Eli, olisin nyt ompelemassa olkalaukkua itselleni, mutta en tiedä ollenkaan millainen kangas olisi hyvää, ja mistä voisin löytää kaavoja? Vinkkejä, kiitos.
Olkalaukkua ompelemassa, apua :DD
5
1183
Vastaukset
Itse käytän paksuja verhokankaita laukkujen tekoon. Topakamman saa kun laittaa vuorin ja päällisen väliin vaikka vanua tai yks keino on laittaa vuori tikkikankaasta niin ei tarvi erillistä vuoria.
Kaavoja en käytä vaan suunnittelen laukut itse ja piirrän vaan yksinkertaiset kaavat jos tarvitsee, yleensä teen sen suoraan kankaaseen ( nurjalle puolelle). Oletko koettanut googlettaa jos sieltä löytys kaavoja.
Toivottavasti oli jotain apua.
Niin, yks asia vielä...hyviä solkia ja muita kiinnittimiä löytyy kivasti kirppareilta. Itse ostan parin euron laukkuja ja otan talteen sen mitä tarviin ja laukun heitän roskiin jos ei oo muuta käyttöä.- kassifani
löytyy tietysti lehdistä, mutta ainakin osoitteesta www.ottobredesign.fi löytyy ilmaisia tulostettavia kaavoja erilaisiin kassimalleihin. Parhaita kankaita on sisustuskankaat, farkku ym. Juhlavamman kassin voi toki tehdä jostain hienommastakin kankaasta, mutta muista käyttää tukikangasta.
- klikatessa
. . .
- einäin
se on www.ottobredesing.com
- tuossakin
einäin kirjoitti:
se on www.ottobredesing.com
Pääte on oikein, mutta n ja g ovat vaihtaneet paikkaa. Toimisikohan tämä jo?
http://www.ottobredesign.com/
Sieltä löytyy näköjään yksi ilmainenkin ohje, ei välttämättä ole ihan maailman yksinkertaisin: http://www.ottobredesign.com/fi/kaavat/pdf/pea_pod_purse_2-09.pdf
Tässä muutama melko yksinkertainen ohje, tosin ovat sanallisia, että vähän voi joutua miettimään: http://miriam.vuodatus.net/page/olkalaukku2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1453218Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172262830Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina662200Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2861638Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.51473Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät251352Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31251Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala31002Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115920Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103903