Onko muilla ongelmia sen kanssa??? Mulla ainaki
menee kohta hermot. Ehkä noin 1/20 onnistun
pääsemään sisään. Aina vaan tulee se
sisäänkirjautumisikkuna... :(
Suomi24 - sähköpostiin kirjautuminen
5
731
Vastaukset
- Säm
Eli selain, jolla ei sis.kirjautuminen onnistu on
IE 5.5, johon on haettu Service Pack Microsoftin
sivuilta. (Automaattisen päivityksen kautta)- Ei ihan varma
Jooo, ne tahtoo vaan Hesan Tampereen ja Turun-
seudun kännykkä asiakkaita. Muut älköön vaivautuko
- JoPo
mullakin oli sama ongelma ennen!windows update
sotkee internetín "suojaus" asetukset!käyppä
tarkistaan activeX:sän tiedot sieltä!
Eli jos sulla on explorer niin työkalut->internet-
asetukset->suojaus->mukautettu taso...Sieltä
activeX komponentit käyttöön! - Anonyymi
Ensaa Suomi postia auki vaikka kirjauduin tulee vain treffi tai viihde tai joku muu hömppä sivu mutta ei posti miten saan siirrettyä jos on tullut jotain
- Anonyymi
Yritä kovemmin h#n#.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505237Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.753020Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3041580Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751204Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781146Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391124Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611095- 1301082
- 1711064
- 49944