TRENDIKALUSTE

ent robinhood

Kävikö kukaan avajaisissa, näytti ainakin hienoilta ja isoilta lehti-ilmoitukset? Kenenkähän yritys on? Näyttää hienolta!

13

1872

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wanha Örkki

Mä kävin avajaisissa tos vkonlopulla. oli krilli tulilla ni sai oloa helpottavaa ravintoa... tosi oo koo mesta. kaikki sohvat istuin läpi. mukaan tarttu tost lahjapisteest kiva synttärilahjasetti. mm. pimeässä hohtava desing kylpyankka. siin lukee viel osuvasti "i love doing it in the dark"... ton kaupan nimi vähän hämää ett kyl siel on muutakin kuin sohvia ja pöytiä.

• mikä on

krilli?

• taukkainen
        mikä on kirjoitti:

krilli?

kuunteleppa että kuinka monta perus-suomalaista lausuu sanan grilli krilliksi!!

• Ehkä...
        taukkainen kirjoitti:

kuunteleppa että kuinka monta perus-suomalaista lausuu sanan grilli krilliksi!!

voisitte opetelle sen G-kirjaimen käyttöä puheessa ja kirjoituksessa. Mun mielestäni Porvoossa asuessaan pitää osata myös lausua sanat oikein. Porvoon murteeseen ei kuulu krillit tms.

Joka kerta, kun kuulen esim. Maria-nimen sanottuna "Marja", niin kysyn onko kirjoitustavassa i vai j.

• iefnjqipefnqfn
        Ehkä... kirjoitti:

voisitte opetelle sen G-kirjaimen käyttöä puheessa ja kirjoituksessa. Mun mielestäni Porvoossa asuessaan pitää osata myös lausua sanat oikein. Porvoon murteeseen ei kuulu krillit tms.

Joka kerta, kun kuulen esim. Maria-nimen sanottuna "Marja", niin kysyn onko kirjoitustavassa i vai j.

Sulla taitaa olla G-piste hukassa, kun sulla ei oo muuta tekemistä kun valittaa!!

• sekin
        iefnjqipefnqfn kirjoitti:

Sulla taitaa olla G-piste hukassa, kun sulla ei oo muuta tekemistä kun valittaa!!

hukassa, mutta mä ainakin osaan sanoa G, D ja vastaavat kirjaimet puhuessani!

Mulla on oikeus sanoa (kirjoittaa) mielipiteeni asiasta. Jos se on sun mielestäsi valittamista, niin VOI VOI!!

• on ookoo
        sekin kirjoitti:

hukassa, mutta mä ainakin osaan sanoa G, D ja vastaavat kirjaimet puhuessani!

Mulla on oikeus sanoa (kirjoittaa) mielipiteeni asiasta. Jos se on sun mielestäsi valittamista, niin VOI VOI!!

"Porvoon murteeseen ei kuulu krillit tms."
        Minä osaan hurrina Geet ja Deet varsin hyvin, mutten ikinä rupeais rutisemaan siitä että joku arki- tai chattikielessä sanoo "krilli". Nauttikaa siitä että kieli elää :-)

• k-piste
        on ookoo kirjoitti:

"Porvoon murteeseen ei kuulu krillit tms."
        Minä osaan hurrina Geet ja Deet varsin hyvin, mutten ikinä rupeais rutisemaan siitä että joku arki- tai chattikielessä sanoo "krilli". Nauttikaa siitä että kieli elää :-)

Mites kamppula?? Onko hienompi geellä?

• Pettynyt19

Koko Trendikaluste on ihan paska paikka. Siel on joku vanha papparainen myymälässä kun haisee viinalle ja seuraa ja puhuu ihmeellisiä ja räkii naamaan. En varmasti käy toiste!!!!

• Nelli.

siis en minä, vaan mun äääidin miäs. Kiva jos näytti kivalta. Ja ruoka maistui, olin siellä tarjoilemassa teille siitä Krillistä. :)

• digre

hEJ, OLI KIVAA ETTÄ TYKKÄSIT. sISUSTUSTALOMME / LIIKKEEMME ON YHÄ OLEMASSA JA ELÄÄ ETEENPÄIN.
      OLEMME SAANEET IHKA UUDEN OSASTON LISÄÄ: KODIN-SANEERAUSTUOTTEET KUTEN KAAKELT, TAPETIT,
      PARKETIT, LAMINAATIT, KYLPPÄRIKALUSTEET. TULETHAN KÄYMÄÄN - JUODAAN KAHVIT ! t. omistajalta

• Gammelbacka

kuuluu kirjoittaa ja lausua geellä, eli Gamppula.
        Albaanit sanovat Kappula, mustalaiset Kamppula.
        Rakkaalla lapsella on monta nimeä.

• kunnostaja

Kiitos, kun olette ottaneet valikoimiin myös saneeraustuotteita, hyvä kun valikoima laajenee Porvoossa. Hyvää juhannusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      142
      1603
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      54
      1521
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      68
      1123
    4. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      103
      1057
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      108
      960
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      52
      858
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      86
      819
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      743
    9. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      705
    10. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34