Melkein aina kun sammutan tietokoneen niin tulee seuraava virheilmoitus: "NMI: Parity Check/Memory Parity Error *** The system has halted ***" Silloin joudun pitämään sammutus nappia pohjassa niin kauan että kone sammuu. Vika ei ole muisteissa sillä ne ovat samanlaisia Kingstonin muisteja. Biossista löytyy tämmöinen asetus: Halt on all errors, joka on päällä. Pitäisikö se ottaa pois päältä? Googlettanu oon jo mutta kun muilla virheilmoitus tulee kun kone on päällä eli ei täsmää mun ongelmaan Nyt olis apu tarpeen!
Memory Parity Error
2
246
Vastaukset
jos emossa on esim neljä muistipaikkaa, nii palikat eivät tule välttämättä paikkaan 1 ja 2 vaan paikkaan 1 ja 3.
toinen muistipalikka (tai molemmat) saattavat olla viallisia. helpoin tapa testata, on kokeilla kumpaakin erikseen.
vähän huono arvailla, kun ei tiedä oletko itse koonnut koneen tms..... ja minkälaista osaa sulla on siinä.- ******
Itse olen koonnut koko koneen ja siinä on 4 Kingstonin PC3200 palikkaa neljään paikkaan.
Intel Pentium 4 3.00Ghz
HIS Radeon HD 2900 XT
4 X Kingston PC3200 DDR
Macron 400w Poweri
2 Kiintolevyä (toinen Maxtor toisen nimeä en muista)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot233397Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe112808- 282474
- 421907
- 511739
- 121583
- 421505
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101448- 531383
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2621135