Paras ilmainen alomuurisofta

Vistaan ja XP:hen

COMODO Internet Security tai Jetico Personal Firewall ovat kai parhaimmat tämän hetken ilmaiset palomuurisoftat, toisin ne eivät pärjää XP:ssä käyttämälleni Sygaten palomuurille toiminnallisuudessaan tai selkeydessään. Onko jotain muita hyviä ja monipuolisia?

9

1060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hupsunpupsu

      virukset valotavat konetani jatkuvati sen huomaa kone hidastuu sikana ja mitöää eilödy koketuon avg free avast norton f-secure nod32 mitään eilödy kun syy on täsä kunoi eitajua putsata raatunuta reksiteriä koneeta koa nykypivän virukset enimäkseen iskeesine ccliener lataa koneen hitaamaksi siitä eiole hytyöä malvare sytes tehoo johon kin muuta eitarpeeksi saataa hetken hepotaa kunese helvetti tas alkaa olen yritänyt tastela kaikin maholisin kenon ettäsaisin suojatua koneeniin tehokaasti etä nei tunketuisi reksiteriin olen kaan kun en osaa eglanta vakea siis tetää mitäsalit mitä et f-secure on huijasta aina kin soneran ättila onse ja kone on tänäsaatuneta reksiteretä vakka on tehokamalla ihminen ei voi viruksile mitään kat sitä alkaa tuntu maankun knetasaajakuvala sötölä puutata

      • loistava...

        kirjallinen esitystaito...

        Minkähänlainen kuntosi oli kirjoitettaessasi aamuyön tunteina!
        Satsaisit sellaiseen näppikseen, jossa on piste- ja pilkkunäppäimet.


      • hupsunpupsu
        loistava... kirjoitti:

        kirjallinen esitystaito...

        Minkähänlainen kuntosi oli kirjoitettaessasi aamuyön tunteina!
        Satsaisit sellaiseen näppikseen, jossa on piste- ja pilkkunäppäimet.

        tartisin melkee pistnätön koska olen hekko näkönen


      • -han

      • hupsunpupsu
        -han kirjoitti:

        Suurentaa sivusi vaikka ctrl plussalla. Operassa ainakin voit myös valita fontin minimikoon.
        http://shup.com/Shup/173743/109518191540-My-Desktop.png

        tota mitensaan koneen pidetyö nopeana 4 gb lötyy keskus muistia koneest ajantasala oleva avast ja vista mutta jotaan ihmeensyystä kone vaan itestään hidastuu ihan sikana saataa ola jotaa saatuneta rekisterejä muuta cclener eiainakaan vakuta mitään siihen kotetuon ja tosta plomuurista on pikkuogelma että kun kikki on eglanin kelisiä niin kun ei tedä mitä salii ja mitä ei salli jos olis suomen kelinen palomuuri niin teäs minkä voi salia ja mitä ei voisallia


      • tätä tartte=
        hupsunpupsu kirjoitti:

        tota mitensaan koneen pidetyö nopeana 4 gb lötyy keskus muistia koneest ajantasala oleva avast ja vista mutta jotaan ihmeensyystä kone vaan itestään hidastuu ihan sikana saataa ola jotaa saatuneta rekisterejä muuta cclener eiainakaan vakuta mitään siihen kotetuon ja tosta plomuurista on pikkuogelma että kun kikki on eglanin kelisiä niin kun ei tedä mitä salii ja mitä ei salli jos olis suomen kelinen palomuuri niin teäs minkä voi salia ja mitä ei voisallia

        -----BEGIN PGP MESSAGE-----

        jA0EBAMCa/XoFMuF7J1gyenPblilvaIaQNfOk6yEXzzKjy3YRFU4fK3jSdviSRcx
        GV5bhVpw9J/jFMLYDDGR4RHUXBLGeuPKjESiLUpMYqTh5JWhGAGPtzQZOX/C2rog
        /DgHGVl0Xoni50C28h46jXm7vqzo98fwhg7Qe ZRDaakZ775KF8tjfx8k U4FCwE
        NXvM NHBQ0gTbKEBFSb/kfkYsxQMRATkuSRhW7z3zJyEb2cRn6zVrJgbT0OYd xs
        HkcQLi/4yWaEKXjBVE4ZGbMjk7qFWBrxc gSqnUQ3oRdZ/afsSx9BzWsr9/g1zVT
        K1qUROXdwehaZdfdwIM7YNXJdAeMxYFE0Nkz03n1lD3Q0v3HoeFLFHu4MfuFXvi4
        05N0BD4outdHT3wJfx/KnxR0hoU6YaMRFw7JAQMdX9uotH59I80cemf0M9tS2M82
        NqDM6lUvcQHuVqR4TNWygdql3Fmxidx2k51eqDhZkPQDWDQ4o8s6MZh7GmfziBMe
        DFQ/ZqMafVGNf7WizPrnB9Mlrat5C4AFZ9 Hw9MangTjcACluFy 5ML57sDXO8sC
        3GtXFuetUnEN7CaU4SdY7o2Xz9igr1eOc6WCRjDib4d3S6 ETJ tU7boatLmIkKn
        hp27jBq Ve9XnZTUBXxZbVDBRvRw71mFTE Kov4NmvOqWhdHnYQ/YjmD6259vM6s
        PYrwf1vtkZ2rGTlCWHBFqtrSBD6TRJI4yZ24mZGOmHlDxJGGcIcHTs6HoV0Q4qRs
        DvhzDC03u /BVqeTJA4il2rACelqSg0CI6dXiN69jXUWSdnJKJZpidhJOFGntmkl
        LyzNLLSfdZKASsVjRr0ccP/Ae1KjCNvsR7ZTG8J1gLhFegTQ6eyEhkqMvvs=
        =2UV5
        -----END PGP MESSAGE-----


    • z-o-n-e-a-l-a-r-m

      ZoneAlarm esimerkiksi...
      itse käytän ja ei ongelmia.
      Hinta: 0.000000€

    • toimivin

      Windows Vistan oma palomuuri on paras, tosin se ei ole "ilmainen" varsinaisesti. Täysin turha on asennella mitään comodoja sun muita virityksiä sotkemaan ja hidastamaan.

      • laaksjsjd

        Testaa GRC:llä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      118
      1690
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1086
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      143
      1031
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      885
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      74
      877
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      851
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      822
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      735
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      711
    Aihe