Työmatkalla Espanjassa...

Suzanne

Olin jo pitkään ajatellut rakastajan ottamista, oma seksielämäni mieheni kanssa oli hyvää mutta, kaipasin jotain muuta. Mietin riettaita ajatuksiani ja halusin yhä enemmän kokea toisen miehen kanssa naintia. Nimenomaan halusin naida, pelkkää seksiä.

Ajatus siirtyi suunnittelu vaiheelle, kenen kanssa? Missä? Mitä jos mieheni saa selville... hyvä tilausuus avautui kun sain selville että, "joudun" työmatkalle Espanjaan. Pakkasin seksikkäitä alusvaatteita mukaan, vaikka mielessäni mietin että, ainut mitä halusin oli joku joka ottaisi ne pois päältäni. Aina kun mietin asiaa jalkovälini kostui ja tunsin kuinka pilluni huulet turposivat, luulen että, tyydytin itseni ainakin kolme kertaa kun pakkasin.

Vihdoin perillä, ensimmäisenä iltana hotellissa puin päälleni seksikkäät mustat alsuvaatteet, laitoin mustan pikkumekon, meikkasin sekä kampasin vaaleat hiukseni löysälle ponnarille vielä korkkarit jotka nyöritin upeiden säärieni ympärille. Laskeuduin hotellin baariin miesten katseiden saattamina. Tunsin miesten riisuvan minut katseillani, kuljin eteenpäin lanteita puolelta toiselle heiluttaen, olin kostea. Tänä iltana naisin kunnolla!

Istuin baaritiskille ja ennenkuin ehdin tilata juomaa baarimikko laittoi lasin shampanjaa minulle ja sanoi sen olevan vastapäätä istuvalta mieheltä. Katsoin häntä ja nautin näkemästäni, mies oli tumma, pitkä hyvä vartaloinen. Hänellä oli puku päällä, nostin lasini skoolaten ja kiitin katsella mies nosti myös lasinsa. Olin tyytyväinen halusin miestä jo nyt, niin upea ja komea. Mies siirtyi viereeni, "Joan" pohjois-espanjasta kotoisin oleva ja täällä Madridissa työmatkalla. Meillä oli siis jotain yhteistä, huomasin että meillä oli muutakin yhteistä mies söi minua katseellaan, hän kosketti kättäni ja värähdin halusta. Nousin ylös ja päätin nyt tai ei koskaan, otin Joania kädestä ja vedin mukaani.

Hissin ovet sulkeutuivat ja suutelimme heti rajusti, mies tuoksui upealle, kiimani yltyi. Tunsin hänen painavan lantiota itseeni....ihanan kova elin painautui alavatsaani. Hissin ovet aukenivat ja erkaannuimme, jatkoimme huoneeni ovelle, nopeasti avasin oven ja suljin sen.

Olimme sisällä ja himoitsimme toisiamme. Suutelimme taas nyt pitkään mutta edelleen voimakkaasti olin todella himokas pilluni halusi elintä sisäänsä nopeasti. Joan oli jo aloittanut mekkoni riisumisen, samalla riisuin häntä. Halusin kaikki vaatteet pois hänen päältään, ihana mies. Olin ollut oikeassa alta paljastui todella upea treenattu kroppa, hän ihasteli puolestaan omaa vartaloani hokien "upea olet upea" "haluan sinua"....mmmm....Olimme alasti huoneen eteisessä Joan painoi minut seinää vasten ja työnyi suoraan sisääni, parahdin olin todella liukas ja kiihottunut mutta elin oli niin iso ja upea että, parahdin tunteesta. Hän alkoi naimaan minua, nosti minut ylös seinää vasten, istuin kyrvän päällä ja naimme kiihottuneina toisiamme suudellen.

Vaihdoimme asentoa ja Joan laski minut lattialle, siirtyi päälleni nostin sääreni hänen olkapäilleen ja tunsin kuinka sain pillun täydeltä, kyrpä upposi liukkaasen pilluuni ihanasti. Voihkin kiimaisesti ja käännyin ympäri, Joan tuli taakseni polvillaan ja taas sain kyrpää pillun täydeltä. Jatkoimme naimista ja tuntui että, mies jaksasi vaikka kuinka kauan. Hän kumartui jalkoväliini ja alkoi nuolemaan nestettä valuvaa pilluani, huuleni olivat turpeat ja kosteat. Kieli liikkui pillussani edes takaisin nautin täysin suin.

Nousimme sängylle ja mies työnyi minuun uudestaan hän nousi käsivarsiensa varaan ja katsoi minua silmiin samalla kuin työnsi hitaasti isoa kovaa kyrpäänsä pilluuni. Olin jo aivan orgasmin partaalla, hän tunsi sen ja alkoi liikkua nopeampaa. Hän halusi tyydyttää haluni, naida minua, saada minut laukeamaan. Pilluni alkoi supistella ja tunsin upea orgasmin. Huusin ja voihkin samalla kun Joan jatkoi. Orgasmini tuntui jatkuvan loputtomiin mies alkoi myös huohottamaan ja tiesin että, myös hän oli lähellä. Orgasmini loppu mainingit jatkuivat kun Joanilta tuli. Hän laukesi huohottaen kuumaan pilluuni.

5

10965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Late

      Tulitko raskaaksi Joanista? Saiko miehesi tietää? Harrastitteko seksiä koko sun työmatkan ajan?

      • Pera

        ...tuli raskaaksi, ainakin Joan laski siemenet sisään. Mukava vieminen miehelle koti-Suomeen.


      • Mikko
        Pera kirjoitti:

        ...tuli raskaaksi, ainakin Joan laski siemenet sisään. Mukava vieminen miehelle koti-Suomeen.

        Oishan se kiva tuliainen vaimolta sellanen söpö suklaasilmänen tenava.


    • Peki

      Ihan yes juttu...oispa kiva tietää...vieläkö sun tekis mielei kokeilla vastaavaa...täällä suomessa toisen varatun kanssa..hymy

      • Suzanne

        Mieli tekee aina välillä mutta valitettavasti en ole Suomessa....jos olet tulossa esim työmatkalle Espanjaan niin mikä ettei :-) hymyilee.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3151
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      109
      2569
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      381
      2477
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2065
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1887
    6. 172
      1309
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      980
    Aihe