Vetokoukun asennus Boraan

Neuvosta kiitollinen

Voisiko joku neuvoa miten Boran peräkontin takasisäverhouslevyn saa ehjänä irroitettua. Itse en keksi millään. Kiitos vain asiallisesta neuvosta.

9

1097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvo

      Jos et saa verhousta irti ilman apua niin kehottaisin luopumaan koko hankkeesta ja jättämään asennuksen ammattimiehille,on myös turvallisuudesta kysymys!

      • kiitollinen

        Onhan näitä vetokoukkuja tullut aika moneen autoon ruuvattua. Piuhatkin saa nykyisin kiinni stöpseleillä. Verhouksenkin saan toki itse irroitettua, mutta tässä tapauksessa kokeneemman neuvo takuulla hommaa helpottaisi. Eli jos jollain on tietoa, se vastaanotetaan kiitollisuudella.


      • ajotietokoneen
        kiitollinen kirjoitti:

        Onhan näitä vetokoukkuja tullut aika moneen autoon ruuvattua. Piuhatkin saa nykyisin kiinni stöpseleillä. Verhouksenkin saan toki itse irroitettua, mutta tässä tapauksessa kokeneemman neuvo takuulla hommaa helpottaisi. Eli jos jollain on tietoa, se vastaanotetaan kiitollisuudella.

        uudelleen ohjemointi,hoidatko senkin itse?


      • Kiitosta neuvollinen
        ajotietokoneen kirjoitti:

        uudelleen ohjemointi,hoidatko senkin itse?

        Pitihän sen levyn irrottaminen sit itse selvittää. Itse irroitustyö kesti noin 20 sekuntia ja levy sekä kiinnikkeet pysyivät ehjinä, että takaisinkin saa laitettua. Tuntuu aika oudolta sen tietskan ohjelmointitarve, kun peräkärrin valot kytkeytyvät rinnan auton omien valojen kanssa.


      • oudolta
        Kiitosta neuvollinen kirjoitti:

        Pitihän sen levyn irrottaminen sit itse selvittää. Itse irroitustyö kesti noin 20 sekuntia ja levy sekä kiinnikkeet pysyivät ehjinä, että takaisinkin saa laitettua. Tuntuu aika oudolta sen tietskan ohjelmointitarve, kun peräkärrin valot kytkeytyvät rinnan auton omien valojen kanssa.

        Nyky vag:n autoissa tehdään uudelleen ohjelmointi koska kärry vaikuttaa ajonvakautus järjestelmään ja jarruihin!
        Nämä vastaukset kuulin korjaamolta,muitakin syitä saattaa olla.


      • näin,
        oudolta kirjoitti:

        Nyky vag:n autoissa tehdään uudelleen ohjelmointi koska kärry vaikuttaa ajonvakautus järjestelmään ja jarruihin!
        Nämä vastaukset kuulin korjaamolta,muitakin syitä saattaa olla.

        onkin nyky vag:ssa, mutta tässä oli nyt kyse borasta jonka valmistus loppui -05.


      • asennuksen valmiiksi
        näin, kirjoitti:

        onkin nyky vag:ssa, mutta tässä oli nyt kyse borasta jonka valmistus loppui -05.

        ja muutaman kerran kärryä käyttäänenä niin kerro tuliko vikailmoituksia.


      • Aika näyttää
        asennuksen valmiiksi kirjoitti:

        ja muutaman kerran kärryä käyttäänenä niin kerro tuliko vikailmoituksia.

        Koukku on kiinnitetty ja kytketty, kuin myös paneelit asennettu. Tietska on kuitattu, mutta kärryä en ole vielä ehtinyt kokeilemaan. Jos jotain ongelmia tulee siinä vaiheessa, kerron, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan. Merkkihuolto on reilun kilometrin päässä, että päivityskin onistuu tarpeen vaatiessa. Kuin myös päivittely maksukuitti kourassa.


      • Ainakaan
        asennuksen valmiiksi kirjoitti:

        ja muutaman kerran kärryä käyttäänenä niin kerro tuliko vikailmoituksia.

        Vielä ei ole ilmaantunut minkäänlaisia vikailmoituksia. Kärry kytketty auton perään viitisen kertaa. Jos jotakuta kiinnostaa aihe vielä, niin kirjoittelen jos aihetta ilmenee. Bora on vuosimallia -03.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 190
      2234
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2054
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      165
      1830
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      164
      1675
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      18
      1280
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1168
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1168
    Aihe