The Sims 3 aloituskoodi!

neea-

Eli latasin the sims 3 pelin netistä. Kun painan "pelaa" nappia se antaa ruudun johon pitäisi laittaa rekisteröinti koodi. Ruudussa lukee että rekisteröintikoodi on joko saamassasi vahvistusviestissä, pelin ohjekirjassa tai pakkauksessa tai pelikortissa. Mutta kun en ole noita saanut. :D nii mistäköhän ihmeestä voin tuon koodin saada? googlesta olen yrittäny etsiä mutta ei löydy.

Auttakaa! Haluan kovasti päästä pelaamaan! Kiitos :)

69

11176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Pillifarkku

      Itselläni ei kyseistä Sims3 ole, mutta luulisin että se olisi vähän niinkuin kakkosessa, se koodi siellä ohjekirjan takana. Olen huomannut että levyssä on myös joku numero. Kokeile niitä kahta, ja jollei löydy, niin ajattelin, että oletko rekisteröinyt siinä alussa pelin verkossa? Siis niinkuin kakkosessa, kun asennat Simssiäsi, tulee sellanen ''Haluatko rekisteröidä pelin verkossa? plaaplaa'' -juttu. Mikäli olet, sinulle pitäisi ilmoittamaasi sähköpostiin tulla se koodi. Ai sori, olet katsonut ne jo! :--(( No toivottavasti joku viisaampi auttaa. Ja mikä ihmeen pelikortti.. -muminaa- Koeta tarkistaa vielä kerran.

    • ....................

      ettei osaa avata netistä ladattua peliä, niin sun sitten varmaan pitää ostaa se peli, ei kannata yrittää jos ei ole älyä edes tuollaiseen...

      • ------

        Joo eli oon ite samaa mieltä, että kannattaa jättää lataamiset niille jotka osaa. Kai myös tiedät, että se on laitonta ja siitä voi saada jopa vankilatuomion. Eli kakarat, jotka eivät osaa näitä hommia: Kannattaa jättää tekemättä!


      • dsddssdsdsdsd
        ------ kirjoitti:

        Joo eli oon ite samaa mieltä, että kannattaa jättää lataamiset niille jotka osaa. Kai myös tiedät, että se on laitonta ja siitä voi saada jopa vankilatuomion. Eli kakarat, jotka eivät osaa näitä hommia: Kannattaa jättää tekemättä!

        "Joo eli oon ite samaa mieltä, että kannattaa jättää lataamiset niille jotka osaa. Kai myös tiedät, että se on laitonta ja siitä voi saada jopa vankilatuomion."

        Siis teoriassa voi saada, käytännössä ei, varsinkaan suomen huonon poliisiorganisaation voimalla, tietysti laittomien tiedostojen levittäminen eteenpäin suurella mittakaavalla on eriasia.

        Mutta joo samaa mieltä, jos ei yhteen peliin osaa crackia/seriaalia kattella niin kannattaa ostaa se peli ja jättää latailu muiden hommiksi.


      • ......
        dsddssdsdsdsd kirjoitti:

        "Joo eli oon ite samaa mieltä, että kannattaa jättää lataamiset niille jotka osaa. Kai myös tiedät, että se on laitonta ja siitä voi saada jopa vankilatuomion."

        Siis teoriassa voi saada, käytännössä ei, varsinkaan suomen huonon poliisiorganisaation voimalla, tietysti laittomien tiedostojen levittäminen eteenpäin suurella mittakaavalla on eriasia.

        Mutta joo samaa mieltä, jos ei yhteen peliin osaa crackia/seriaalia kattella niin kannattaa ostaa se peli ja jättää latailu muiden hommiksi.

        Pelin voi ostaa ja lataa konelleen täysin laillisesti mm. EA Storesta. Missä kohtaa viestiään aloittaja sanoi warettaneensa sen laittomasti netistä?


      • S.I.M.I
        ...... kirjoitti:

        Pelin voi ostaa ja lataa konelleen täysin laillisesti mm. EA Storesta. Missä kohtaa viestiään aloittaja sanoi warettaneensa sen laittomasti netistä?

        En kyllä tiedä voiko pelin suoraan ladata storesta vai lähetetäänkö se postin kautta tms. Mutta tämä on vähän hankala tilanne, jos se on laittomasti hankittu niin en mielelläni auta mutta jos peli taas on esim. Storesta niin se on asia erikseen... Tosin jos se on storesta niin mielestäni asennuskoodin pitäisi tulla s.postiisi tai jotain. Jos latasit laillisesti niin ota vaikka yhteyttä asiakaspalveluun...


      • ja
        ------ kirjoitti:

        Joo eli oon ite samaa mieltä, että kannattaa jättää lataamiset niille jotka osaa. Kai myös tiedät, että se on laitonta ja siitä voi saada jopa vankilatuomion. Eli kakarat, jotka eivät osaa näitä hommia: Kannattaa jättää tekemättä!

        ei sitä vättämättä jää kiinni poliselle vaikka, ne tekisi kotietsinän koneelle, jos osaa olla viisampi kuin poliisit.


      • sam-92
        ...... kirjoitti:

        Pelin voi ostaa ja lataa konelleen täysin laillisesti mm. EA Storesta. Missä kohtaa viestiään aloittaja sanoi warettaneensa sen laittomasti netistä?

        niin kyllä sen koodin saa


      • Ninja92
        ja kirjoitti:

        ei sitä vättämättä jää kiinni poliselle vaikka, ne tekisi kotietsinän koneelle, jos osaa olla viisampi kuin poliisit.

        Lataaminen ei ole laillista, jakaminen on !!!!
        Opetelkaa vähä enemmän tätä Suomen lakii. :)


      • Ninja92
        Ninja92 kirjoitti:

        Lataaminen ei ole laillista, jakaminen on !!!!
        Opetelkaa vähä enemmän tätä Suomen lakii. :)

        * Laitonta.

        Eli siis:

        Lataaminen = LAILLISTA

        Jakaminen = LAITONTA


      • mr hemingway
        Ninja92 kirjoitti:

        * Laitonta.

        Eli siis:

        Lataaminen = LAILLISTA

        Jakaminen = LAITONTA

        Niin noin se oli aikoinaan mutta päivitäs lakitietämykses tälle päivälle.


      • aaaa33
        ------ kirjoitti:

        Joo eli oon ite samaa mieltä, että kannattaa jättää lataamiset niille jotka osaa. Kai myös tiedät, että se on laitonta ja siitä voi saada jopa vankilatuomion. Eli kakarat, jotka eivät osaa näitä hommia: Kannattaa jättää tekemättä!

        ömm se lataaminen ei ole laitonta... jakaminen on


      • annuliini2
        Ninja92 kirjoitti:

        * Laitonta.

        Eli siis:

        Lataaminen = LAILLISTA

        Jakaminen = LAITONTA

        Niimpä : D


    • Helppiii!!

      Mul sama ongelma!!! Latasin sen LAILLISESTI netistä... Mut eihän sen mukana pakkausta tullu... Nyt tarviin alotuskoodin eikä onnistu =((

      • S.I.M.I

        Oli laittomasti ladattuja tai ei, tässä olisi koodi molemmille kyselijöille, ystävämme herra/rouva Googlen avulla hankittuna...

        H8CL HRG5 5ECL 5TPW ASZY

        Sanokaa jos toimii jos ei niin tuolla sivulta josta tämän sain olisi vielä piiiiiitkä litania jäljellä...


      • ts3
        S.I.M.I kirjoitti:

        Oli laittomasti ladattuja tai ei, tässä olisi koodi molemmille kyselijöille, ystävämme herra/rouva Googlen avulla hankittuna...

        H8CL HRG5 5ECL 5TPW ASZY

        Sanokaa jos toimii jos ei niin tuolla sivulta josta tämän sain olisi vielä piiiiiitkä litania jäljellä...

        toi koodi toimi, mutta sitä seuraavassa ruudussa luki että "Tuotteen käyttöoikeuslisenssien enimmäismäärä on saavutettu. Lisäohjeita EA:n teknisen tuen sivustolla osoitteessa http://support.ea.com". kun tosta klikkaa että OK, niin peli ei siltikää aukea vaikka käyttöoikeuslisenssien enimmäismäärä on mukamas saavutettu. mitä täsä ny oikein pitäis tehä?


      • jehmas
        ts3 kirjoitti:

        toi koodi toimi, mutta sitä seuraavassa ruudussa luki että "Tuotteen käyttöoikeuslisenssien enimmäismäärä on saavutettu. Lisäohjeita EA:n teknisen tuen sivustolla osoitteessa http://support.ea.com". kun tosta klikkaa että OK, niin peli ei siltikää aukea vaikka käyttöoikeuslisenssien enimmäismäärä on mukamas saavutettu. mitä täsä ny oikein pitäis tehä?

        Liian moni on jo yrittänyt sitä käyttää, onpas "kiva". Joku jolla on laillinen peli tuskin voi itsekään enää käyttää kyseistä tunnusta, kun sitä on jaeltu ympäri-ämpäri nettiä.


      • sddsdssd
        jehmas kirjoitti:

        Liian moni on jo yrittänyt sitä käyttää, onpas "kiva". Joku jolla on laillinen peli tuskin voi itsekään enää käyttää kyseistä tunnusta, kun sitä on jaeltu ympäri-ämpäri nettiä.

        "Liian moni on jo yrittänyt sitä käyttää, onpas "kiva". Joku jolla on laillinen peli tuskin voi itsekään enää käyttää kyseistä tunnusta, kun sitä on jaeltu ympäri-ämpäri nettiä." Roskaa, mahdollisesti netissä rekisteröityminen ei onnistu, mutta ainakin sims2:sessa samaa koodi voi olla monella eri kokeella asennettuna, luulisin myös sims3:sessa olevan näin.


      • poasde
        S.I.M.I kirjoitti:

        Oli laittomasti ladattuja tai ei, tässä olisi koodi molemmille kyselijöille, ystävämme herra/rouva Googlen avulla hankittuna...

        H8CL HRG5 5ECL 5TPW ASZY

        Sanokaa jos toimii jos ei niin tuolla sivulta josta tämän sain olisi vielä piiiiiitkä litania jäljellä...

        Mä en oo se joka tän keskustelun alotti, mutta onnekas kävijä. Mulla oli ohjekirja hukassa ja oon ollu ainaki 3 kuukautta ilman sims 3:sta, koska meille ladattiin uus windows, sims katos :( enkä tienny kuinka se edellinen sims 3 siirretään tälle koneelle, ohjekirjan katoamisen vuoksi. Mutta nyt oon lataamassa täysin uutta sims 3:sta, vaikka tiedänki, että pitää rakentaa uus talo, ym. Hyvä ku kerroit ton koodin, en olis muuten varmaa ikinä päässy pelaamaan sims 3:sta :DDD


      • *OLISIKO?
        S.I.M.I kirjoitti:

        Oli laittomasti ladattuja tai ei, tässä olisi koodi molemmille kyselijöille, ystävämme herra/rouva Googlen avulla hankittuna...

        H8CL HRG5 5ECL 5TPW ASZY

        Sanokaa jos toimii jos ei niin tuolla sivulta josta tämän sain olisi vielä piiiiiitkä litania jäljellä...

        Mulla ei toiminu toi, mut oiskos jotain muita koodei?


      • Koodin tarvitseva :D
        S.I.M.I kirjoitti:

        Oli laittomasti ladattuja tai ei, tässä olisi koodi molemmille kyselijöille, ystävämme herra/rouva Googlen avulla hankittuna...

        H8CL HRG5 5ECL 5TPW ASZY

        Sanokaa jos toimii jos ei niin tuolla sivulta josta tämän sain olisi vielä piiiiiitkä litania jäljellä...

        Kiitos tuhannesti. Mä oon kadottanut sen ohjekirjan, ja nyt sain vihdoin tietää koodin. Sain joululahjaksi läppärin ja sims 3- lemmikit lisäosan. Nyt piti ladata toi sims 3 peruspeli mun läppärille, ei siinä muuta ongelmaa ollut (: Ois toiminut muuten, kun peli oli ladattu edelliselle koneelle... KIITOS TODELLA PALJON :D


      • Eguliini
        S.I.M.I kirjoitti:

        Oli laittomasti ladattuja tai ei, tässä olisi koodi molemmille kyselijöille, ystävämme herra/rouva Googlen avulla hankittuna...

        H8CL HRG5 5ECL 5TPW ASZY

        Sanokaa jos toimii jos ei niin tuolla sivulta josta tämän sain olisi vielä piiiiiitkä litania jäljellä...

        Ei Toimi


      • rössyy
        S.I.M.I kirjoitti:

        Oli laittomasti ladattuja tai ei, tässä olisi koodi molemmille kyselijöille, ystävämme herra/rouva Googlen avulla hankittuna...

