Suomalaisia Barcelonassa?

Henkka_barca

Moikka! Olen äskettäin muuttanut työn perässä Barcelonaan ja olisi hauska saada jotain suomalaista seuraa. Elämä täällä on varsin mukavaa mutta välillä tulee kova halu myös puhua suomea ja onhan se niin että arvot kohtaavat parhaiten suomalaisten kanssa. Jep, jep eli jos olet täälläpäin vakituisesti tai matkalla niin pistä viestiä. Olen 28v helsingistä kotoisin oleva hetero mies joka tykkää biletyksestä, urheilusta ja hengailusta.
Hasta pronto!

Henkka
[email protected]

11

4245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antti__79

Morjesta, eli taala ollaan, Graciaan muutan tanaan.. vastaappa tahan jos taala viela kayt viestiasi lukemassa.

• RaulGomez

Emännän kanssa muuttamassa myös Barcaan syyskuun lopulla, kielitaito on hukassa, englanti menee.. osisiko joku sanoa mistä kannattaisi etsiä töitä näin jo etukäteen..?

• ...
        RaulGomez kirjoitti:

Emännän kanssa muuttamassa myös Barcaan syyskuun lopulla, kielitaito on hukassa, englanti menee.. osisiko joku sanoa mistä kannattaisi etsiä töitä näin jo etukäteen..?

riippuu siita minkalaista tyota meinasit etsia? itse oon asunut taalla nyt puoli vuotta ja tarjonta ei ole ollut parhaimmasta paasta, heikko on tyotilanne taalla talla hetkella.

• Henkka_taas

Moi! Joo, en ole käynyt täällä aikoihin. Ihan unohtunut että olin pistönyt viestin, nyt tuli vahingossa vastaan. Eli täällä ollaan edelleen, pirun kylmäksi muuttui tosin toi ilma tänään. :) Plaza Reaialilla asun kuten kunnon turisti! Olisi hauska nähdä vaikka viikonloppuna?!

• lopulla

tulossa Barcelonaan 28 v blondi (ja 50v mutsi) muutamaksi päiväksi. Meistäkin olis kiva puhuu suomee muutaman Espanjassa vietetyn (Cosat Blancalla) viikon jälkeen ja tietty kiva jos joku osais pyörittää meitä siellä :) Hotellia emme ole vielä varanneet, mutta suunnitelmissa jostain La Ramblan tuntumasta.

• timppakin

Hyvät ja parhaat ystävät eivät tunne kieli ja kulttuurirajoja. Hyvät Suomalaiset ystävät löytyvät tekemisen kautta ajan kuluessa.
      Käppäile Bornen aukiolla (Passeig del Born) su 19.07. klo 20 kieppeillä ja höpöttele ääneen Suomea. Nykäisen hihasta kun kuulen Suomea ja heitetaan juttua.

• saribarcelona

Hei!

Kyllähän täältä suomalaisia löytyy vaikka millä mitalla. Ja tapaamisia järjestyy varmasti :) Itse olen asusnut täällä vuoden verran ja suomalaisiakin tuttavia on kertynyt jo jonkin verran.
      Itseasiassa etsiskelen tässä suomen sekä ruotsin kielen omaavia asiakaspalvelu työntekijöitä
      Barcelonassa sijaitsevaan toimipisteeseen. Jos löytyy tuttavia niin viestiä eteenpäin. MOL:lin sivulla ilmoitus vielä muutaman päivän.

sari

• Henkka taas

ELi toi mun ilmoittama maili ei enää toimi kun yliopisto ei enää ilmeisesti tykännyt että opintoviikkoja ei ole tullut kolmeen vuoteen... :)
      Uusi on [email protected].

t.Henkka

• Saspi

Moi!!! Jos sinä haluat puhua suomea, sinä voit yritää myös kielivaihto... sinä voit löydä hullu ihmisiä (esim. minä) että halua opiskella ja harjoitella suomenkieli ;)

• barcelonesa

Hei! Jos olet Facebookissa, sieltä löytyy ryhmä "Katalonian Suomalaiset". Seuraava kokoontuminen maaliskuun alussa. Tervetuloa! ;)

• lennie

Hei mahtavaa! En oo tienny tuosta yhteisöstä. Viime kesän vietin Barcelonan läheisyydessä enkä tajunnut ettiä suomalaisia. Täks kesäks meen sinne myös, joten eiköhän nähdä siellä sitten. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2685
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      410
      2190
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2066
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      17
      1815
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      139
      1746
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1669
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1153
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1132
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1039
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      935
    Aihe