltä muiltakin ois hyvä saada sähköpostiosoite, jotta pystyy pitään yhteyttä!

        moi!mä voisin kans ilmottautua tähän porukkaan.......osoite [email protected]


    • annsku-

      Hei! Kuulostaa aivan mahti-idelta. :) I'm in! itse oon 18-vuotias ja syksyllä olis tarkotus muuttaa Helsinkiin. Nyt asun kyllä tilapäisesti Hesassa koska olen kesätöissä täällä. Mutta eli jos seuraanna huolitte, niin tämä tyttö on messissä. :) maili osote on [email protected]

    • Nino_83

      Mitäs.. pelkästään naisia? :D
      No toivottavasti miehetkin saavat osallistua?
      Aika pelottavaa tosin jos olisin ainoana miehenä tulossa o_O

      Mutta joo itsellä vähän sama juttu että ystäväpiirissä paljon sitoutuneita, joten olisi kiva löytää porukka jonka kanssa viettää aikaa.
      Etenkin biletysseuraa on hankala noista parisuhteessa elävistä saada ja se on tässä tympinyt jo jonkin aikaa.
      Itse olen siis 25-vuotias sälli ihan tästä ydinhelsingistä.
      Mailiosoite on [email protected]

      Mutta joo, mikäli miehetkin ovat tervetulleita, niin laskekaa minut mukaan :)

      • toinen tyttö88

        ollaan näkemässä? silloin 8.8? :))


      • Nino_83
        toinen tyttö88 kirjoitti:

        ollaan näkemässä? silloin 8.8? :))

        Itse olen ainakin vielä tulossa :)


      • Silva86
        Nino_83 kirjoitti:

        Itse olen ainakin vielä tulossa :)

        Mäkin haluaisin tulla! En oo vielä ilmoittautunut kellekään, mutta oon 22-v. opiskelijatyttö Helsingistä. :) En tiiä pitäiskö tässä jollekulle mailia laittaa, onkohan toi Hotfuss vielä järkkäämässä tätä?


    • t88

      ku on huono ajankohta. muuten olisin ollut myös tulossa :(

    • t88

      ja mulle voi laittaa mailia jos joskus myöhemmin tapaatte tai muuten vain
      [email protected]

    • pave-84

      mä en pääsekkään tähän tapaamiseen.. oon just kesälomalla niin huonopuoli sinänsä ku en täällä päin sitte lomaile..

    • Nino_83

      Itse en ole saanut yhteyttä enää Hotfussiin, eli onko tämä nyt sitten peruttu?

      • Silva86

        Ei hemmetti! Niin kauan kuin edes jotkut on tulossa, niin ei peruta! Koska mailasit sille?


      • Nino_83
        Silva86 kirjoitti:

        Ei hemmetti! Niin kauan kuin edes jotkut on tulossa, niin ei peruta! Koska mailasit sille?

        Tuossa pari päivää sitten.
        Kyllä mä olen edelleen tulossa jos joku vaan päättää tarkan ajan ja paikan :)


      • hotfuss
        Nino_83 kirjoitti:

        Tuossa pari päivää sitten.
        Kyllä mä olen edelleen tulossa jos joku vaan päättää tarkan ajan ja paikan :)

        Pahoittelen poissaoloani, mutta olin lomalla ruotsissa ja koneeni ei sitten päättänytkään toimia siellä joten on tämä postailu jääny vähäksi.

        Mutta joka tapauksessa olemme kuitenkin 8.8 tapaamassa jonkinlaisella porukalla. Tapaamis ajankohta olisi 17.30 Helsingin rautatieasemalla, niiden kampin puoleisten ovien päädyssä valokuva automaattien läheisyydessa (onhan tämä kaikille tuttu paikka? ) Suunnitelmana olisi sään salliessa mennä hetkeksi johonkin puistoon hengailemaan ja tutustumaan ja siitä jatkaa sitten baariin ( Bellyä on ehdotettu koska siellä ikäraja on 18 joten nuoremmatkin pääsevät sisään, ja tuolloin lauantaina siellä on kuulemma hyvät bileet.)

        Mutta vaikka osa on ilmoittanut ettei pääsekkään niin ainakin osa on edelleen tulossa! Ja vaikket ole ilmoittautunut kenellekkään niin olet silti tervetullut!


      • Dragon-79
        hotfuss kirjoitti:

        Pahoittelen poissaoloani, mutta olin lomalla ruotsissa ja koneeni ei sitten päättänytkään toimia siellä joten on tämä postailu jääny vähäksi.

        Mutta joka tapauksessa olemme kuitenkin 8.8 tapaamassa jonkinlaisella porukalla. Tapaamis ajankohta olisi 17.30 Helsingin rautatieasemalla, niiden kampin puoleisten ovien päädyssä valokuva automaattien läheisyydessa (onhan tämä kaikille tuttu paikka? ) Suunnitelmana olisi sään salliessa mennä hetkeksi johonkin puistoon hengailemaan ja tutustumaan ja siitä jatkaa sitten baariin ( Bellyä on ehdotettu koska siellä ikäraja on 18 joten nuoremmatkin pääsevät sisään, ja tuolloin lauantaina siellä on kuulemma hyvät bileet.)

        Mutta vaikka osa on ilmoittanut ettei pääsekkään niin ainakin osa on edelleen tulossa! Ja vaikket ole ilmoittautunut kenellekkään niin olet silti tervetullut!

        Mahtuuko 29.v miespuolinen mukaan? :)


      • Hot fuss
        Dragon-79 kirjoitti:

        Mahtuuko 29.v miespuolinen mukaan? :)

        Kaikki mukaan vaan!


      • mirror86
        Hot fuss kirjoitti:

        Kaikki mukaan vaan!

        Olin tuossa pitkällä lomalla, enkä ole päässyt seuraamaan keskusteluja, mutta olen siis tulossa! Mun maili on [email protected]. Mitenkähän me oikein toisemme tunnistetaan siellä väkijoukossa? Mä voin laittaa mun puh.nron ainakin että on joku johon saa yhteyden. Elikkäs se on 040 865 2920. OLisko sellainen hyvä "tunnistuskoodi" että kaikilla on jotain mustaa päällä? Ei kovin omaperäsitä mut kuitenkin ;)


      • -anniina-88-
        mirror86 kirjoitti:

        Olin tuossa pitkällä lomalla, enkä ole päässyt seuraamaan keskusteluja, mutta olen siis tulossa! Mun maili on [email protected]. Mitenkähän me oikein toisemme tunnistetaan siellä väkijoukossa? Mä voin laittaa mun puh.nron ainakin että on joku johon saa yhteyden. Elikkäs se on 040 865 2920. OLisko sellainen hyvä "tunnistuskoodi" että kaikilla on jotain mustaa päällä? Ei kovin omaperäsitä mut kuitenkin ;)

        en ehdi tuohon 17.30 (työt loppuu viiden jälkeen ja tulen sitten suoraan..), eikä ole mustaa päälläkään, mutta voin vaikka soitella, kun kaisaniemeen pääsen. nähdään illalla!


      • Maijamyöhäinen
        -anniina-88- kirjoitti:

        en ehdi tuohon 17.30 (työt loppuu viiden jälkeen ja tulen sitten suoraan..), eikä ole mustaa päälläkään, mutta voin vaikka soitella, kun kaisaniemeen pääsen. nähdään illalla!

        Saatan uskaltautua mukaanne miitinkiin, ajankohta vain on hiukan liian aikainen. Rautatieasemalle tuskin siis ehdin mutta otan yllämainitun puhelinnumeron ylös, kyselen vaikka viestillä sitten tarkkaa olinpaikkaanne jos olen myöhemmin tulossa puistoon :)


      • mirror86
        Maijamyöhäinen kirjoitti:

        Saatan uskaltautua mukaanne miitinkiin, ajankohta vain on hiukan liian aikainen. Rautatieasemalle tuskin siis ehdin mutta otan yllämainitun puhelinnumeron ylös, kyselen vaikka viestillä sitten tarkkaa olinpaikkaanne jos olen myöhemmin tulossa puistoon :)

        Joo, ajankohta on mullekin hiukka aikainen, mutta yritän ehtiä. Eikä me nyt samalta seisomalta olla varmaan lähdössä ;D


      • groooov
        mirror86 kirjoitti:

        Joo, ajankohta on mullekin hiukka aikainen, mutta yritän ehtiä. Eikä me nyt samalta seisomalta olla varmaan lähdössä ;D

        ... kun en tänne ehtinytkään. ;)


      • annaansku
        groooov kirjoitti:

        ... kun en tänne ehtinytkään. ;)

        Olis tosi kiva nähdä nettituttuja, todellaki voisin tulla :) Kiva! Pidetään tää keskustelu aktiivisena.
        Kiitos. :D


      • Anselmimo
        annaansku kirjoitti:

        Olis tosi kiva nähdä nettituttuja, todellaki voisin tulla :) Kiva! Pidetään tää keskustelu aktiivisena.
        Kiitos. :D

        Ai tää olikin näin vitun vanha :D eipä midii sitte!


    • evr'88

      Heippa, onks tää ryhmä edelleen aktiivinen?

      • dippadei 86

        vieläkö on innokkaita ihmisiä tapaamiseen. Täällä ilmoittautuu ainakin yksi. ja edelleen Helsinki.


      • emimim
        dippadei 86 kirjoitti:

        vieläkö on innokkaita ihmisiä tapaamiseen. Täällä ilmoittautuu ainakin yksi. ja edelleen Helsinki.

        Täältä löytyy ainakin kiinnostusta tapaamiseen. Olen 24 vuotias nainen.


      • mie vaan -89
        emimim kirjoitti:

        Täältä löytyy ainakin kiinnostusta tapaamiseen. Olen 24 vuotias nainen.

        21-vuotias nainen olisi valmis tulemaan miittiin :)


      • emimim
        mie vaan -89 kirjoitti:

        21-vuotias nainen olisi valmis tulemaan miittiin :)

        Tässähän meitä on jo neljä innokasta miittaajaa. Sovittaisiinko joku miitti ajankohta? Mukaan saa toki tulla muitakin kiinnostuneita, jos tämän lukevat :)


      • dipsas
        emimim kirjoitti:

        Tässähän meitä on jo neljä innokasta miittaajaa. Sovittaisiinko joku miitti ajankohta? Mukaan saa toki tulla muitakin kiinnostuneita, jos tämän lukevat :)

        Moi!
        Mua kiinnostaisi kovasti myös, olen just 23-vuotias.
        Tosin seurustelen, mutta se ei haittaa menojani, poikaystävä asuu toistaiseksi tunnin ajomatkan päässä ja muutenkin haluan uusia tuttavuuksia, kenen kanssa hengailla siellä sun täällä ja tehdä kaikkea :)

        [email protected]


      • naxi
        dipsas kirjoitti:

        Moi!
        Mua kiinnostaisi kovasti myös, olen just 23-vuotias.
        Tosin seurustelen, mutta se ei haittaa menojani, poikaystävä asuu toistaiseksi tunnin ajomatkan päässä ja muutenkin haluan uusia tuttavuuksia, kenen kanssa hengailla siellä sun täällä ja tehdä kaikkea :)

        [email protected]

        Joo, oisin kanssa kiinnostunu tosta.
        Ja 21 vuotias oon.

        Joskus lähiaikoina?


      • evr'88
        naxi kirjoitti:

        Joo, oisin kanssa kiinnostunu tosta.
        Ja 21 vuotias oon.

        Joskus lähiaikoina?

        Lähiaikoina vois joo, kunhan saa sovittua aika ja paikka, ei kellään oo ehdotuksia?

        Niin ja osote on [email protected]


      • mie vaan -89
        evr'88 kirjoitti:

        Lähiaikoina vois joo, kunhan saa sovittua aika ja paikka, ei kellään oo ehdotuksia?

        Niin ja osote on [email protected]

        Olisiko joku stadin baari hyvä paikka? jonain viikonloppuna?


      • evr'88
        mie vaan -89 kirjoitti:

        Olisiko joku stadin baari hyvä paikka? jonain viikonloppuna?

        Baari vois olla joo .. ja jep jonakin sopivana viikonloppuna, en tiedä oisko joku juttu mitä vois käydä kattoo samal..


      • naxi
        evr'88 kirjoitti:

        Baari vois olla joo .. ja jep jonakin sopivana viikonloppuna, en tiedä oisko joku juttu mitä vois käydä kattoo samal..

        Oisko ens lauantai hyvä, 9.10? Tai joskus nyt lähiaikoina.


      • jen-
        naxi kirjoitti:

        Oisko ens lauantai hyvä, 9.10? Tai joskus nyt lähiaikoina.

        mä voisin kans tulla mukaan tähän miittiin :) oon 25 v. ja mulle ainaki käy 9.10 hyvin.


      • evr'88
        jen- kirjoitti:

        mä voisin kans tulla mukaan tähän miittiin :) oon 25 v. ja mulle ainaki käy 9.10 hyvin.

        Joo kyl toi 9.10 vois olla, tavataanko jossai ja valitaan paikka sitten vai päätetäänkö paikka jo nyt valmiiks?


      • e_
        evr'88 kirjoitti:

        Joo kyl toi 9.10 vois olla, tavataanko jossai ja valitaan paikka sitten vai päätetäänkö paikka jo nyt valmiiks?

        Moikka!
        Mahtuuko vielä mukaan yks 26 vuotias nainen? :)
        Kuinka monta meitä olis nyt lauantaina lähdössä? Missä nähään ja millon? :)


      • Nonna86
        e_ kirjoitti:

        Moikka!
        Mahtuuko vielä mukaan yks 26 vuotias nainen? :)
        Kuinka monta meitä olis nyt lauantaina lähdössä? Missä nähään ja millon? :)

        täällä 23v likka tahtois kans uusia tuttavuuksia ja ennenkaikkea kavereita ajanviettoon :) itsellä tän kuun ekat vkl buukattu joten noihin miittinkeihin en pääse taaskaan :(
        Mut jos kelpaa tyyppi joka on huumorintajunen, avoin ja ilonen, niin pistelkää viestiä ja näkyillään vaikka joku arki ilta täs?

        [email protected]


      • evr'88
        Nonna86 kirjoitti:

        täällä 23v likka tahtois kans uusia tuttavuuksia ja ennenkaikkea kavereita ajanviettoon :) itsellä tän kuun ekat vkl buukattu joten noihin miittinkeihin en pääse taaskaan :(
        Mut jos kelpaa tyyppi joka on huumorintajunen, avoin ja ilonen, niin pistelkää viestiä ja näkyillään vaikka joku arki ilta täs?

        [email protected]

        4-5 näyttäs olevan, 9.10 illal(9.00-> varmaan) oisko esim jossai kampin edes hyvä paikka nähdä?


      • evr'88
        evr'88 kirjoitti:

        4-5 näyttäs olevan, 9.10 illal(9.00-> varmaan) oisko esim jossai kampin edes hyvä paikka nähdä?

        korjaan klo. 21->


      • naxi
        evr'88 kirjoitti:

        korjaan klo. 21->

        Oisko parempi rautatieaseman pääovilla? siis siinä missä ne kivimiehetkin seisoo. :D
        Kun siinä ois varmaan helpompi löytää, kun ei oo niin iso alue.
        Ja joo joskus 21.00 ois hyvä aika.


      • emimim
        naxi kirjoitti:

        Oisko parempi rautatieaseman pääovilla? siis siinä missä ne kivimiehetkin seisoo. :D
        Kun siinä ois varmaan helpompi löytää, kun ei oo niin iso alue.
        Ja joo joskus 21.00 ois hyvä aika.

        Mulla on sunnuntaiaamuna aikainen herätys, mutta voin kyllä lauantai-iltana (9.10) tulla paikalla pyörähtämään :) Steissin kivimiehien edessä vai kampin edessä klo 21.00? Mulle passaa kumpi vain. Täälä oli siis 24 vuotias nainen. Pitäiskö olla jotain mistä tunnistetaan toisemme ettei kukaan hoopoile sielä yksin?

        [email protected]


      • e_
        emimim kirjoitti:

        Mulla on sunnuntaiaamuna aikainen herätys, mutta voin kyllä lauantai-iltana (9.10) tulla paikalla pyörähtämään :) Steissin kivimiehien edessä vai kampin edessä klo 21.00? Mulle passaa kumpi vain. Täälä oli siis 24 vuotias nainen. Pitäiskö olla jotain mistä tunnistetaan toisemme ettei kukaan hoopoile sielä yksin?

        [email protected]

        Moikka kaikki!
        Mulle sopis paremmin tuo rautatieaseman pääovi kans ku kampin edessä, olis tosiaan pienempi alue sieltä erottua.

        Täytyy muuten sanoa, että mua jännittää kyllä tosi paljon. Mahdankohan uskaltaa ees tulla? :/ Vaikken ookaan mikään jännitäjätyyppi / ujo, mutta silti jotenkin mietityttää että uskaltaako tulla jos siellä ei ookaan ketään. Ja mä tönötän siellä yksin kaikkien nähtävillä. :)
        Hmm.. tai sit otetaan vaan vielä joku sellanen paikka missä nyt ei seisoskele kauheana muita ihmisiä, niin tietää että se kuka siellä seisoo on tätä porukkaa. En nyt äkkiseltäni keksi että mikä. Enkä nyt tarkota mitään metsän laitaakaan tässä, heh!
        No mutta enivei, kiva jos nyt porukkaa on tulossa! :)


      • naxi
        e_ kirjoitti:

        Moikka kaikki!
        Mulle sopis paremmin tuo rautatieaseman pääovi kans ku kampin edessä, olis tosiaan pienempi alue sieltä erottua.

        Täytyy muuten sanoa, että mua jännittää kyllä tosi paljon. Mahdankohan uskaltaa ees tulla? :/ Vaikken ookaan mikään jännitäjätyyppi / ujo, mutta silti jotenkin mietityttää että uskaltaako tulla jos siellä ei ookaan ketään. Ja mä tönötän siellä yksin kaikkien nähtävillä. :)
        Hmm.. tai sit otetaan vaan vielä joku sellanen paikka missä nyt ei seisoskele kauheana muita ihmisiä, niin tietää että se kuka siellä seisoo on tätä porukkaa. En nyt äkkiseltäni keksi että mikä. Enkä nyt tarkota mitään metsän laitaakaan tässä, heh!
        No mutta enivei, kiva jos nyt porukkaa on tulossa! :)

        Jos sitten huomenna 21.00 siinä rautiksen pääovilla?
        Ja ainakin niin löytäis siellä hyvn jos joku tulis vähän ennen 21.00 ja sillä ois joku kyltti tai jotain. :D


      • jen-
        naxi kirjoitti:

        Jos sitten huomenna 21.00 siinä rautiksen pääovilla?
        Ja ainakin niin löytäis siellä hyvn jos joku tulis vähän ennen 21.00 ja sillä ois joku kyltti tai jotain. :D

        valitettavasti en pääsekään tulemaan tähän miittiin, tuli yllättäen tärkeä meno. kovasti oisin mukaan tahtonut. toivottavasti viel järjestetään uusia tapaamisia tässä piakkoin :)


      • evr'88
        naxi kirjoitti:

        Jos sitten huomenna 21.00 siinä rautiksen pääovilla?
        Ja ainakin niin löytäis siellä hyvn jos joku tulis vähän ennen 21.00 ja sillä ois joku kyltti tai jotain. :D

        Mitä vähemmän ihmisiä lähellä sen parempi joo, en tiedä oisko siinä mitään yksityiskohtaa.. r-kiska ja jotai kojuja.. voi joku tietty olla siin kyltin kans jos haluaa :D tai vois keksii jonkun tunnusmerkin.. kiasman edes on aika rauhallista aina, vois olla kans..


      • naxi
        evr'88 kirjoitti:

        Mitä vähemmän ihmisiä lähellä sen parempi joo, en tiedä oisko siinä mitään yksityiskohtaa.. r-kiska ja jotai kojuja.. voi joku tietty olla siin kyltin kans jos haluaa :D tai vois keksii jonkun tunnusmerkin.. kiasman edes on aika rauhallista aina, vois olla kans..

        Huomenna en varmaan kauheesti ehi olla koneella.
        Että mikä paikka ois hyvä?
        Tai oisko se rautiksen pääovilla vaikka siinä sokoksen puoleisella reunalla tai jossain siinä sillon 21? :D


      • evr'88
        naxi kirjoitti:

        Huomenna en varmaan kauheesti ehi olla koneella.
        Että mikä paikka ois hyvä?
        Tai oisko se rautiksen pääovilla vaikka siinä sokoksen puoleisella reunalla tai jossain siinä sillon 21? :D

        Joo siinä on ne pyörät ainaki.. ja se pieni teltta.. et varmasti löytää :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      434
      4724
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1682
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1411
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1333
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      20
      1256
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1151
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      970
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      847
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe