sänky on vanha ja alkanut narista ärsyttävästi, voiko sitä estää jollain?
Sängyn narina
14
20531
Vastaukset
- Petteri h
Voi toki. Levitä rasvaa sukkahousuihin, ja sitten pingota sukkahousut koko sängyn yli niin, että ainakin puolet rasvaisista sukkahousuista peittää sängyn.
- hoksaa
Siis mihin ja mietn?
Joustinrunkopatjasänky, tuota arvostan kyllä apua, mutta hivenen lisää tietoa kiitos.
Voitako,kettinkiöljyä vaiko ompelukoneöljyä.....
- Nishikikö
... kun irroitin puiset päätylevyt, laitoin puisten sivulevyjen päihin maalarinteippiä ja kasasin sängyn uudestaan.
Narina syntyy siitä kun puu hankaa vasten puuta, elikkä jotain pitää laittaa väliin.
Kankainen urheiluteippi vois olla parempaa kuin maalarinteippi (pitävämpi liima ja vahvempaa teippiä).- nytpä meen heti
ja kaadan koko hötiskön nurin ja katselen mitä teen. :)
Kiitos. - niin kerron
nytpä meen heti kirjoitti:
ja kaadan koko hötiskön nurin ja katselen mitä teen. :)
Kiitos.että kaapissani ei ollutkaan ompelukoneöljyä ja polkupyöränkettinkiöljy tuoksuu kaamealle.
Kekkasin seesamiöljyn jota käytän ruuanlaittoon!
Tuppasin sitä jokaiseen laudan väliin, irroitin jalat, kaksin uudellen ja päällystin maalarinteipillä, ettei hölsky.
Sitten sihkutin suhkupullolla vettä niihin lautoihin.
Niin, se sänky on siis nurin koko ajan :).
Päätyjä mulla ei ole siinä, mutta niistä kulmista lähtee edelleen narinaa.
Sänky on vanha, eikä kovin luksusta ostaessaan, hankin sen Sotkasta, mutta nyt se vetelee viimeisiään.
Saas nähdä nyt! - mitähän sekin on
niin kerron kirjoitti:
että kaapissani ei ollutkaan ompelukoneöljyä ja polkupyöränkettinkiöljy tuoksuu kaamealle.
Kekkasin seesamiöljyn jota käytän ruuanlaittoon!
Tuppasin sitä jokaiseen laudan väliin, irroitin jalat, kaksin uudellen ja päällystin maalarinteipillä, ettei hölsky.
Sitten sihkutin suhkupullolla vettä niihin lautoihin.
Niin, se sänky on siis nurin koko ajan :).
Päätyjä mulla ei ole siinä, mutta niistä kulmista lähtee edelleen narinaa.
Sänky on vanha, eikä kovin luksusta ostaessaan, hankin sen Sotkasta, mutta nyt se vetelee viimeisiään.
Saas nähdä nyt!tahdon sanoa että kokosin uudelleen!
- tai sitten sen
mitähän sekin on kirjoitti:
tahdon sanoa että kokosin uudelleen!
vaikutus voimistuu aivoissani.
Eikö ketään muita ole jolla olisi sama vaiva! - ja toimiva
tai sitten sen kirjoitti:
vaikutus voimistuu aivoissani.
Eikö ketään muita ole jolla olisi sama vaiva!Mä laitoin vaimon kävelemään niin narina loppui.
- narisee heti kun lii
ja toimiva kirjoitti:
Mä laitoin vaimon kävelemään niin narina loppui.
puisia levyjä on n 15 per puoli. laudat on kuperoituneet. auttaako tuo maalarinteippi kellään?
- astuin
naipi lattialla maton päällä
- Nukkumatti666
Säleiden kuuluu olla kuperat. Ihmisen painosta lienee suoristuvat sitten kun menee maate. Itsellä tuli hiottua käsipelillä noita säleitä kun ei ollut hiomakonetta ja luulin, että on halpaa puuta niin on turvonnut. Sitten löysin jostain keskustelusta vastauksen ongelmaan. Joka yö natisevat säleiköt piti hereillä. Syy olikin siinä, että säleiköt hankaavat sängyn kehikkoa vasten. Leikkasin vanhasta retkipatjasta suikaileita ja niittasin ne kiinni säleikön alle (tuplasänky eli 3 riviä tuli yhteensä). Johan loppui narina.
- syyshuolto
http://keskustelu.suomi24.fi/t/6235822/sangyn-salepohja-vs-vaneripohja
aseöljy menee pieniinkin rakoihin eli kokeiles sitä.
Narina syksyisin ovissa /saranat ja lukotkin luistaa.
http://kaksplus.fi/threads/nariseva-saenky.1851384/
http://laurakaisatalo.blogspot.fi/2012/07/tyyris-uniprojekti.html
Nämä ne vasta narisi - pohjana kun vaneri
http://kauppapaikat.net/Tori/Levitettävä laveri - Nuccumatti
Jos säleikkö hankaa runkoa vasten niin narinan poistoon riittää kun laittaa jesaria väliin.
- Anonyymi
Jos säleikkö narisee osuessaan sängynrunkoon, kannattaa laittaa väliin jotain, jottei puu osu puuhun. Minulla toimi kuminen ikkunatiivistenauha. Siinä on valmis liimapinta niin on helppo kiinnittää. Narina kuului pienimmästäkin liikkeestä, mutta tuolla konstilla katosi kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384