Hei! Olisin hankkimassa tuota Zelda -peliä, The legend of Zelda wind waker, mutta sitä ei tunnu saavan enää mistään. :( Tietäisikö joku hyvää verkkopelikauppaa, josta voisi mahdollisesti saadan pelin suht. halvalla?
P.s. olen etsinyt melkein kaikki pelikaupat jo läpi, mutta jos tiedät jonkun missä varmasti on, ilmoitathan asiasta? :)
The legend of Zelda Wind Waker
4
990
Vastaukset
- ........
Käytettynä saa helposti esimerkiksi Huuto.netistä.
- Sieltä..
Saisi, mutta olisiko mitään muuta paikkaa? En hirveän mielellään tilaisi sieltä, tai ulkomailta. : / Jos olisi joku pelikauppa missä myytäisiin käytettynä?
- poochyena
Sieltä.. kirjoitti:
Saisi, mutta olisiko mitään muuta paikkaa? En hirveän mielellään tilaisi sieltä, tai ulkomailta. : / Jos olisi joku pelikauppa missä myytäisiin käytettynä?
Mulla on se.
Et saa :))
Paitsi jos en pääse sitä yhtä kohtaa läpi niin vien koko pelin kaatopaikalle -.-
:D - jonnizo
poochyena kirjoitti:
Mulla on se.
Et saa :))
Paitsi jos en pääse sitä yhtä kohtaa läpi niin vien koko pelin kaatopaikalle -.-
:Dhuutonetistä saattaisi hyvällä tuurilla löytyä omani löysin ainakin sieltä,myös vpd:stä saattaa löytyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 586081
- 615522
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1154147- 543832
- 143765
- 323189
- 602931
- 592826
- 682548
- 471940