Onko kellään kokemuksia Hotetur Leo:sta??? Hotelli sijaitsee lähellä lentokenttää, Can Pastillassa, onko ihan surkea valinta??
Kiitos etukäteen vastaajille
Can pastilla
6
422
Vastaukset
- don luis
ainoastaan. hyvällä paikalla ,lyhyehkö matka rantaan ja can pastillan keskustaan.itse valitsin himpun verran rannempana sijaitsevan brasilian.
- muuta löydä
kuin Brasilian, jätä väliin. Kulahtanut paikka, heikkotasoinen ruoka. Ainoa hyvä on sijainti.
- don luis
muuta löydä kirjoitti:
kuin Brasilian, jätä väliin. Kulahtanut paikka, heikkotasoinen ruoka. Ainoa hyvä on sijainti.
jonkun mieliksi heittää muunnettua totuutta.jos olen brasilia hotelliin menossa niin kestän sanoa sen,olipa tuo vaikka millainen.pari kertaa aiemmin siellä olleena olen ollut hyvin tyytyväinen,saan kai sanoa? olen kyllä ollut jopa can pastillan alueella toisessakin hotellissa,mutta mielestäni en niin hyvässä kuin nyt ajankohtainen paikka.myös muualla arenalin seudulla on tullut vierailtua.kerro vaikka malliksi oma suosikkisi niistä playa de palma-can pastilla hotelleista niin käyn tutustumassa.
- La liga
don luis kirjoitti:
jonkun mieliksi heittää muunnettua totuutta.jos olen brasilia hotelliin menossa niin kestän sanoa sen,olipa tuo vaikka millainen.pari kertaa aiemmin siellä olleena olen ollut hyvin tyytyväinen,saan kai sanoa? olen kyllä ollut jopa can pastillan alueella toisessakin hotellissa,mutta mielestäni en niin hyvässä kuin nyt ajankohtainen paikka.myös muualla arenalin seudulla on tullut vierailtua.kerro vaikka malliksi oma suosikkisi niistä playa de palma-can pastilla hotelleista niin käyn tutustumassa.
Katselin hot Brasiliaa, kivan näköinen mutta pieni uima allas. HoteturLeo:sta sain sen käsityksen että ruoka siellä aivan mahtavaa.. mene ja tiedä
- don luis
La liga kirjoitti:
Katselin hot Brasiliaa, kivan näköinen mutta pieni uima allas. HoteturLeo:sta sain sen käsityksen että ruoka siellä aivan mahtavaa.. mene ja tiedä
korvaa hieman altaan pienuutta.jos matkan hintaan ei kuulu ruoka niin hotellin huonokaan ruoka ei muodostu harmiksi.katujen varsilla on tarjontaa joka makuun ja hintaan.meren rannalla muuten ruskettuu paremmin kuin altaalla,allas taas on pienemmille lapsille hieman"hygienisempi"(ei hiekkaa).muuten nämä hotellit ovat ihan naapureita.
- La liga
don luis kirjoitti:
korvaa hieman altaan pienuutta.jos matkan hintaan ei kuulu ruoka niin hotellin huonokaan ruoka ei muodostu harmiksi.katujen varsilla on tarjontaa joka makuun ja hintaan.meren rannalla muuten ruskettuu paremmin kuin altaalla,allas taas on pienemmille lapsille hieman"hygienisempi"(ei hiekkaa).muuten nämä hotellit ovat ihan naapureita.
Asia piff! Otan tämän huomioon kun teen lopullisen päätöksen. Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446