marokkoon ?

voyageur

onko kukaan kiinnostunut lähteä marokkoon autolla ? olen valims tulla mukaan ja kustannukset puoleksi ;)
[email protected]

3

820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arabi casablanca maroc

aika mieleen kiintoinen ajatus,

no kuinka vanha sa oot ? ja onkos sinulla on voimassa ajo korti,?

v w golf, millä menään, fsdi elikkä diesel, olin kerran muijänin kansa lähtenut sinne täältä, melkoinen matka, aika kurja kilometria, ei nää mikään muuta kuin 800 sata kilometria ja ajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. huh huh...

ja mikä komeapaa, on siloin on piti tulla takaasi niin ei voimia riiti millän, kuuma ja väsyttävä kokemus, kesti viikon ennen kuin oltin ihana turvalinen suomessa, olen ihän perus marokolainen mutta 20 vuotta ajaan suomeen ovat jättäneet arpensä, ;) eilkkä olen täy jari litmasen näkoiseen, muhun on jopa vaikea ertta muihin suomalis sikälaseni näköiset miehet.

38 vuotia, kirjailia ammattiltani , osan hän minä 6 eri kielet j n ee

ajatus olis läheta travenmundin hesästä suora, j n eeeeeee. takaas noin kahden viikon tai kolmeen viikon, ...

siksoni asuu nizzassa elikä meillä on mahdolisuus levätä parisen päivä mittaan...

olen erittäin hauska , ja yli päältään rakastaan vitsuia, osaan niitä noin pari tuhatta........ ;)))

ei mikään vakava nu, vain suunitellan ensiksi tää matka yhtessä, saat otta mukanamme joku muu, mutta ajo korti on todella tarpeen.

• tiznits

Et sää mikkään H.Moilanen oo,sää oot C Sandströmi.

• simo55

olen 43v ajokortti on ootko muuten perus marokkolainen vai suomalainen ? laita sun maili osoitesi jutellaan lisää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      72
      1768
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1672
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      136
      1258
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      126
      1135
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      807
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      162
      741
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      721
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      412
      652
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      582
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      535
    Aihe