¨¨YKSI ÄÄNI¨¨

♥*¤*¤*¤* ¨¨o¤o¨¨ *¤*¤*¤*♥
.

- Rakkaani -

Pelko kourii sisintäsi

Mustat tuulet
hiuksesi sotkee
etkä kuule satakieltä enää

Ajattelet
että kokonaisuus ratkaisee
ja näin sinä hukut
ilman minuutta ja sisintä -
Kuka sinua silloin siellä rakastaa -

Kasvotonta

.

Tällä rannalla
minä kuulen satakielen

Yhden laulun vain
maailman huminasta kaukana -
eikä muulla ole
mitään merkitystä


On vain sydän ja sen laulu

On vain rakkauden ääni

.

- Sinulle -

.

♥*¤*¤*¤* ¨¨o¤o¨¨ *¤*¤*¤*♥

.

http://www.youtube.com/watch?v=CR3pQpqeqSc&feature=related

8

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      ..eikä muuta sitten tarvitakkaan. Hienon runosen pläjäytit tänne öiseen aikaan. kauniit koristuksetkin : ) Runon kulkee hienosti tuohon loppuhuipentumaan "On vain sydän ja sen laulu", "On vain rakkauden ääni" *huokaus* herkkää tunnelmointia satakielikin vielä mukana. Pidin kovasti tästä runostasi. Ei muuten uskoisi satakielen ulkonäöstä, että sen kurkusta tulvii kauniita säveleitä:
      http://www.youtube.com/watch?v=nzRVxXYxWJw

      Rakkauven ääni... tarkoitit tietysti pussailusta syntyvää *moiskiss*...jooo joo menen, ennenkuin heität sulkakynällä.... Ukkonen muotoili eilen pihan uuteen uskoon, joten vapaa-ajan ongelmia ei ole, kun kärrään painavaa hiekkaa polun uomien peittämiseksi *huokaus*

      Oikein ihanaa pyhäpäivää sinulle : )

      • *MURUKULTA*

        Yöllä on ihmeellinen virta joka vie, se tekee sulkakynään oman tahdon
        Öisistä runoista nautin kaikista eniten - sanat tulevat kuin näkymättömästä kaivosta
        Kaikki häiritsevät virtaukset on vaiennut ja kun on vaiti ja kuuntelee hiljaisuutta
        saattaa saada mitä mielenkiintoisimpia sanoja lahjaksi.

        Aamuinen ukkonen herätteli melkoisella mäikkeellään, mutta ompahan tässä saanut valmista aikaan,,, ;))
        Hauskan kuulosta on tuo satakielen 'laulu', mitähän lie posmittanut niin touhukaana, monia sävyjä se saa kurkustaan kuitenkin! :D

        Kiitos padme_ käynnistäisi ja sanoistasi ja hymyilevää pvää vilkuttaa Murukulta! :)


    • oikein tihkuu tunnelmaa, tunteita ja niiden eri osia,
      koko runo on hyvää runoutta ja aivan ihana loppu...

      "On vain sydän ja sen sielu
      On vain rakkauden ääni

      -Sinulle-"

      pidin tästä, kiitos!

      • *MURUKULTA*

        Runostani en nyt niin tiiä,,,
        mutta palautteesi on todella kaunis! :D

        Kuin koru - jonka talletan lippaaseeni!

        Kiitos, Dii_ , mieltä lämmittävistä sanoistasi

        Ja mukavaa alkavaa viikkoa,
        Täällä sitä taas ukkostaa nyt,
        mutta ilma tuoksuu raikkaalta!... ;))


    • Elli 92 vee

      Vaan sattuipa Siun runos taasen kuvaamman
      hyvin meijjän mökkielämää....
      Pojan kutaleet onnistuivat taasen houkuttelemaan
      Eeron sinne metsään että testais uutuustuottehia
      ja pitihän se arvata mikä siitä seuraa...
      Aamuyöll se palasi...... vaatteet likomärät ja saviset....
      metsäojaan oli putonnut toikkaroidessaan....
      Tekis mieli tukistaa Kallea ja Pekkaa.....

      Mutta Siun runos on ihan jees!

      • *MURUKULTA*

        Vai sinne se sijoittu tämä runo..mihi argumenttii se Elli ookee perustuu?
        Tuohon sekais olevii hiuksii, vuaan niil oh vähän er merkitys,,
        Mutta voi hyyyyvinnii nähä sieluni silimill koko kommeuven, sen Eeron, ku se tulloo uaamuyöst kotio lievässä hyökkäysasennos..
        Mutta kuule Elli, ee sitä tiiä, jospa se ihan oikeesti ja viattomasti oll taas eksyny ja vahinkoss puonnunna sinne ojaa, voi sitä kuule niikii tapahtua! Nuillekii!

        Se tuo Koposen hieno rouva ties, kato kertoo, jotta Kalle ja Pekka ois männy nuopurkyllän Siti-kauppoon ostoksill. Katoppa ku niille ol kuulemma käynynnä vähä köpelöst, suurin osa kauppahankinnoit ku oll ollunna kartanoherra Eerikin aitas ja sinnekös oll hiiret löytännä tien. Puolet sokuristakii ol kerennä männä sotkuu laattial niin pakkohan niitten oll lähtee hakkee kauempoo, ku olivat tyhyjentänneet ossuskaupan jo.. Ja jos ei kukkaan ole ollut näkemäss Eeron toikkarointia, nii ku normaalist, niin se on ,raukka, joutunna ite suunnistoon kottiin.. Näin se varmaan oh käynynnä,,,, ;)

        Mutta kiitos nyt käännistä runossani, Elli ja pyssyy se Eero ny kotosalla ku tuota ukkostakii ryskää alvariisa,, vaa satakielet lauloo kaanist ja vain sillä on merkitystä! ;)


    • minuutta

      On kuollut.
      Niin se vain on!

      On vaikea
      rakastaa
      ihmistä
      jota ei ole!

      Kokonaisuus
      mitä se on?

      Joukko
      pieniä
      asioita
      yhteen liimattuna!

      Ne pienet
      sanat,
      ne pienet
      teot!

      Ne ratkaisevat.

      Ei konaisuus.
      ne ovat vaan
      raamit
      elämälle.

      Mutta kuka
      raameja
      jaksaa raahata
      päällään?

      * * * * *

      Tulen
      sinne
      samalle
      rannalle
      rakastan !

      Rakastan
      satakielen
      laulua!

      Haluan kuulla
      sen
      samoilla
      korvilla
      kuin sinä!

      Minulta!

      • *MURUKULTA*

        Tämähän se on se meidän kokonaisuus
        olemme pieni ja tärkeä pala
        valtaisassa palapelissä,
        muuta ei meidän tarvitsekaan olla,
        muuta emme koskaan tule olemaankaan
        yhdessä teemme siitä kauniin
        sillä ilman sitä yhteistä satakielenlaulua
        kuva kärsii, taulu sortuu ja sitä emme halua
        Meidän ei tarvitse ajatella muuta kuin että
        täytämme oman paikkamme niin hyvin kuin vain voimme
        maailma pitää huolen muusta - -
        Miten se oma paikka täytetään - Rakastamalla! :)

        "Tulen
        sinne
        samalle
        rannalle
        rakastan !

        Rakastan
        satakielen
        laulua!

        Haluan kuulla
        sen
        samoilla
        korvilla
        kuin sinä!

        Minulta!"


        Sinäkin kuulet sen satakielen,,, Kiitos hymystä,
        minä puhallan pienen höyhenen polullesi,,,kiitokseksi.. :)
        http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/10585/aquuntuva.jpg


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe