terve apua kaivattaisiin ps3 puhdistamisessa. eli uskaltaako tonne mennä ruiskuttamaan paineilmaa itse vai meneekö rikki?pidetäänkö kone silloin päällä vai ei?ostin tollasta crc dust off paineilma purkin mutta alko vähän epäilyttään että onko tuo sopivaa ainetta kun tuntuu tulevan aika kylmää ilmaa purkista pihalle -25 asteista?
ps3 puhdistaminen
15
7755
Vastaukset
- iMachine
Kone pois päältä. Pleikkarin pitäisi kyllä kestää tuollainen, ainakin lähes kaikki komponentit kestävät. Mutta älä suihkuta yhteen kohtaan liikaa.
- psssssttttaaa
joo ei se ainakaan vielä hajonnu:)kiitti
- ------------------------
ei kai sitä turhaan tarvitse putsailla. eikä varmasti aivan heti kannata käynnistää, melkoinen shokki mokoma kylmä.
- psssssttttaaa
juu ei. mutta kone on alkanu metelöimään enemmän mitä ennen niin ajattelin kokeilla jos olisi päässyt pölyä koneen syövereihin.
- aapelikaakeli
virratpois takaa. painat levyn ulostulo kuvaketta pohjassa samalla kun laitat takaa virrat uudestaan päälle.kone suorittaa puhdistus operaation :)
- :
Ja saattaa hajottaa koko laitteen tai ainakin takuut menee kertaheitolla pois, jos teet tuon edellä mainitun puhdistus homman (Ps3 kuntotestin tuulettimille). Kokeilkaa tätä vasta viimeisenä keinona kun on viallinen kone ja takuut ummessa.
- ujmjjk
Tää autto kummasti :) tuli ihan mahtava läjä pölyä pois koneesta ja käy paljon hiljempaa :)
- jeepeli
Huollossa ne ajaa tuon saman jutun eli virrat pois takaa :) Itsekkin olen sen n 40kertaa tehnyt. Ihan normi puhdistus toimenpide.
- -
jeepeli kirjoitti:
Huollossa ne ajaa tuon saman jutun eli virrat pois takaa :) Itsekkin olen sen n 40kertaa tehnyt. Ihan normi puhdistus toimenpide.
No tuo puhdistus homma ei kyllä ole mikään ominaisuus vaan se on ihan oikeasti tuulettimien kunto testi, en suosittele mutta tehkääpä miten itse tahdotte.
- sdgsdg
ei mulla toimi toi
- Puhistaja
Kiitos avusta :)
- kjhgfd
sori tuplat..
- omistaja
Ps 3 omistaja myös käy vähän tehoisella imurilla tuuletus aukoista. Pölyt veks ja päältä luuttulla. Hyvin toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 814482
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1214157Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀334028BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1693261Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome592580Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582577Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main352552- 1672479
Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?682449Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik432122