Marui vsr-10 pro sniper vai well awp l96

hjhgfsey

Kumpi olisi parempi tarkkuuskivääri? Onko nemesiksessä tuota well awp l96 kivääriä? vai onko se joku ihan muu?

48

2510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vsr-10 on parempa

      Vsr-10 vaihat vaan jousta ja tälläst

      • l96

        ota wellin awp, vakiona tehokkaampi,halvempi sekä näyttääkin komeammalta kuin joku ilmakivääri, ja siihen käy kaikki aps viriosat elikkä on helppo virittää.


      • sohoftaaja/airsohoftaaja
        l96 kirjoitti:

        ota wellin awp, vakiona tehokkaampi,halvempi sekä näyttääkin komeammalta kuin joku ilmakivääri, ja siihen käy kaikki aps viriosat elikkä on helppo virittää.

        OSTA MARUI, miks vitussa te kaikki suomalaiset ootte hurahtanut noihin kiina-paskoihin ne ei kestä: "öhöö ne lähtee vakiona 110m/s jee mä ostan ja hei se maksaa vaan 130e" te ootte kaikki tommosia mulla itellä on 3 maruin asetta ehkä ne maksaa 100e enemmän mut paljon enemmän huolella tehtyjä kun kiina-paskat ja maruin aseille on paljon enemmän viritys osia kun kiina-paskoille. Mun maruin vesuri lähtee 160m/s mulla on siihen pdi:n v trigger tarkkuuspiippu ja muuta ja se on 2v vanha ase ja se kestää vaikka 200m/s virit.


      • NÖNÖ
        sohoftaaja/airsohoftaaja kirjoitti:

        OSTA MARUI, miks vitussa te kaikki suomalaiset ootte hurahtanut noihin kiina-paskoihin ne ei kestä: "öhöö ne lähtee vakiona 110m/s jee mä ostan ja hei se maksaa vaan 130e" te ootte kaikki tommosia mulla itellä on 3 maruin asetta ehkä ne maksaa 100e enemmän mut paljon enemmän huolella tehtyjä kun kiina-paskat ja maruin aseille on paljon enemmän viritys osia kun kiina-paskoille. Mun maruin vesuri lähtee 160m/s mulla on siihen pdi:n v trigger tarkkuuspiippu ja muuta ja se on 2v vanha ase ja se kestää vaikka 200m/s virit.

        ehkä oon paljo kokeneempi ku sä ja ne viritysosat jotka menee maruin tuhunuihin niin menee myös kiina-aseisiin. Ja kiina-aseitten sniperit on paljo parempii ku maruin, koska isommat lähdöt, halvempia, kantama isompi, ei ole pakko virittää toisinkuin maruin vesurit on koska on 85m/s joka ei riitä mihinkään.
        Ja maruin aseet kin on niin hintavii ettei o varaa virittää...

        Osta well on tänhetken toisiksi parhain pulttilukkoisten valmistaja
        (ensimmäisenä on Tanaka Works)

        PS. Kyllä ne kiina-aseetkin on hyviä suosittelen merkkejä cyma, jing gong, well ja cybergun...

        lisään vielä että maruin osat tulee kiinasta ja itse ostaisin kiina-aseen ennemin kuin maruin ja omistan kyllä kasi maruin asetta jotka olivat ensinmäiset aseet


      • Asadsadsdsasadasasd
        NÖNÖ kirjoitti:

        ehkä oon paljo kokeneempi ku sä ja ne viritysosat jotka menee maruin tuhunuihin niin menee myös kiina-aseisiin. Ja kiina-aseitten sniperit on paljo parempii ku maruin, koska isommat lähdöt, halvempia, kantama isompi, ei ole pakko virittää toisinkuin maruin vesurit on koska on 85m/s joka ei riitä mihinkään.
        Ja maruin aseet kin on niin hintavii ettei o varaa virittää...

        Osta well on tänhetken toisiksi parhain pulttilukkoisten valmistaja
        (ensimmäisenä on Tanaka Works)

        PS. Kyllä ne kiina-aseetkin on hyviä suosittelen merkkejä cyma, jing gong, well ja cybergun...

        lisään vielä että maruin osat tulee kiinasta ja itse ostaisin kiina-aseen ennemin kuin maruin ja omistan kyllä kasi maruin asetta jotka olivat ensinmäiset aseet

        mikäs ase se on jota myydään proHobbyssä 129e ? 145m/s kiinalaisvalmisteinen. ja mimmonen se on onko hyvä? kokemuksii?


      • sohoftaaja
        NÖNÖ kirjoitti:

        ehkä oon paljo kokeneempi ku sä ja ne viritysosat jotka menee maruin tuhunuihin niin menee myös kiina-aseisiin. Ja kiina-aseitten sniperit on paljo parempii ku maruin, koska isommat lähdöt, halvempia, kantama isompi, ei ole pakko virittää toisinkuin maruin vesurit on koska on 85m/s joka ei riitä mihinkään.
        Ja maruin aseet kin on niin hintavii ettei o varaa virittää...

        Osta well on tänhetken toisiksi parhain pulttilukkoisten valmistaja
        (ensimmäisenä on Tanaka Works)

        PS. Kyllä ne kiina-aseetkin on hyviä suosittelen merkkejä cyma, jing gong, well ja cybergun...

        lisään vielä että maruin osat tulee kiinasta ja itse ostaisin kiina-aseen ennemin kuin maruin ja omistan kyllä kasi maruin asetta jotka olivat ensinmäiset aseet

        En nyt ihan sanois ootpa todella kokenut pelaaja jos ostat kiina-aseita täällä meillä päin kellään 5---> vuotta softanneilla ei oo kellään kiinalaisvalmisteisia aseita mutta heillä on ollut kiina-aseita kaikki hajalla ja kaikki hyvät käyttää real/regular/midcap lippaita ootte jtn hi cap lipas naski kakaroita


      • Porvari123245
        sohoftaaja kirjoitti:

        En nyt ihan sanois ootpa todella kokenut pelaaja jos ostat kiina-aseita täällä meillä päin kellään 5---> vuotta softanneilla ei oo kellään kiinalaisvalmisteisia aseita mutta heillä on ollut kiina-aseita kaikki hajalla ja kaikki hyvät käyttää real/regular/midcap lippaita ootte jtn hi cap lipas naski kakaroita

        "täällä meillä päin kellään 5---> vuotta softanneilla ei oo kellään kiinalaisvalmisteisia aseita" Repesin! :D
        taitaa teilläpäin olla aika porvaria porukkaa ku ostaa kalliita aseita eikä osaa virittää/huoltaa asetta :D
        Kunnon softari ostaa kiinalaisen ja virittää sen mieluisekseen aseeksi :PP


      • elokjovshi
        sohoftaaja/airsohoftaaja kirjoitti:

        OSTA MARUI, miks vitussa te kaikki suomalaiset ootte hurahtanut noihin kiina-paskoihin ne ei kestä: "öhöö ne lähtee vakiona 110m/s jee mä ostan ja hei se maksaa vaan 130e" te ootte kaikki tommosia mulla itellä on 3 maruin asetta ehkä ne maksaa 100e enemmän mut paljon enemmän huolella tehtyjä kun kiina-paskat ja maruin aseille on paljon enemmän viritys osia kun kiina-paskoille. Mun maruin vesuri lähtee 160m/s mulla on siihen pdi:n v trigger tarkkuuspiippu ja muuta ja se on 2v vanha ase ja se kestää vaikka 200m/s virit.

        Cyma vs Marui.

        kumpi osui ensin tauluun?
        Vastaus:Cyma koska Marui hajoo käsii. XD


      • Jarsgi
        elokjovshi kirjoitti:

        Cyma vs Marui.

        kumpi osui ensin tauluun?
        Vastaus:Cyma koska Marui hajoo käsii. XD

        On se kiva, kun te lapset osaatte pysyä aiheessa. Ensin täällä puhutaan kumpi pysy kannattaisi ottaa ja seuraavaksi tappelette, että onko kunnon softaajilla kiina-ase/laatu-ase. Tiedättekös mikä se sellainen kunnon softaaja on? No sellainen kuka ei valita toisen aseista/varusteista. Mikään ei osoita kypsymättömyyttä paremmin, kuin toisen panoksen harrastusta kohtaan haukkuminen. Toisilla ei välttämättä ole rahaa/halua ostaa kalliimpia aseita, kun taas toisilla on.

        Mutta nyt asiaan. VSR on vakionakin ihan kiva peli mutta kantama jää tuosta Well:stä. Well toimii ihan hyvänä tarkkuuskiväärinä, kunhan siihen uusii hopin ja piipun. VSR:ään tarvitsee uusia sitten lähes kaikki jos haluaa kovempia lähtöjä mutta se jättää sitten viritettynä kaikki kiina-tarkkuuskiväärit helposti jälkeensä.

        Eli ostat VSR:n jos:
        -Haluat virittää sen kunnon tarkkuuskivääriksi
        -Haluat tulevaisuudessa virittää sen

        Ja Wellin jos:
        -Haluat heti päästä leikkimään edes jonkinlaista tarkka-ampujaa

        Eli jos rahaa löytyy niin sitten VSR mutta jos ei niin Well.


      • chinagun
        Jarsgi kirjoitti:

        On se kiva, kun te lapset osaatte pysyä aiheessa. Ensin täällä puhutaan kumpi pysy kannattaisi ottaa ja seuraavaksi tappelette, että onko kunnon softaajilla kiina-ase/laatu-ase. Tiedättekös mikä se sellainen kunnon softaaja on? No sellainen kuka ei valita toisen aseista/varusteista. Mikään ei osoita kypsymättömyyttä paremmin, kuin toisen panoksen harrastusta kohtaan haukkuminen. Toisilla ei välttämättä ole rahaa/halua ostaa kalliimpia aseita, kun taas toisilla on.

        Mutta nyt asiaan. VSR on vakionakin ihan kiva peli mutta kantama jää tuosta Well:stä. Well toimii ihan hyvänä tarkkuuskiväärinä, kunhan siihen uusii hopin ja piipun. VSR:ään tarvitsee uusia sitten lähes kaikki jos haluaa kovempia lähtöjä mutta se jättää sitten viritettynä kaikki kiina-tarkkuuskiväärit helposti jälkeensä.

        Eli ostat VSR:n jos:
        -Haluat virittää sen kunnon tarkkuuskivääriksi
        -Haluat tulevaisuudessa virittää sen

        Ja Wellin jos:
        -Haluat heti päästä leikkimään edes jonkinlaista tarkka-ampujaa

        Eli jos rahaa löytyy niin sitten VSR mutta jos ei niin Well.

        Olen myös kiina aseiden puolella. Marui myy ylihinnoiteltuja aseita, kun taas kiina myy puolet halvemmalla, eikä varmana hajoa käsiin. Ja toi hi-cap lipas naski kakaroita? hahhahaha... Mitäs ihmeen väliä sillä on mitä lippaita aseessa käyttää. Ja vaikka kiinapyssyjen mukana tuleekin yleensä hi-cap, niin niihin saa ostettua vaikka maruin lippaita. Itse ostin omaan ak:seen hi-capin tilalle 5 king armssin mid-cap lipasta ja sopii paremmin kuin alkuperäinen lipas


      • muka mitä00
        sohoftaaja/airsohoftaaja kirjoitti:

        OSTA MARUI, miks vitussa te kaikki suomalaiset ootte hurahtanut noihin kiina-paskoihin ne ei kestä: "öhöö ne lähtee vakiona 110m/s jee mä ostan ja hei se maksaa vaan 130e" te ootte kaikki tommosia mulla itellä on 3 maruin asetta ehkä ne maksaa 100e enemmän mut paljon enemmän huolella tehtyjä kun kiina-paskat ja maruin aseille on paljon enemmän viritys osia kun kiina-paskoille. Mun maruin vesuri lähtee 160m/s mulla on siihen pdi:n v trigger tarkkuuspiippu ja muuta ja se on 2v vanha ase ja se kestää vaikka 200m/s virit.

