Sängyn narina

millä estää?

sänky on vanha ja alkanut narista ärsyttävästi, voiko sitä estää jollain?

14

18172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petteri h

      Voi toki. Levitä rasvaa sukkahousuihin, ja sitten pingota sukkahousut koko sängyn yli niin, että ainakin puolet rasvaisista sukkahousuista peittää sängyn.

      • hoksaa

        Siis mihin ja mietn?
        Joustinrunkopatjasänky, tuota arvostan kyllä apua, mutta hivenen lisää tietoa kiitos.

        Voitako,kettinkiöljyä vaiko ompelukoneöljyä.....


    • Nishikikö

      ... kun irroitin puiset päätylevyt, laitoin puisten sivulevyjen päihin maalarinteippiä ja kasasin sängyn uudestaan.
      Narina syntyy siitä kun puu hankaa vasten puuta, elikkä jotain pitää laittaa väliin.
      Kankainen urheiluteippi vois olla parempaa kuin maalarinteippi (pitävämpi liima ja vahvempaa teippiä).

      • nytpä meen heti

        ja kaadan koko hötiskön nurin ja katselen mitä teen. :)
        Kiitos.


      • niin kerron
        nytpä meen heti kirjoitti:

        ja kaadan koko hötiskön nurin ja katselen mitä teen. :)
        Kiitos.

        että kaapissani ei ollutkaan ompelukoneöljyä ja polkupyöränkettinkiöljy tuoksuu kaamealle.
        Kekkasin seesamiöljyn jota käytän ruuanlaittoon!
        Tuppasin sitä jokaiseen laudan väliin, irroitin jalat, kaksin uudellen ja päällystin maalarinteipillä, ettei hölsky.
        Sitten sihkutin suhkupullolla vettä niihin lautoihin.

        Niin, se sänky on siis nurin koko ajan :).

        Päätyjä mulla ei ole siinä, mutta niistä kulmista lähtee edelleen narinaa.
        Sänky on vanha, eikä kovin luksusta ostaessaan, hankin sen Sotkasta, mutta nyt se vetelee viimeisiään.

        Saas nähdä nyt!


      • mitähän sekin on
        niin kerron kirjoitti:

        että kaapissani ei ollutkaan ompelukoneöljyä ja polkupyöränkettinkiöljy tuoksuu kaamealle.
        Kekkasin seesamiöljyn jota käytän ruuanlaittoon!
        Tuppasin sitä jokaiseen laudan väliin, irroitin jalat, kaksin uudellen ja päällystin maalarinteipillä, ettei hölsky.
        Sitten sihkutin suhkupullolla vettä niihin lautoihin.

        Niin, se sänky on siis nurin koko ajan :).

        Päätyjä mulla ei ole siinä, mutta niistä kulmista lähtee edelleen narinaa.
        Sänky on vanha, eikä kovin luksusta ostaessaan, hankin sen Sotkasta, mutta nyt se vetelee viimeisiään.

        Saas nähdä nyt!

        tahdon sanoa että kokosin uudelleen!


      • tai sitten sen
        mitähän sekin on kirjoitti:

        tahdon sanoa että kokosin uudelleen!

        vaikutus voimistuu aivoissani.
        Eikö ketään muita ole jolla olisi sama vaiva!


      • ja toimiva
        tai sitten sen kirjoitti:

        vaikutus voimistuu aivoissani.
        Eikö ketään muita ole jolla olisi sama vaiva!

        Mä laitoin vaimon kävelemään niin narina loppui.


      • narisee heti kun lii
        ja toimiva kirjoitti:

        Mä laitoin vaimon kävelemään niin narina loppui.

        puisia levyjä on n 15 per puoli. laudat on kuperoituneet. auttaako tuo maalarinteippi kellään?


    • astuin

      naipi lattialla maton päällä

    • Nukkumatti666

      Säleiden kuuluu olla kuperat. Ihmisen painosta lienee suoristuvat sitten kun menee maate. Itsellä tuli hiottua käsipelillä noita säleitä kun ei ollut hiomakonetta ja luulin, että on halpaa puuta niin on turvonnut. Sitten löysin jostain keskustelusta vastauksen ongelmaan. Joka yö natisevat säleiköt piti hereillä. Syy olikin siinä, että säleiköt hankaavat sängyn kehikkoa vasten. Leikkasin vanhasta retkipatjasta suikaileita ja niittasin ne kiinni säleikön alle (tuplasänky eli 3 riviä tuli yhteensä). Johan loppui narina.

    • syyshuolto
    • Nuccumatti

      Jos säleikkö hankaa runkoa vasten niin narinan poistoon riittää kun laittaa jesaria väliin.

    • Anonyymi

      Jos säleikkö narisee osuessaan sängynrunkoon, kannattaa laittaa väliin jotain, jottei puu osu puuhun. Minulla toimi kuminen ikkunatiivistenauha. Siinä on valmis liimapinta niin on helppo kiinnittää. Narina kuului pienimmästäkin liikkeestä, mutta tuolla konstilla katosi kokonaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe