Runkkaus-Selibaatti

tästä alkaa!!

Vannon Jumalan nimeen, etten runkkaa enää koskaan!!

Olen kyllästynyt siihen, että ku päättää että lopettaa sen
runkkaamisen, niin jotenki automaattisesti heti ku saa olla yksin, niin se kone aukee vyö aukee, kalu tulee ulos ja jäykistyy... ja sitten jälkikäteen kaduttaa ja vituttaa...

Jossei muuten, niin puren vaikka poskeeni reijän, tai liimaan kalun kiinni reiteen...

Tästä alkaa, toivottakaa onnea.... mä tartten sitä...

15

2297

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-

Varmasti pystyt tuohon, minä kestin sentään 3 viikkoa, ja oli vielä viime vuoden KESÄKUU ja rannalla joka päivä sen 1-3h, moni ei pystyis ;=)

• Eipä mulla oo ainakaa tarvetta runkkailla. En nyt väitä eetenkö sitä koskaan tekisi mut kyl kuukausiki saattaa mennä ettei kiinnitä koko asiaa huomiota.

• Ihmetteleevä

Mitä pahaa runkkaamisessa on?
      Ei siihen kuole.

• Anonyymi

Siintä saa rankkua Tsiisökseltä tai Jumalalta. Niitä tai sitä vihuttaa kun mies saastuttaa pyhänhengentemmpeliä onanoimalla ja kun ne itse eivät pysty runkkaaman koska niillei ole ketään jonka kanssa edes lisääntyä

• joskusajattelinsamoin

minä aloitin lakon 1.6 ja se päättyi 4.6 ........ silviissiin se on!

• just asking

MIKSI haluat lopettaa runkkaamisen? Vai onko sinulla jokin pakkomielle siitä joka vie suurimman osan ajastasi? Addiktio? Jos ei niin miksi et saisi silloin tällöin vatkata käärmettä. :) Olen itse vastakkaista sukupuolta ja välillä tykkään aloittaa sormeiluselibaatin. Se kestää yleensä korkeintaan kaksi viikkoa jos sitäkään, en tajua miten joku voi olla ilman jopa kuukauden! Miten teette sen? "Selibaatteilen" siksi, että kun on ollut yli viikon sormeilematta niin sitten tuntuu paljon paremmalta taas uusi sormeilusessio! Heh heh.

• edellllllinen
        just asking kirjoitti:

MIKSI haluat lopettaa runkkaamisen? Vai onko sinulla jokin pakkomielle siitä joka vie suurimman osan ajastasi? Addiktio? Jos ei niin miksi et saisi silloin tällöin vatkata käärmettä. :) Olen itse vastakkaista sukupuolta ja välillä tykkään aloittaa sormeiluselibaatin. Se kestää yleensä korkeintaan kaksi viikkoa jos sitäkään, en tajua miten joku voi olla ilman jopa kuukauden! Miten teette sen? "Selibaatteilen" siksi, että kun on ollut yli viikon sormeilematta niin sitten tuntuu paljon paremmalta taas uusi sormeilusessio! Heh heh.

se käy pitemmän päälle tylsäksi, hieman jopa pakkomielteiseksi kun normaalisti tulee n.2 päivässä vedeltyä. jos onnistuu vaikka päivän olemaan ilman niin sen jälkeen se tuntuukin paljo paremmalta. eikä oo nahka ihan ruvella eikä kädet syylillä :D niiettä toi puoliviikkoa tuntui tooooosi pitkältä ajalta. minä taas en ymmärrä miten kaveri voi olla niin että runkkaa kerran viikossa :O tai jotkut kerran kahessa kuukaudessa :OOO

• sadadhas

alat vaan smägäämään unissas.

Olin muute kuukauden runkkaamatta, 8) Otettiin haaste kavereitten kanssa. Tiukkaa teki kylläkin

• axéPP

Kumpi on vaikeampaa lopettaa, tupakka vai runkkaus?

• selvyys

Runkkaus totta kai :)

• homopetterijuu

Itse yhdessä vaiheessa harrastin sormeilua paljonki, joka päivä!
      sitä kesti sen 3kk, mutta sitten se ei enää tuntunut miltään, joten
      lopetin sen noin kokonaan. olin jokun kuukauden sormeilematta
      ja sen jälkeen aina silloin tällöin, eli jotain kerran kahdessa viikossa.
      se tuntuukin paremmalta harvoin kun useasti. suosittelen lakkoa =)
      olen vastakkaista sukupuolta joten puhun sormeilusta ;D

• ljdipd

minäkin rupean runkkaus lakkoon aloitan nyt ja runkkaan viikon päästä sunnuntaina viimeksi runkkasin torstaina nyt oli pakko mut nyt kaikki alottaa lakon ja laitetaan kysely viikon päästä moniko pystyi oleen runkkaamatta viikon
      onnea

• Anonyymi

Runkkauksen lopettaminen on yhtä vaikeaa kuin syömisen lopettaminen.

• Anonyymi

Olin viimekesänä kesäleirillä 12 päivää runkkaamatta.

• Anonyymi

Kerran Pietarin kaupunkissa runkkasin 2:sti tunnissa, kun ei ollu ruplia mukana.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      121
      6902
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3787
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      186
      2605
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      285
      2491
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      196
      2111
    6. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      10
      1906
    7. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      1820
    8. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      134
      1395
    9. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      72
      1316
    10. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      27
      1305
    Aihe