Pestäviä vaippoja vastasyntyneelle?

taas äidiksi:)

Millasia pestäviä vaippoja on nykyään vastasyntyneelle. Mistä löytyy?

2

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----

      Vastasyntyneelle hyviä vaippoja ovat ne perinteiset harsot (Itse aion vaipattaa niillä tulevan vauvani ensimmäisinä viikkoina). Niille on sitten kuorivaippoja, eli sitä joka estää pissan leviämisen vaatteille. Sisäosiksi on myös muotoon ommeltuja vaippoja. Joillakin valmistajilla on erityinen vastasyntyneen mallisto, tai muuten vain pienempi kokoinen vaippa.

      Sitten on olemassa taskuvaippoja (ihoa vasten tuleva kangas ja kuorikangas ommeltuna toisiinsa kiinni. Niiden välissä on "tasku", jonne laitetaan imukykyistä kangasta) ja AIO (=All-In-One = Kaikki yhdessä) vaippoja, joissa on samassa paketissa kaikki tarvittava. Nämä tosin eivät välttämättä toimi vastasyntyneellä ainakaan yhtä hyvin kuin sellaiset, joissa kuoriosa on erikseen.

      Vaippoihin liittyvää ihfoähkyä voit lähteä kehittämään vaikkapa täällä:
      http://www.kestovaippainfo.fi/tietokannat/vaipat/

    • tämmöisistä

      Parissa vuodessa on tullut vaikka mitä uutta tosiaan! Yksi mistä moni tykkää on Nalle Nöttönen (googlaamalla löytyy). S-kokoinen nöttönen menee vastasyntyneelle ja tosi pitkään sen jälkeen. Nöttönen on sisävaippa, eli tarvitsee päälleen vaippakuoren. Villakuoret on minusta kaikkein mukavimpia pienellä, ja perinteisen hahtuvan rinnalle on tullut vaikka mitä ihania merinovillalankoja joista voi kutoa villahousuja. Valmiinakin löytyy tietysti, ja teollisiakin merinovillahousuja on tarjolla nykyään paljon muita kuin ruskovillat, mm. babyidean värilliset HH-woolit.

      Taskuvaippojakin on vaikka mitä uusia. Yksi toimiva on mielestäni Bumgeniuksen koko vaippaiän tasku. Ei se ehkä ihan vastasyntyneestä mene, mutta sen istuvuus ja säädettävyys on kyllä parasta mitä näissä säädettävissä taskuissa on ollut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe