Sängyn narina

millä estää?

sänky on vanha ja alkanut narista ärsyttävästi, voiko sitä estää jollain?

14

23428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petteri h

      Voi toki. Levitä rasvaa sukkahousuihin, ja sitten pingota sukkahousut koko sängyn yli niin, että ainakin puolet rasvaisista sukkahousuista peittää sängyn.

      • hoksaa

        Siis mihin ja mietn?
        Joustinrunkopatjasänky, tuota arvostan kyllä apua, mutta hivenen lisää tietoa kiitos.

        Voitako,kettinkiöljyä vaiko ompelukoneöljyä.....


    • Nishikikö

      ... kun irroitin puiset päätylevyt, laitoin puisten sivulevyjen päihin maalarinteippiä ja kasasin sängyn uudestaan.
      Narina syntyy siitä kun puu hankaa vasten puuta, elikkä jotain pitää laittaa väliin.
      Kankainen urheiluteippi vois olla parempaa kuin maalarinteippi (pitävämpi liima ja vahvempaa teippiä).

      • nytpä meen heti

        ja kaadan koko hötiskön nurin ja katselen mitä teen. :)
        Kiitos.


      • niin kerron
        nytpä meen heti kirjoitti:

        ja kaadan koko hötiskön nurin ja katselen mitä teen. :)
        Kiitos.

        että kaapissani ei ollutkaan ompelukoneöljyä ja polkupyöränkettinkiöljy tuoksuu kaamealle.
        Kekkasin seesamiöljyn jota käytän ruuanlaittoon!
        Tuppasin sitä jokaiseen laudan väliin, irroitin jalat, kaksin uudellen ja päällystin maalarinteipillä, ettei hölsky.
        Sitten sihkutin suhkupullolla vettä niihin lautoihin.

        Niin, se sänky on siis nurin koko ajan :).

        Päätyjä mulla ei ole siinä, mutta niistä kulmista lähtee edelleen narinaa.
        Sänky on vanha, eikä kovin luksusta ostaessaan, hankin sen Sotkasta, mutta nyt se vetelee viimeisiään.

        Saas nähdä nyt!


      • mitähän sekin on
        niin kerron kirjoitti:

        että kaapissani ei ollutkaan ompelukoneöljyä ja polkupyöränkettinkiöljy tuoksuu kaamealle.
        Kekkasin seesamiöljyn jota käytän ruuanlaittoon!
        Tuppasin sitä jokaiseen laudan väliin, irroitin jalat, kaksin uudellen ja päällystin maalarinteipillä, ettei hölsky.
        Sitten sihkutin suhkupullolla vettä niihin lautoihin.

        Niin, se sänky on siis nurin koko ajan :).

        Päätyjä mulla ei ole siinä, mutta niistä kulmista lähtee edelleen narinaa.
        Sänky on vanha, eikä kovin luksusta ostaessaan, hankin sen Sotkasta, mutta nyt se vetelee viimeisiään.

        Saas nähdä nyt!

        tahdon sanoa että kokosin uudelleen!


      • tai sitten sen
        mitähän sekin on kirjoitti:

        tahdon sanoa että kokosin uudelleen!

        vaikutus voimistuu aivoissani.
        Eikö ketään muita ole jolla olisi sama vaiva!


      • ja toimiva
        tai sitten sen kirjoitti:

        vaikutus voimistuu aivoissani.
        Eikö ketään muita ole jolla olisi sama vaiva!

        Mä laitoin vaimon kävelemään niin narina loppui.


      • narisee heti kun lii
        ja toimiva kirjoitti:

        Mä laitoin vaimon kävelemään niin narina loppui.

        puisia levyjä on n 15 per puoli. laudat on kuperoituneet. auttaako tuo maalarinteippi kellään?


    • astuin

      naipi lattialla maton päällä

    • Nukkumatti666

      Säleiden kuuluu olla kuperat. Ihmisen painosta lienee suoristuvat sitten kun menee maate. Itsellä tuli hiottua käsipelillä noita säleitä kun ei ollut hiomakonetta ja luulin, että on halpaa puuta niin on turvonnut. Sitten löysin jostain keskustelusta vastauksen ongelmaan. Joka yö natisevat säleiköt piti hereillä. Syy olikin siinä, että säleiköt hankaavat sängyn kehikkoa vasten. Leikkasin vanhasta retkipatjasta suikaileita ja niittasin ne kiinni säleikön alle (tuplasänky eli 3 riviä tuli yhteensä). Johan loppui narina.

    • syyshuolto
    • Nuccumatti

      Jos säleikkö hankaa runkoa vasten niin narinan poistoon riittää kun laittaa jesaria väliin.

    • Anonyymi

      Jos säleikkö narisee osuessaan sängynrunkoon, kannattaa laittaa väliin jotain, jottei puu osu puuhun. Minulla toimi kuminen ikkunatiivistenauha. Siinä on valmis liimapinta niin on helppo kiinnittää. Narina kuului pienimmästäkin liikkeestä, mutta tuolla konstilla katosi kokonaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe