Runkkaus-Selibaatti

tästä alkaa!!

Vannon Jumalan nimeen, etten runkkaa enää koskaan!!

Olen kyllästynyt siihen, että ku päättää että lopettaa sen
runkkaamisen, niin jotenki automaattisesti heti ku saa olla yksin, niin se kone aukee vyö aukee, kalu tulee ulos ja jäykistyy... ja sitten jälkikäteen kaduttaa ja vituttaa...

Jossei muuten, niin puren vaikka poskeeni reijän, tai liimaan kalun kiinni reiteen...

Tästä alkaa, toivottakaa onnea.... mä tartten sitä...

14

2077

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-

Varmasti pystyt tuohon, minä kestin sentään 3 viikkoa, ja oli vielä viime vuoden KESÄKUU ja rannalla joka päivä sen 1-3h, moni ei pystyis ;=)

• Eipä mulla oo ainakaa tarvetta runkkailla. En nyt väitä eetenkö sitä koskaan tekisi mut kyl kuukausiki saattaa mennä ettei kiinnitä koko asiaa huomiota.

• Ihmetteleevä

Mitä pahaa runkkaamisessa on?
      Ei siihen kuole.

• Anonyymi

Siintä saa rankkua Tsiisökseltä tai Jumalalta. Niitä tai sitä vihuttaa kun mies saastuttaa pyhänhengentemmpeliä onanoimalla ja kun ne itse eivät pysty runkkaaman koska niillei ole ketään jonka kanssa edes lisääntyä

• joskusajattelinsamoin

minä aloitin lakon 1.6 ja se päättyi 4.6 ........ silviissiin se on!

• just asking

MIKSI haluat lopettaa runkkaamisen? Vai onko sinulla jokin pakkomielle siitä joka vie suurimman osan ajastasi? Addiktio? Jos ei niin miksi et saisi silloin tällöin vatkata käärmettä. :) Olen itse vastakkaista sukupuolta ja välillä tykkään aloittaa sormeiluselibaatin. Se kestää yleensä korkeintaan kaksi viikkoa jos sitäkään, en tajua miten joku voi olla ilman jopa kuukauden! Miten teette sen? "Selibaatteilen" siksi, että kun on ollut yli viikon sormeilematta niin sitten tuntuu paljon paremmalta taas uusi sormeilusessio! Heh heh.

• edellllllinen
        just asking kirjoitti:

MIKSI haluat lopettaa runkkaamisen? Vai onko sinulla jokin pakkomielle siitä joka vie suurimman osan ajastasi? Addiktio? Jos ei niin miksi et saisi silloin tällöin vatkata käärmettä. :) Olen itse vastakkaista sukupuolta ja välillä tykkään aloittaa sormeiluselibaatin. Se kestää yleensä korkeintaan kaksi viikkoa jos sitäkään, en tajua miten joku voi olla ilman jopa kuukauden! Miten teette sen? "Selibaatteilen" siksi, että kun on ollut yli viikon sormeilematta niin sitten tuntuu paljon paremmalta taas uusi sormeilusessio! Heh heh.

se käy pitemmän päälle tylsäksi, hieman jopa pakkomielteiseksi kun normaalisti tulee n.2 päivässä vedeltyä. jos onnistuu vaikka päivän olemaan ilman niin sen jälkeen se tuntuukin paljo paremmalta. eikä oo nahka ihan ruvella eikä kädet syylillä :D niiettä toi puoliviikkoa tuntui tooooosi pitkältä ajalta. minä taas en ymmärrä miten kaveri voi olla niin että runkkaa kerran viikossa :O tai jotkut kerran kahessa kuukaudessa :OOO

• sadadhas

alat vaan smägäämään unissas.

Olin muute kuukauden runkkaamatta, 8) Otettiin haaste kavereitten kanssa. Tiukkaa teki kylläkin

• axéPP

Kumpi on vaikeampaa lopettaa, tupakka vai runkkaus?

• selvyys

Runkkaus totta kai :)

• homopetterijuu

Itse yhdessä vaiheessa harrastin sormeilua paljonki, joka päivä!
      sitä kesti sen 3kk, mutta sitten se ei enää tuntunut miltään, joten
      lopetin sen noin kokonaan. olin jokun kuukauden sormeilematta
      ja sen jälkeen aina silloin tällöin, eli jotain kerran kahdessa viikossa.
      se tuntuukin paremmalta harvoin kun useasti. suosittelen lakkoa =)
      olen vastakkaista sukupuolta joten puhun sormeilusta ;D

• ljdipd

minäkin rupean runkkaus lakkoon aloitan nyt ja runkkaan viikon päästä sunnuntaina viimeksi runkkasin torstaina nyt oli pakko mut nyt kaikki alottaa lakon ja laitetaan kysely viikon päästä moniko pystyi oleen runkkaamatta viikon
      onnea

• Anonyymi

Runkkauksen lopettaminen on yhtä vaikeaa kuin syömisen lopettaminen.

• Anonyymi

Olin viimekesänä kesäleirillä 12 päivää runkkaamatta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      86
      1540
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      1190
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      172
      1070
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      52
      882
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      861
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      848
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      838
    8. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      792
    9. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      769
    10. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      763
    Aihe