Mikä on käytäntö nuorten ikärajan suhteen Lissabonissa? Olemme lähdössä 16 v poikamme kanssa Lissaboniin, ja haluaisimme illalla käydä suömässä jossain Fado-paikassa.
Pääseekö sisään?
Ikärajat ravintolaan?
fadolle
1
916
Vastaukset
Tästä tilanteesta minulla ei ole omaa kokemusta, vaikka maassa asunkin. Alkoholin tarjoilun ja oston ikäraja on Portugalissa lain mukaan 16 vuotta. Minun tietooni ei ole tullut, että maassa olisi käytössä muuta kuin 16 vuoden ikäraja, silloin kuin nuori ei ole vanhempiensa seurassa. Portugalilaiset lapset ja nuoret tulevat usein vanhempiensa kanssa ravintolaan, konserttiin, teatteriin yms., vaikka taidenautinnot alkaisivat myöhäänkin. En odota, että teillä on ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1151479
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881317Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1381087- 68984
- 39927
- 69884
- 97877
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54862- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39794