        kiroilet liikaan ja siksi kuun ne on halpoi ja ak 47 on myos halpa vain 139e


      • 44993300+
        chinagun kirjoitti:

        Olen myös kiina aseiden puolella. Marui myy ylihinnoiteltuja aseita, kun taas kiina myy puolet halvemmalla, eikä varmana hajoa käsiin. Ja toi hi-cap lipas naski kakaroita? hahhahaha... Mitäs ihmeen väliä sillä on mitä lippaita aseessa käyttää. Ja vaikka kiinapyssyjen mukana tuleekin yleensä hi-cap, niin niihin saa ostettua vaikka maruin lippaita. Itse ostin omaan ak:seen hi-capin tilalle 5 king armssin mid-cap lipasta ja sopii paremmin kuin alkuperäinen lipas

        niin esin ak 47 vain 139e kiinalainen


      • Wiisasss
        sohoftaaja/airsohoftaaja kirjoitti:

        OSTA MARUI, miks vitussa te kaikki suomalaiset ootte hurahtanut noihin kiina-paskoihin ne ei kestä: "öhöö ne lähtee vakiona 110m/s jee mä ostan ja hei se maksaa vaan 130e" te ootte kaikki tommosia mulla itellä on 3 maruin asetta ehkä ne maksaa 100e enemmän mut paljon enemmän huolella tehtyjä kun kiina-paskat ja maruin aseille on paljon enemmän viritys osia kun kiina-paskoille. Mun maruin vesuri lähtee 160m/s mulla on siihen pdi:n v trigger tarkkuuspiippu ja muuta ja se on 2v vanha ase ja se kestää vaikka 200m/s virit.

        Itse Maruinkin aseet ovat valmistettu Kiinassa päin, nojaa Tokiossa. Mikä vittu sä oot täällä vineemään ku isäs ostaa sulle saatana vaikka 1000 euron Dragunovin. Tajuutko että toiset yrittää säästää eikä osta satojen eurojen aseita merkin takia.


      • well:i
        sohoftaaja/airsohoftaaja kirjoitti:

        OSTA MARUI, miks vitussa te kaikki suomalaiset ootte hurahtanut noihin kiina-paskoihin ne ei kestä: "öhöö ne lähtee vakiona 110m/s jee mä ostan ja hei se maksaa vaan 130e" te ootte kaikki tommosia mulla itellä on 3 maruin asetta ehkä ne maksaa 100e enemmän mut paljon enemmän huolella tehtyjä kun kiina-paskat ja maruin aseille on paljon enemmän viritys osia kun kiina-paskoille. Mun maruin vesuri lähtee 160m/s mulla on siihen pdi:n v trigger tarkkuuspiippu ja muuta ja se on 2v vanha ase ja se kestää vaikka 200m/s virit.

        wellistä lähtee 143m/s


      • ksls
        Wiisasss kirjoitti:

        Itse Maruinkin aseet ovat valmistettu Kiinassa päin, nojaa Tokiossa. Mikä vittu sä oot täällä vineemään ku isäs ostaa sulle saatana vaikka 1000 euron Dragunovin. Tajuutko että toiset yrittää säästää eikä osta satojen eurojen aseita merkin takia.

        nii just saatanan !


    • suosittelen

      Jos sulla on varaa maruin aseeseen, niin osta ihmeessä se kiinalainen, ja niillä rahoilla mitä jää yli niin virität sitä/vaihdat kestävempiä osia... hinta/laatusuhde huomattavasti parempi.. maruin aseet omasta mielestä hivenen ylihintaisia, aika liukuhihna tavaraa tuntuisivat olevan...
      aikaisemmin ollut yhteensä 4 eri maruin asetta, kaikki vakioita.. nyt ostin viime kesänä kiina-aseen 150e (juuri tuo type96) ja vaihdoin vaan muutamat alkuperäisosat viriosiin.
      suosittelen tuota type96, PDI:ltä ja muilta valmistajilta löytyy aika kattavasti viripalikkaa..

