Onko kellään kokemuksia Hotetur Leo:sta??? Hotelli sijaitsee lähellä lentokenttää, Can Pastillassa, onko ihan surkea valinta??
Kiitos etukäteen vastaajille
Can pastilla
6
424
Vastaukset
- don luis
ainoastaan. hyvällä paikalla ,lyhyehkö matka rantaan ja can pastillan keskustaan.itse valitsin himpun verran rannempana sijaitsevan brasilian.
- muuta löydä
kuin Brasilian, jätä väliin. Kulahtanut paikka, heikkotasoinen ruoka. Ainoa hyvä on sijainti.
- don luis
muuta löydä kirjoitti:
kuin Brasilian, jätä väliin. Kulahtanut paikka, heikkotasoinen ruoka. Ainoa hyvä on sijainti.
jonkun mieliksi heittää muunnettua totuutta.jos olen brasilia hotelliin menossa niin kestän sanoa sen,olipa tuo vaikka millainen.pari kertaa aiemmin siellä olleena olen ollut hyvin tyytyväinen,saan kai sanoa? olen kyllä ollut jopa can pastillan alueella toisessakin hotellissa,mutta mielestäni en niin hyvässä kuin nyt ajankohtainen paikka.myös muualla arenalin seudulla on tullut vierailtua.kerro vaikka malliksi oma suosikkisi niistä playa de palma-can pastilla hotelleista niin käyn tutustumassa.
- La liga
don luis kirjoitti:
jonkun mieliksi heittää muunnettua totuutta.jos olen brasilia hotelliin menossa niin kestän sanoa sen,olipa tuo vaikka millainen.pari kertaa aiemmin siellä olleena olen ollut hyvin tyytyväinen,saan kai sanoa? olen kyllä ollut jopa can pastillan alueella toisessakin hotellissa,mutta mielestäni en niin hyvässä kuin nyt ajankohtainen paikka.myös muualla arenalin seudulla on tullut vierailtua.kerro vaikka malliksi oma suosikkisi niistä playa de palma-can pastilla hotelleista niin käyn tutustumassa.
Katselin hot Brasiliaa, kivan näköinen mutta pieni uima allas. HoteturLeo:sta sain sen käsityksen että ruoka siellä aivan mahtavaa.. mene ja tiedä
- don luis
La liga kirjoitti:
Katselin hot Brasiliaa, kivan näköinen mutta pieni uima allas. HoteturLeo:sta sain sen käsityksen että ruoka siellä aivan mahtavaa.. mene ja tiedä
korvaa hieman altaan pienuutta.jos matkan hintaan ei kuulu ruoka niin hotellin huonokaan ruoka ei muodostu harmiksi.katujen varsilla on tarjontaa joka makuun ja hintaan.meren rannalla muuten ruskettuu paremmin kuin altaalla,allas taas on pienemmille lapsille hieman"hygienisempi"(ei hiekkaa).muuten nämä hotellit ovat ihan naapureita.
- La liga
don luis kirjoitti:
korvaa hieman altaan pienuutta.jos matkan hintaan ei kuulu ruoka niin hotellin huonokaan ruoka ei muodostu harmiksi.katujen varsilla on tarjontaa joka makuun ja hintaan.meren rannalla muuten ruskettuu paremmin kuin altaalla,allas taas on pienemmille lapsille hieman"hygienisempi"(ei hiekkaa).muuten nämä hotellit ovat ihan naapureita.
Asia piff! Otan tämän huomioon kun teen lopullisen päätöksen. Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125