Aika vähän näyttää

petanquen

harrastajia olevan täällä. Minne ne kirjoittelee?

6

2744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • floodaaminen:::

.

tai ilmoitan ylläpitoon asiattomasta viestien vyörytyksestä palstalle!!!!

• Petanque forever

petankki on hyvin yksityinen asia, sitä ole syytä ruotia nyt julkisesti kaikkien ihmisten edessä!

• asia:::
        Petanque forever kirjoitti:

petankki on hyvin yksityinen asia, sitä ole syytä ruotia nyt julkisesti kaikkien ihmisten edessä!

.

ei sitä passaa revitellä julkisilla keskustelupalstoilla!!!

• tipunen

..musiikki ketju? Ja jos ei ole, niin miksi ei ole?
      Koska se olisi suotavaa, että olisi jompikumpi, tai molemmat.
      Tuleeko tästä galluppi tai musiikkiketju ? Jos tulee, niin milloin? Kannattaako jäädä odottamaan?
      Otanko jonotusnumeron?
      Minulla on enemmän kysymyksiä, kuin vastauksia.
      Galluppiin olisin voinut vastata ja musiikkiketjuun linkittää jou!tuubea.

Täällä petankipalstalla kummittelee!

• Kallu ei kirj.

Aiheena palstan imagoon sopiva - Petankki. Kysyn, montako?

1. Isoa/raskasta palloa on petankkipussukassa
        2. Pientä/kevyttä palloa on samaisessa pussukassa
        3. Keskenään samalaista isoa/raskasta palloa on pussukassa
        4. Keskenään erilaisia pareja on pussukassa
        5. Pelaajaa vähintään tarvitaan itse kisassa
        6. Pistettä on saatava voittajan selville saamiseksi
        7. Olutta juot keskimäärin pelin aikana
        8. Tupakkaa ennätät polttaa pelin aikana
        9. Riitaa teille ennättää syntyä pelin aikana
        10. Pikkupalloa häviää pelin aikana
        11. Mustelmaa syntyy katsomon puolella pelipalloista (niistä isoista/raskaista)
        12. Ikkunalasia (autot, talo jne...) särkyy pelin aikana
        13. Palloa unohtuu pelikentälle kun peli on pelattu
        14. Kertaa olet sanonut tämän olleen viimeinen Petankkipelisi tuon ääliön kanssa
        15. Muuta. Mitä?

• tipunen
        Kallu ei kirj. kirjoitti:

Aiheena palstan imagoon sopiva - Petankki. Kysyn, montako?

1. Isoa/raskasta palloa on petankkipussukassa
        2. Pientä/kevyttä palloa on samaisessa pussukassa
        3. Keskenään samalaista isoa/raskasta palloa on pussukassa
        4. Keskenään erilaisia pareja on pussukassa
        5. Pelaajaa vähintään tarvitaan itse kisassa
        6. Pistettä on saatava voittajan selville saamiseksi
        7. Olutta juot keskimäärin pelin aikana
        8. Tupakkaa ennätät polttaa pelin aikana
        9. Riitaa teille ennättää syntyä pelin aikana
        10. Pikkupalloa häviää pelin aikana
        11. Mustelmaa syntyy katsomon puolella pelipalloista (niistä isoista/raskaista)
        12. Ikkunalasia (autot, talo jne...) särkyy pelin aikana
        13. Palloa unohtuu pelikentälle kun peli on pelattu
        14. Kertaa olet sanonut tämän olleen viimeinen Petankkipelisi tuon ääliön kanssa
        15. Muuta. Mitä?

Olen odottanut täälla jo vaikka kuinka kauan kaikkien kauheitten kummitusten seassal. Täällä on aavemaista ja pelottavaa.

1. Isoa/raskasta palloa on petankkipussukassa = *liian monta ei niitä jaksa kaikkia kantaa älä siin kysele vaan kantamaan*
        2. Pientä/kevyttä palloa on samaisessa pussukassa = *sopivasti ne ei haittaa vai haluuksä ne*
        3. Keskenään samalaista isoa/raskasta palloa on pussukassa = *ei niitä viitti joka kerta erikseen laskea pirun painavia*
        4. Keskenään erilaisia pareja on pussukassa = *kattele vaan omaan pussukkaas jätä mun rauhaan, prkl, nää on mun parit, joku roti*
        5. Pelaajaa vähintään tarvitaan itse kisassa = *mun parin kanssa on aina hauskempaa temmeltää*
        6. Pistettä on saatava voittajan selville saamiseksi = *pisteet lasketaan kaksistaan pimeässä piilossa, älä tuu sinne*
        7. Olutta juot keskimäärin pelin aikana = *me juodaan parin kanssa kossua*
        8. Tupakkaa ennätät polttaa pelin aikana= *sikaarit ja vesipiippu on muotia*
        9. Riitaa teille ennättää syntyä pelin aikana = *mehän riidellään koko ajan, pakko, eihän se muuten mikään peli oo, ihan hirvee tappelu aina, meil on puukot ja puntarit messis, me vedetään kaikkia muitakin pataan*
        10. Pikkupalloa häviää pelin aikana = *kaikki ja multa vaatteet*
        11. Mustelmaa syntyy katsomon puolella pelipalloista (niistä isoista/raskaista) = *helvetisti, ne kannattaa laskea pelin jälkeen, voittaja saa ilmaisen kävely- ja seikkailumatkan takasin kotiin*
        12. Ikkunalasia (autot, talo jne...) särkyy pelin aikana = *enemmän kuin uskotkaan ja auton takajouset*
        13. Palloa unohtuu pelikentälle kun peli on pelattu = *mitä sillä on väliä, siel on mun kaikki vaatteetkin levällään pitkin kenttää, kuule viittiks käydä keräämäs mulla on pikkasen kiireitä*
        14. Kertaa olet sanonut tämän olleen viimeinen Petankkipelisi tuon ääliön kanssa = *joka kerta ja aina otetaan uusinta matsi, koska mun kaveri vonkaa kivasti*
        15. Muuta. Mitä? = * missä se musaketju viipyy? mää jou!tuubettaasin musaa ja kovii biisei, helevetinmoista räminää * jään odottelemaan musaketjuu, mää saan kohta raivarinkin kun mitään ei tapahdu, paitsi että täällä edelleen kummittelee, helvetti kun pelottaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      65
      2147
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1732
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      244
      1402
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1347
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      83
      1202
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      360
      1143
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      330
      1108
    Aihe