        H8CL HRG5 5ECL 5TPW ASZY

        Sanokaa jos toimii jos ei niin tuolla sivulta josta tämän sain olisi vielä piiiiiitkä litania jäljellä...

        kiitusta tuhannesti taas ;))) ♥


      • sims7
        S.I.M.I kirjoitti:

        Oli laittomasti ladattuja tai ei, tässä olisi koodi molemmille kyselijöille, ystävämme herra/rouva Googlen avulla hankittuna...

        H8CL HRG5 5ECL 5TPW ASZY

        Sanokaa jos toimii jos ei niin tuolla sivulta josta tämän sain olisi vielä piiiiiitkä litania jäljellä...

        saisinko lisää koodeja :D


      • Jelppari
        sddsdssd kirjoitti:

        "Liian moni on jo yrittänyt sitä käyttää, onpas "kiva". Joku jolla on laillinen peli tuskin voi itsekään enää käyttää kyseistä tunnusta, kun sitä on jaeltu ympäri-ämpäri nettiä." Roskaa, mahdollisesti netissä rekisteröityminen ei onnistu, mutta ainakin sims2:sessa samaa koodi voi olla monella eri kokeella asennettuna, luulisin myös sims3:sessa olevan näin.

        Itselläni on sims 3 ja se on tällä hetkellä kolmella eri koneella että luulisi teilläkin onnistuvan. kannattaa vain välillä poistaa ne joita ei käytetä koska en ole varma moneenko sen voi ladata toimii kuitenkin vielä kaikissa..


    • Sims.com

      Mistä oot tai Ylipäätäänsä kukaan on ladannu sen pelin... Kun sivustohan sen kertoo että onko se laillinen vai ei...

      Ja ihan mielen kiinnosta kyselen...

      • maskapaska

        hahahhaa!! mulpaska toimii


      • Ninja92

        Origin:in kautta saa ostettua.
        mm. tililtä voi sen maksaa. Ei tuu levyy vaan se latautuu Originiin,
        josta pelin voi asentaa ja pelata ilman levyä.
        (Säilyy kokoajan omalla Origin tilillä se peli, ni ei tarvi uudestaan ostella vaik formantois koneen tai muuta vastaavaa..)
        Sama asia kuin esim Steam:issa.

        Se rekisteröinti koodi jolla saa pelin asennettua
        tulee sähköpostiin.

        Itse tässä etsin tietoa missä se koodi on et saa netistä ostetun pelin rekisteröityä Sims3 sivuille/käyttäjälle. ?????


      • Ninja92
        Ninja92 kirjoitti:

        Origin:in kautta saa ostettua.
        mm. tililtä voi sen maksaa. Ei tuu levyy vaan se latautuu Originiin,
        josta pelin voi asentaa ja pelata ilman levyä.
        (Säilyy kokoajan omalla Origin tilillä se peli, ni ei tarvi uudestaan ostella vaik formantois koneen tai muuta vastaavaa..)
        Sama asia kuin esim Steam:issa.

        Se rekisteröinti koodi jolla saa pelin asennettua
        tulee sähköpostiin.

        Itse tässä etsin tietoa missä se koodi on et saa netistä ostetun pelin rekisteröityä Sims3 sivuille/käyttäjälle. ?????

        Niin ja siis se rekisteröinti koodi asennusta varten on sähköpostissa ostovahvistusviestissä ihan siellä alhaalla ! :)


      • Ninja92
        Ninja92 kirjoitti:

        Niin ja siis se rekisteröinti koodi asennusta varten on sähköpostissa ostovahvistusviestissä ihan siellä alhaalla ! :)

        LÖYSIN!

        Sähköpostista ja Originista löytyy kaikki koodit!

        Asennuskoodi on se missä on 16 numeroa
        (Näyttää tältä: 0000-0000-0000-0000)

        Rekisteröinti koodi Sims3 sivulle on 20 numeroa
        (Näyttää tältä: 00000000000000000000)

        Mulla ainakin toi rekisteröinti (pidempi) koodi on se ylempi koodi
        ja asennuskoodi (lyhyempi) koodi on se alempi koodi.
        Rekisteröinti koodissa ei ole niitä väliviivoja
        niinkuin yleensä, siksi en itsekkään heti hiffannut että se on se koodi.


    • no offence

      Tiedän että olet ottanut asian ilmi jokin vuosi sitten mutta aihe kiinnosti minua ja niin mietinkin jos olet ladannut pelin laillisesti EA gamesin sivuilta minkä takia et ole saanut aktivointikoodia mukaan. Se tulee sähköpostiin tai vastaavaan.. kaverini latasi pelin sieltä ja maksoi asiaan kuuluvasti pelin hinnan ja sai rekisteröintikoodin suoraan heiltä.. se tuli kai kännykkään tai sähköpostiin.. en muista tarkalleen.. että näinköhän olet sen laillisesti ladannut?

    • Ei Piraattia

      Jos latasit netistä pelin ja maksoit sen niin saat s-postiin viestin, jossa koodikin on. Jos Ongelmia kannattaa ottaa heti yhteys yritykseen josta peli on hankittu ja ladattu. Jos tämä on joku piraatti kannattaa se poistaa koneelta ja pyytää vanhemmilta Joululahjaksi ihan aito peli.
      En kannata rikollisuutta. Eikä kannata levittää omia koodeja, se on myös laitonta ja estää ehkä omankin pelin rekisteröinnin..jopa pelaamisen.

    • Iituenkelionparas

      Olisko jtn koodeja kun hukkasin oman ohjekirjan ja nyt haluisin päästä pelaamaan??

    • IDIOOTIT

      LOL... soittakaa 020202 ja tilatkaa REAL LIFE< urpot... opetelkaa ihte ehtii koodeja ym. älkää tulko tänne märsää ettei toimi!-.-

    • simittäjää!

      Mä tilasin netistä lisäosan sims3:seen ja mukana ei tullu ohjekirjaa, mutta siellä oli erillinen lappu missä koodi oli...mutta kyllä se 3:sessakin on siellä ohjekirjan takana

    • paska.-.safodi

      lolololo oikeesti vitun moraalinvartijat painukaa nyt vittuun :D tässä pyydettiin nimenomaista koodia, eli jos ette sitä aijo antaa niin miksi edes vastaatte tähän? _ketään_ ei kiinnosta mitä mieltä olette pelien laittomasta lataamisesta. kiitti kuitenki tälle yhdelle joka sen viisaana etsi!

    • noora(:

      Juu, kiitos paljon koodista! No pelasin kauan Simsiä entisellä tietokoneellani, joka meni myöhemmin rikki. Yritin tietenkin ladata peliä toiselle tietokoneelle, mutta mulla oli kadonnut Sims 3:n ohjekirja ja tokihan se päähän otti, kun olin itse juuri ostanut pelin vähäisillä viikkorahoillani. Mietin kauan, mitä teen, lähetettiin sähköpostia kaikkialle ja tehtiin vaikka mitä, mutta peli ei enää auennut. Vähän aikaa sitten aloin taas miettimään kyseistä asiaa, ja yritin etsiä googlestakin koodia. Sitten luojan kiitos, löysin tämän keskustelun, ja nyt Sims toimii taas täydellisesti! KIITOS :) Ärsyttäähän se, että olin viime tietsikalle kaikenlaisia hiuksia, vaatteita yms. muita ladannut, mutta tärkeintä että ylipäätään edes peli toimii enään! ;) :)

    • saaara

      IM44-BYML-7UFN-SV4H-LFLT >>>>>>koittakaa tota koodii

      • :) (:

        Kiitos :)


      • JTN!!!!

        mihin tota pitäis käyttää tai minne toi pitäis kirjottaa???!!!


      • JOKU KISSA HULLU

        KIITOS SUN AVULLA MULLA AINAKI ALKO TOIMIIN TOI LEMMIKIT LISÄ OSA!!!


    • Skillet Fani

      Ei toimi YHTIKÄS mikään, oon kokeellu ainaki 20 eri koodii, mut ei auta

      • Skillet Fani

        Voi vähä mä oon urpo... Mähän tarviin yhteen lisäosaan koodin...


    • a-hedgehog

      Sen koodin pitäisi näkyä ostosivulla, esin CDON.fi'ssä kaikki pelit ja niiden aloituskoodit löytyy vanhoista ostoksista, mikäli pelit on ladattu suoraan netistä. :)

    • Hassu-paska

      Jaa.... Tota mulla ois rekisteri koodi :D

    • Kiitos saaara

      Kiitos saaara sain rekisteröityä sun koodin avulla kiitos todella paljon :)

    • JTN!!!!

      mihin noita koodeja laitetan??? haluisin tietää!

    • MORO

      KIITOS LEIPÄ I LOVE YOU GAY S

    • salainen5

      mistä latasit sen?

    • tuntematon5

      Suomalaiset ihmiset miksi aina haukutte toisia tuollaisilla jutuilla esim: Sulla ei ole älyä? Mitä?

      Ps. Tiedän että joku teistä sanoo jotain mun viestistä.

    • jthth

      IM44 OLI SE OIKEE JOKA LUKEE YLHÄÄLLÄ

    • Ebin wanha homo

      AS6E-XLAC-EB35-JLA4-3JJN

      • player247

        tää toimi!


    • jokumoi2

      kiitti saaara! :D

    • I♥U

      Mistä latasit?

    • jees2

      EEPF-SXJP-9GFQ-V9GL-VRLD
      tää toimi mulla

    • mietiskelijä..

      Mullakin siinä origin kautta kun tein ton asennuksen (peruspeli) nii sanoi että pakkauksessa tai siinäohjekirjassa pitäisi olla mutta ei kyllä ole! En löydäsitä mistään, että mistä sen voisi saada?

    • mietiskelijä....

      Mikä asennuskoodi siin peruspelis on ku sitä ei oo siin pelin kannessa... oon osanu ihan kaupasta. !EN NETTIKAUPASTA!

      • AlSimhara

        Koodi ei ole pelin kannessa vaan pelivihkon takakannen alalaidassa, aina.


    • Apua sulle

      Youtubesta käy katsomassa mitä ihmiset ehdottelevat koodiksi.

    • turhatkommentit

      voi vitun idioootit, aloittaja kysyy mikä se koodi on? eikä sitä voiko saada vankilatuomion vai ei? jos jotakin asiaa kysytään, yleensä myös vastataan siihe kysymykseen eikä tulla inisemään ihan muusta, jos ei ole muutaku valitettavaa nii jättäkää vastaamatta sitte! aamen.

    • PErrkele

      Eipä tässä ihan pelikaupasta ostetussa pelissä ole mitään koodeja, joten ei saada toimimaan. Great, olipa hieno joululahja.

    • Katsoitko varmasti oikeasta paikasta eli ohjekirjan takakannen alalaidasta tai erillisestä lapusta jos kotelossa oli sellainen?

      Mikäli koodi tosiaan puuttuu kokonaan, niin siinä tapauksessa kannattaa joko käydä vaihtamassa siellä peliliikkeessä uuteen tai sitten ottaa yhteyttä EA:n tukeen, mistä he voivat antaa sinulle uuden toimivan koodin ilman että peliä tarvitsee vaihtaa/palauttaa.

    • naamapaa

      Ongelmani ei ole ihan sama, mutta ongelma kuitenkin. Latasin sims3 pelin Originista nettikoodilla (sain nettikoodin jonkun pelin mukana minkä ostin joskus netistä). Rekisteröin simsin Origin tililleni ja asensin koneelle. Kun painan "Pelaa" niin peli sanoo että käyttöoikeuksien enimmäismäärä on saavutettu. Mikä avuksi? Onko kellän kokemuksia? EA:lle sähköpostia vai mitä?

      Onko ongelman voinut aiheuttaa piraattiversio mitä yritin ladata ennen laillista peliä? Piraattiversiion tuli sama edellä mainittu käyttöoikeuksien enimmäismäärän saavutus teksti, kun kokeilin eri rekisteröintikoodeja.

      Olen nyt poistanut piraattiversion ja kaikki sen tiedostot mutta ongelma vain jatkuu.

    • aada24

      kiitoksia koodien antajille, minulla toimi ebin antama koodi. on laillisesti ostettu peli ja viisi lisäosaa, mutta vanha kone hajosi ja ohjekirja oli hävinnyt

    • Sims player

      Mul on se sims3 lemmikit lisäosa niin mää en löydä sen lemmikkipelin koodia :((

    • kiitoskiitos3

      jees2 mulla toimi toi sun. Meillä on 5 lisäosaa ja peruspeli on ostettu kaupasta muutama vuosi taaksepäin. Nyt asennan juuri sitä uudelle koneelleni. Kiitos paljon koodeja lähettäneille!

    • koitatätät

      jos olet ostanut ea:sta niin sinulla pitäisi olla origin käyttäjä jonka luomiseen tarvitaan sähköposti. menet katsomaan joko sähköpostiisi tai origin tilillesi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe