Aika vähän näyttää

petanquen

harrastajia olevan täällä. Minne ne kirjoittelee?

6

2867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • floodaaminen:::

      .

      tai ilmoitan ylläpitoon asiattomasta viestien vyörytyksestä palstalle!!!!

      • Petanque forever

        petankki on hyvin yksityinen asia, sitä ole syytä ruotia nyt julkisesti kaikkien ihmisten edessä!


      • asia:::
        Petanque forever kirjoitti:

        petankki on hyvin yksityinen asia, sitä ole syytä ruotia nyt julkisesti kaikkien ihmisten edessä!

        .

        ei sitä passaa revitellä julkisilla keskustelupalstoilla!!!


    • tipunen

      ..musiikki ketju? Ja jos ei ole, niin miksi ei ole?
      Koska se olisi suotavaa, että olisi jompikumpi, tai molemmat.
      Tuleeko tästä galluppi tai musiikkiketju ? Jos tulee, niin milloin? Kannattaako jäädä odottamaan?
      Otanko jonotusnumeron?
      Minulla on enemmän kysymyksiä, kuin vastauksia.
      Galluppiin olisin voinut vastata ja musiikkiketjuun linkittää jou!tuubea.

      Täällä petankipalstalla kummittelee!

      • Kallu ei kirj.

        Aiheena palstan imagoon sopiva - Petankki. Kysyn, montako?

        1. Isoa/raskasta palloa on petankkipussukassa
        2. Pientä/kevyttä palloa on samaisessa pussukassa
        3. Keskenään samalaista isoa/raskasta palloa on pussukassa
        4. Keskenään erilaisia pareja on pussukassa
        5. Pelaajaa vähintään tarvitaan itse kisassa
        6. Pistettä on saatava voittajan selville saamiseksi
        7. Olutta juot keskimäärin pelin aikana
        8. Tupakkaa ennätät polttaa pelin aikana
        9. Riitaa teille ennättää syntyä pelin aikana
        10. Pikkupalloa häviää pelin aikana
        11. Mustelmaa syntyy katsomon puolella pelipalloista (niistä isoista/raskaista)
        12. Ikkunalasia (autot, talo jne...) särkyy pelin aikana
        13. Palloa unohtuu pelikentälle kun peli on pelattu
        14. Kertaa olet sanonut tämän olleen viimeinen Petankkipelisi tuon ääliön kanssa
        15. Muuta. Mitä?


      • tipunen
        Kallu ei kirj. kirjoitti:

        Aiheena palstan imagoon sopiva - Petankki. Kysyn, montako?

        1. Isoa/raskasta palloa on petankkipussukassa
        2. Pientä/kevyttä palloa on samaisessa pussukassa
        3. Keskenään samalaista isoa/raskasta palloa on pussukassa
        4. Keskenään erilaisia pareja on pussukassa
        5. Pelaajaa vähintään tarvitaan itse kisassa
        6. Pistettä on saatava voittajan selville saamiseksi
        7. Olutta juot keskimäärin pelin aikana
        8. Tupakkaa ennätät polttaa pelin aikana
        9. Riitaa teille ennättää syntyä pelin aikana
        10. Pikkupalloa häviää pelin aikana
        11. Mustelmaa syntyy katsomon puolella pelipalloista (niistä isoista/raskaista)
        12. Ikkunalasia (autot, talo jne...) särkyy pelin aikana
        13. Palloa unohtuu pelikentälle kun peli on pelattu
        14. Kertaa olet sanonut tämän olleen viimeinen Petankkipelisi tuon ääliön kanssa
        15. Muuta. Mitä?

        Olen odottanut täälla jo vaikka kuinka kauan kaikkien kauheitten kummitusten seassal. Täällä on aavemaista ja pelottavaa.

        1. Isoa/raskasta palloa on petankkipussukassa = *liian monta ei niitä jaksa kaikkia kantaa älä siin kysele vaan kantamaan*
        2. Pientä/kevyttä palloa on samaisessa pussukassa = *sopivasti ne ei haittaa vai haluuksä ne*
        3. Keskenään samalaista isoa/raskasta palloa on pussukassa = *ei niitä viitti joka kerta erikseen laskea pirun painavia*
        4. Keskenään erilaisia pareja on pussukassa = *kattele vaan omaan pussukkaas jätä mun rauhaan, prkl, nää on mun parit, joku roti*
        5. Pelaajaa vähintään tarvitaan itse kisassa = *mun parin kanssa on aina hauskempaa temmeltää*
        6. Pistettä on saatava voittajan selville saamiseksi = *pisteet lasketaan kaksistaan pimeässä piilossa, älä tuu sinne*
        7. Olutta juot keskimäärin pelin aikana = *me juodaan parin kanssa kossua*
        8. Tupakkaa ennätät polttaa pelin aikana= *sikaarit ja vesipiippu on muotia*
        9. Riitaa teille ennättää syntyä pelin aikana = *mehän riidellään koko ajan, pakko, eihän se muuten mikään peli oo, ihan hirvee tappelu aina, meil on puukot ja puntarit messis, me vedetään kaikkia muitakin pataan*
        10. Pikkupalloa häviää pelin aikana = *kaikki ja multa vaatteet*
        11. Mustelmaa syntyy katsomon puolella pelipalloista (niistä isoista/raskaista) = *helvetisti, ne kannattaa laskea pelin jälkeen, voittaja saa ilmaisen kävely- ja seikkailumatkan takasin kotiin*
        12. Ikkunalasia (autot, talo jne...) särkyy pelin aikana = *enemmän kuin uskotkaan ja auton takajouset*
        13. Palloa unohtuu pelikentälle kun peli on pelattu = *mitä sillä on väliä, siel on mun kaikki vaatteetkin levällään pitkin kenttää, kuule viittiks käydä keräämäs mulla on pikkasen kiireitä*
        14. Kertaa olet sanonut tämän olleen viimeinen Petankkipelisi tuon ääliön kanssa = *joka kerta ja aina otetaan uusinta matsi, koska mun kaveri vonkaa kivasti*
        15. Muuta. Mitä? = * missä se musaketju viipyy? mää jou!tuubettaasin musaa ja kovii biisei, helevetinmoista räminää * jään odottelemaan musaketjuu, mää saan kohta raivarinkin kun mitään ei tapahdu, paitsi että täällä edelleen kummittelee, helvetti kun pelottaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe