Valinnan vaikeus

tzigu

Pääsin maisterihaussa sisään kolmeen eri yliopistoon. Olen siis koulutukseltani tradenomi ja nyt jatkan kauppatieteen maisteriksi kahdessa vuodessa.

Ihan mielenkiinnosta pieni kysely. Minkä itse valitsisit?

a) Joensuun Yliopisto: Kilpailukykyinen palvelukilpailutoiminta
b) Turun Kauppakorkeakoulu: Taloussosiologia
c) Vaasan Yliopisto: Johtaminen ja organisaatiot

Minua ei siis kiinnosta se, että mikä on kivoin kaupunki vaan yliopisto ja koulutuslinja.

Minulla on jo tavallaan oma suosikki mutta en ole 100 % varma.

Itse asun Helsingissä joten muutto on edessä joka tapauksessa ja koulun jälkeen takaisin Helsinkiin.

24

2500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?!?!?

      Heippa! Onnea paljon, hienosti on mennyt, kun olet päässyt kolmeen eri ohjelmaan! :) Saako udella, että kuinka hyvät tradenomin paperit sinulla on? Onko lopputyö ja arvosanat vitosta?

      Kaikke ovat varmasti kiinnostavia vaihtoehtoja, vähän erilaisia aineita, joten menet sinne, mikä kiinnostaa eniten ;)

      • Tzigu

        Opinnäytetyöstä tuli nelonen ja keskiarvo jotain 4.2. Oli siellä mukana useita vitosia mutta taisi siellä olla myös yksi ykkönen :)


      • ?!?!?
        Tzigu kirjoitti:

        Opinnäytetyöstä tuli nelonen ja keskiarvo jotain 4.2. Oli siellä mukana useita vitosia mutta taisi siellä olla myös yksi ykkönen :)

        Ok, mulla taitaa olla samaa luokkaa... Oliks sul siihen Turun taloussosiologiaan muuten kaupan alan työkokemusta?


      • tzigu
        ?!?!? kirjoitti:

        Ok, mulla taitaa olla samaa luokkaa... Oliks sul siihen Turun taloussosiologiaan muuten kaupan alan työkokemusta?

        Ei päivääkään :)


      • ?!?!?
        tzigu kirjoitti:

        Ei päivääkään :)