Voisiko joku neuvoa miten Boran peräkontin takasisäverhouslevyn saa ehjänä irroitettua. Itse en keksi millään. Kiitos vain asiallisesta neuvosta.
Vetokoukun asennus Boraan
9
1119
Vastaukset
- Neuvo
Jos et saa verhousta irti ilman apua niin kehottaisin luopumaan koko hankkeesta ja jättämään asennuksen ammattimiehille,on myös turvallisuudesta kysymys!
- kiitollinen
Onhan näitä vetokoukkuja tullut aika moneen autoon ruuvattua. Piuhatkin saa nykyisin kiinni stöpseleillä. Verhouksenkin saan toki itse irroitettua, mutta tässä tapauksessa kokeneemman neuvo takuulla hommaa helpottaisi. Eli jos jollain on tietoa, se vastaanotetaan kiitollisuudella.
- ajotietokoneen
kiitollinen kirjoitti:
Onhan näitä vetokoukkuja tullut aika moneen autoon ruuvattua. Piuhatkin saa nykyisin kiinni stöpseleillä. Verhouksenkin saan toki itse irroitettua, mutta tässä tapauksessa kokeneemman neuvo takuulla hommaa helpottaisi. Eli jos jollain on tietoa, se vastaanotetaan kiitollisuudella.
uudelleen ohjemointi,hoidatko senkin itse?
- Kiitosta neuvollinen
ajotietokoneen kirjoitti:
uudelleen ohjemointi,hoidatko senkin itse?
Pitihän sen levyn irrottaminen sit itse selvittää. Itse irroitustyö kesti noin 20 sekuntia ja levy sekä kiinnikkeet pysyivät ehjinä, että takaisinkin saa laitettua. Tuntuu aika oudolta sen tietskan ohjelmointitarve, kun peräkärrin valot kytkeytyvät rinnan auton omien valojen kanssa.
- oudolta
Kiitosta neuvollinen kirjoitti:
Pitihän sen levyn irrottaminen sit itse selvittää. Itse irroitustyö kesti noin 20 sekuntia ja levy sekä kiinnikkeet pysyivät ehjinä, että takaisinkin saa laitettua. Tuntuu aika oudolta sen tietskan ohjelmointitarve, kun peräkärrin valot kytkeytyvät rinnan auton omien valojen kanssa.
Nyky vag:n autoissa tehdään uudelleen ohjelmointi koska kärry vaikuttaa ajonvakautus järjestelmään ja jarruihin!
Nämä vastaukset kuulin korjaamolta,muitakin syitä saattaa olla. - näin,
oudolta kirjoitti:
Nyky vag:n autoissa tehdään uudelleen ohjelmointi koska kärry vaikuttaa ajonvakautus järjestelmään ja jarruihin!
Nämä vastaukset kuulin korjaamolta,muitakin syitä saattaa olla.onkin nyky vag:ssa, mutta tässä oli nyt kyse borasta jonka valmistus loppui -05.
- asennuksen valmiiksi
näin, kirjoitti:
onkin nyky vag:ssa, mutta tässä oli nyt kyse borasta jonka valmistus loppui -05.
ja muutaman kerran kärryä käyttäänenä niin kerro tuliko vikailmoituksia.
- Aika näyttää
asennuksen valmiiksi kirjoitti:
Koukku on kiinnitetty ja kytketty, kuin myös paneelit asennettu. Tietska on kuitattu, mutta kärryä en ole vielä ehtinyt kokeilemaan. Jos jotain ongelmia tulee siinä vaiheessa, kerron, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan. Merkkihuolto on reilun kilometrin päässä, että päivityskin onistuu tarpeen vaatiessa. Kuin myös päivittely maksukuitti kourassa.
- Ainakaan
asennuksen valmiiksi kirjoitti:
Vielä ei ole ilmaantunut minkäänlaisia vikailmoituksia. Kärry kytketty auton perään viitisen kertaa. Jos jotakuta kiinnostaa aihe vielä, niin kirjoittelen jos aihetta ilmenee. Bora on vuosimallia -03.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446