      • fdghjklö

        No tietenki maruin vsr-10 itelläkin on sellainen sain nimittäin joulu lahjaksi. ei ole vielä pelattu mutta testattu on ja on kuule paljon parempi kuin kiinan ihmeet


      • asdasfsdgh
        fdghjklö kirjoitti:

        No tietenki maruin vsr-10 itelläkin on sellainen sain nimittäin joulu lahjaksi. ei ole vielä pelattu mutta testattu on ja on kuule paljon parempi kuin kiinan ihmeet

        Onko toi awp sniper http://www.proairsoft.com/acatalog/info_CYMB01.html hyvä? lähtönopeus on ainakin ihan hyvä.


    • kakkapoika44

      miks te moititte eoisten aseita marui on paras aloitus-ase mutta MAKSAAAA ei mitää vikoja maruissa. Ostin jonkin aikaa sit cyman mp5-a4 ihan maruin tasonen et lähöt ON LUSSUT. hyviä merkkejä: D-boys, king-arms, gg no ja CYMA myös.

    • trolololoo!

      TURVAT TUKKOON! maruilla on ehkä vain laadukkaamman näköisiä mutta kuraa sisältä. sillä ei ole väliä onko ase koreasta,kiinasta tai japanista jos osaa tehdä jotain muutaku sekoilla josain foorummeilla. jos ei meisseli tai viila pysy kädessä niin turha edes harkita alottaa softaamaan!

      • ......

        Oli ehkä paskin trollaus tällä viikolla.. Väsyttääkö jo?


    • Hligfkkgklpvjll

      Miten nittä vitun kiinalaisia paskoja homoja viritetää

      • ....

        Ihan vaan iskemällä oikeat osat sisälle eli täysin samalla tavalla kun kalliimmissa.


    • h

      well on parempi ja marui on paska

    • Marui ehdottomasti

      toiset tykkää äideistä toiset tyttäristä, eli ihan oman maun mukaan, ja sellai juttu tosta rikkoontumisesta et marui on muka p**ka kun ei oo tehoja :D NIIN TAISINKIN UNOHTAA ET KIINALAISET ON KEKSINY VISSIIN RIKKOUTUMATTOMAN METALLIN KUN NE SEN PAPERINKIN KEKSI :D

      sit kun sulla on se miljoona heppanen Kiia surenkorento ja mää tuun ikivanhalla toijotalla millon ajettu tsiljoona, pääset sää varmaan hetken kovaa mut mää ajan kuitenkin hiljaa ohi nauraen kun oot bussipysäkillä konepeitto auki :D ai trolli, eheii tää tarvii taitoo..

      • ......

        Kia on Etelä-Korealainen autonvalmistaja..


    • joo'o

      Jos en oo väärin ymmärtäny niin Maruin aseet on kiina valmisteisia...?

    • pioo

      haista vittu paska.Vittu marui on japanilainen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ei maruita

      awikka tietenkin ku joku helkkarin maruin ruostekasa. ihme jos sillä vsr:lläl sais ammutuu yhen lippaan tyhjäksi ennenku lipas tai joku osa menee rikki yms. ja awp o paljo tarkempi omasta mielestäni jos säätää kiikarin tarpeeksi hyväksi. älä missään nimessä käytä alkuperäisiä säätöjä awp:ssä muuten sekin voi hajota helposti. täs muutama merkki. cyma, king arms, cybergun.

    • mikä snipu?? :O

      itekki mietin just että kannattaako well l96 vai joku muu? mutta mikä?? ku ite en hirveesti tykkäis rueta hoppii vaihtaa
      :(

      • dfsgtsfhsfh

        Jos pahvia löytyy niin Maruzen APS EX. Vakiona tarkkuuspiippu, säädettävä hoppi ja vahvistettu latauskahva. Potentiaalisimpia virityspohjia maailmassa. Lähdöt jäävät vakiona kuitenkin alle 100 m/s, mutta tarkka on kuin mikä.


    • kiinalaiset paskat

      rauhaa mietikää vähän et mitä välii sil on et tykääks joku halppis kiinalaisen paskan oon ite saanu halvoist kiinalaisist paskoist tarpeeks jos haluutte oikeesti ampuu jotain nii ostakaa Marui ei oo mitäää järkee ostaa kiinalaisii paskoi halvalla jos se kumminkin hajoo heti ja kun muutenkin Marui on myydynpi kuin joku kiinalainen paska


      ps:en ihmettelekään miks well awp l96 on halpa

    • Fyreme

      Marui ei ole enää myydympi kuin nämä kiinalaiset paskat. Ja kyllä laadukkaat kiinalaisaseet pieksevät Maruin aina. Hinta/laatu-suhde on aina kiinalaisissa parempi. Lisäksi osatkin ovat huomattavasti Maruita parempia.

    • hulabal00o

      Joo siis vesuria ostamassa...
      -tarkotuksena olis ostaa TM vsr-10 klooni::)
      -onkos tietoa mikä olis tarkalleen samanlainen oon saanut tarpeeksi että ei yhtäkkiä sovikkaan
      -onko Well:in tuotokset samaa pataa maruin kanssa?( mikä malli?01,02,03,04,05,06,07....)
      -jos ei niin mikä on?

    • Mbnollayks

      Osta mb01 kthxbye

    • mm

      kiinalaiset ei ole paskoja, vaan marui on.. ihan paskat aseet maksaa liikaa paskat lähöt, kestää vaan..

    • 8==0

      Ilman maruia airsoft olisi "underground" laji elikkä turuvat tukkohon naskit!!

    • faktamies

      Miks vitussa kaikki väittää et kaikki on heti IHAN perseestä siis totuushan on se että maruin aseet on parempia ja laadukkaampia mutta tosiaan aika kalliita useimmiten. Kiinalaiset"paskat" on huonompia mutta PALJON halvempia ja tarjoaa paremman hintalaatusuhteen

    • Fyreme

      @Faktamies:

      Et selvästikkään ole yhtään Maruin ja kiina-aseita purkanut. Maruin aseet eivät ole parempia saati laadukkaampia. Ainoa etu Maruilla on se, että ne ovat luotettavia. Mutta tähän ei paljoa vaadita, sillä tehot eivät koskaan ole yli joulea, kun taas kiina-aseet saattavat liikkua lähellä kahta joulea. Se on huomattava ero siinä, että millaista rasitusta kiina-aseet joutuvat kestämään verrattuna Maruin aseisiin.

      Oikeastaan ainoat osat, mitkä ovat Maruissa parempia kuin lähes yhdessäkään kiina-aseissa, ovat mäntä sekä hoppikumi. AOE korjattuna Maruin mäntä on top 3 parhaissa männissä, kun luodaan high speed aseita. Eikä ole vain minun kokema asia vaan ihan yleinen näkemys asiasta (Softaajan, AirsoftCanadan ja AirsoftMechanicsin jäsenistä todella moni on todennut saman asian). On nimittäin erittäin sitkeää materiaalia tuo mäntä. Ja AOE korjattuna mäntä on liki mahdotonta saada rikki M120 tasoon asti. Hoppikumi taas on erittäin hyvä kevyillä virityksillä. Kovempiin virityksiin toki tarvitsee jäykemmän hoppikumen, mutta muuten hoppikumi on parhaita soft-vakiokumeja mitä löytyy.

      Mutta niin, lopulta kiina-aseet pieksevät Maruin jokaisessa Elementissä. Jo perus kiinamoottori vastaa Maruin niinkin "laadukasta" Hyper 1000:ta. XYT rattaatkin kestävät M120 tasoa ongelmitta toisin kuin Maruin, joille ei saa laittaa M100 tason jousta raskaampaa. Myös laakerit on monissa aseissa vakiona metalliset liukulaakerit, kun taas Marui suosii nailonia. Että kiina-aseiden osat ovat vain yksinkertaisesti parmepia kuin Maruin (lukuunottamatta juuri tätä mäntää ja hoppikumia). Lisäksi kiina-aseissa löytyy reippaasti metallirunkoja ja puuosia, joita Maruin aseista ei löydy. Ja hintakin on huomattavasti pienempi, jonka vuoksi myös hintalaatusuhdekin on paljon parempi.

      Jos vielä väität, että Maruin aseet ovat parempia niin iskeppä pari faktaa pöytään. Olisi ihan kiva tietää sinunkin näkemys asiasta, kun et äsken juurikaan mitään perustellut.

      • kiina-aseetonpaskoja

        Haista paska marui voittaa kaikki valmistajat ne ei lähe aluks lujaa koska japanissa kuula-aseilla on lähtönopeus rajana 1joule=90m/s ja maruit kestää kauemmin ja te urpot vitun homot ette osta maruita koska ne on muka kalliita sanon suoraan et oot vitun tyhmä jos et aio ostaa maruin asetta ja ootte kaikki tyhmiä jos väitätte et kiina paskan saa viritettyy paremmin ei vitussa saa.


    • N0TsoBAD

      itse aloitin softaamisen pistoolilla kunnes ostin tarkkuuskiväärin ja olenhan silläkin saanut tappoja mutta koska olin tyhmä jätin aseen aina latinkiin jolloin jousi löystyi (ostettuani aseesta lähti 140-150m/s ja nyt ehkä 90m/s) suosittelen että ostat aseen joka on halpa mutta hyvä ja jos jatkat lajia pidemmän aikaa virität/ostat aseen :D

    • sniper rifle

      miksette ostais muovisotilaast sitä viritettyy mb 01c tä joka valmiiks viritetty 3 joulee ja metalline lipasin koneisto

    • sniper rifle

      anteeks siis 3,5 joulee

    • softaaaaaaaaaaaaaja

      well on parass

    • MARUIONVITTUPARAS

      VOI VITTU KUN OOTTE TYHMIÄ KAIKKI VALMISTAJAT MATKII MARUIN ASEITA KOSKA MARUI ON LAADUKKAIN JA PARAS JA JOTKUT PASKA VALMISTAJAT TEKEE NIISTÄ VAAN JOTAIN MUOVIPASKAA LAPSILLE JA LUULEE ET NE LÄHÖT ON NE TÄRKEIMMÄT NO JOO KYL NEKIN ON TÄRKEET MUT JOKU MUOVIPASKA KUN LAITAT VIRII MENEE HETI PASKAKS ON KOKOMUSTA MULLA ON OLLU NYT 2MARUIN ASETTA 10VUOTTA EIKÄ MITÄÄN VIKAA MUT JOKU MUOVIPASKA MENI VIIKOS PASKAKS KUN VIRITIN EES VÄHÄN

      • MARUIONPARASPERKELE

        Tää tyyppi puhuu asiaa maruin voit virittää vaikka et se lähtee 200m/s mut Kiina paskaa et voi virittää kun johonkin 130m/s ostakaa vittu maruin aseita vitun urpot te ootte vitun tyhmiä jos aiotte ostaa kiina/muovi paskaa kannattaa ostaa heti laatu ase ja virittää sitä esim mulla on ollu nyt maruin awp 5vuotta eikä mitään vikaa ja se on viritetty ja sen lähöt on 170-180 m/s ja se kestää sen voiman hyvin toisinkun jos laittaisin yhtä hyvät virit Kiina paskaan menis varmaan heti ekast rikki ostakaa MARUIN ASEITA PERKELE!


    • muovikuulasota

      Ostakaa halpahallin naksutinaksuti pistooleita viiellä eurolla. Niitä parempia aseita saa hakia kaukaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe