Olisiko kenelläkään ohjelmaa -95 Vectran radion koodin selvittämiseksi. Radio on Philips Car 400.
Radion koodi
2
941
Vastaukset
- laitettu
Taitaa ainoa mahdollisuus olla että pyydät Opel:lta koodin. Tosin voi tulla halvemmaksi ostaa uusi radio.
- Opelisti
... sellanen integroidulla näytöllä vaustettu l. radiossa ei ole omaa näyttöä, vaan vecculin kojelaudan monitoiminäyttö toimii myös radion näyttönä. Ei sulla satu olemaan originalmanuaaleja siihen philipsiin, sieltä ne löytyisivät tai sellasta vähän luottokortin näköistä pahvilappusta, olikohan se joku Car Pass tjsp. Ilman näitä voipi olla liki mahdoton saada sitä 4-numeroista koodia selville, jossain Philips-laitteiden keskushuollossa voisivat saada avattua/koodattua uudelleen.
Eikös tuo laite ole kasettisoitin. Käypäs lähimmässä autosoitinliikkeessä katsomassa parempaa laitetta, valikoimista löytyy myös laitteita, jotka toimivat tuon opelin keskusnäytön kanssa, niistä valitettavasti joutuu kyllä maksamaan enemmän kuintavallisesta. Itse vaihdoin omaan tuonti-omppuuni VDO:n(ex-Philips) cd/mp3-soittimen, muistaakseni juurikin tuollaisen kasettipelin tilalle. Tuo VDO oli silloin suhtessa edullisin noista opel-yhteensopivista, vaikkei ehkä laadullisesti paras, mutta ajaa minulla asiansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922007Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671480YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741269- 711107
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2251082Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871044Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.145974Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237928Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881