Ihan yleisiä kysymyksiä:
1. Luin jostain, että vesi ei ehkä olisi kaikkein puhtainta. Uimakelpoista kuitenkin?
2. Jos haluaa yhdistää ranta ja kaupunkiloman, niin mitä hotellia suosittelisit?
3. Uskaltaako kokoonpanolla 2 naista ja 1 mies kävellä kaupungilla iltaisin/öisinkin?
4. Tämän hetken hintataso? Uskoisin, että lama olisi pudottanut hintoja, mutta usko ei ole tiedon väärti.
5. Must nähtävyydet? Sellainen kuva jo muodostunut, että ainakin Cafe Zürichissä pitäisi käydä.
6. Jotain muuta oleelllista, mitä pitäisi tietää?
7. Kannattaako vuokrata auto vai käyttää julkisia?
Yleisiä kysymyksiä Barcelonasta
2
672
Vastaukset
- Barseturisti
> 5. Must nähtävyydet?
http://www.barcelona-tourist-guide.com/en/general/barcelona-tourist-attractions.html
> 7. Kannattaako vuokrata auto vai käyttää julkisia?
Itse olen todennut, että julkinen liikenne toimii tosi hyvin. Useammaltakin taholta olen kuullut, että parkkipaikan löytäminen kantakaupungista on lähes toivotonta.- Kannattaa kyllä
1. Luin jostain, että vesi ei ehkä olisi kaikkein puhtainta. Uimakelpoista kuitenkin?
Täysin uimakelpoista.
2. Jos haluaa yhdistää ranta ja kaupunkiloman, niin mitä hotellia suosittelisit?
Mikä tahansa hotelli keskusta-alueella oman maun mukaan. Kävelymatka joka paikkaan ja metrollakin pääsee rannalle.
3. Uskaltaako kokoonpanolla 2 naista ja 1 mies kävellä kaupungilla iltaisin/öisinkin?
Aivan yhtä turvallista kuin Suomessakin.
4. Tämän hetken hintataso? Uskoisin, että lama olisi pudottanut hintoja, mutta usko ei ole tiedon väärti.
Halvempaa kuin Suomessa esim. ruoka mutta laatu maksaa aina.
5. Must nähtävyydet? Sellainen kuva jo muodostunut, että ainakin Cafe Zürichissä pitäisi käydä.
Nähtävyyksiä on niin paljon. Cafe zurich ei sinänsä nähtävyys. Kaikki nähtävyydet turistibussin reitin varrella. Voi kulkea myös itse metrolla ja kävellen. Aikasempia kirjoituksia noista nähtävyyksistä.
6. Jotain muuta oleelllista, mitä pitäisi tietää?
Aivan kuin mikä tahansa Euroopan kaupunki. Turha jännittää ja pelätä rikollisuutta.
7. Kannattaako vuokrata auto vai käyttää julkisia?
Julkiset toimivat paremmin kuin hyvin ja joka paikkaan pääsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427