Mulla oli Suzuki. Hyvä peli. Ei muistaakseni koskaan jättäny tielle, tai edes parkkipaikalle. Ehkä sillon kun akku meni joskus. Tosi hyvä moottori ja sellanen klassinen tekniikka, johon oppi kyllä osaltaan luottamaan.
Mutta yksi asia siinä ihmetytti? Miksi ihmeessä sen ketjujen kiristysjärjestelmän piti olla sellainen kun se oli? Eli erilainen kuin sellaisen yleensä tulee olla? Asiat oli ikäänkuin keksitty uudelleen ja lopputulos ei vastannut lähtökohtaa.
Siitä jäi vähän sellanen fiilis, että epäilen asiaa uudemman kerran tämän merkin kyseessä ollessa. Noi mun romut on olleet sellasia 10-15 vanhoja peruspyöriä ilman erikoistekniikan mukanaan tuomaa haavoittuvuutta.
Jos nykyisissä 10-15 vuotta vanhoissa suzukeissa on palattu taas klassiseen ketjujen kiristykseen niin, mikä ettei.
Ketjureaktio
Muumio.
0
222
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?982038- 981488
- 1121187
- 771085
- 1211072
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51887
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58846- 36822
- 33733