Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Avion autuus

Tohveli sankari

Sisarukset olivat ottaneet miehet tahoiltaan. Tamperelaisen maisterin kanssa avioitunut sisar kehuskeli miten ihanaa on kun joka päivä, toisinaan jopa kolmasti, mies otti syliinsä ja vannoi rakastavansa.

Pohjalaisen kanssa avioitunut muisteli koska rakkautta oli viimeiseksi vannottu. Ei ollut sanaakaan lausuttu edes avovalvollisuutta täytettäessä, taisi ne vannottelut loppua siihen kosintaan.

Mää rakastan sua - mää otan sut akakseni.

Vannottelun vähyys vähän kismitti ja vaimo otti asian puheeks Marttaillassa, kertoi sisarensa saamat vuolaat vakuuttelut , ja sitten oman ylkänsä ainutkertasen vakuuttelun - kosinnan, etteikö sanoos akaksotto ilmootuksen, yhteydessä.

Yks vanhemmista ämmistä kattos valittelevaa vaimoa altakulmaan ja tuumas : Sittenhän sulla kaikki on reeras ja taloos rakkaus kohrallaan. Jos äijä konsanaan vakuutteloo niiin se peittelee jälkiään ja itteään sillä pettä ku kuunteloo jatkuvia lurituksia, silkkaa valetta simmoonen luritus.
Pohjanmaalla on tapana sanua asia ja täsätapaukses ukkos on sanonu jotta se sua rakastaa. Asia on silleen hyvä ja rakkautta on.

Vaimo valitteli että kyllä sitä vannottelua kuuntelis useammin, olis se niin mukavaa ja romanttista ja olis sitä sellaselle mukavampi antaa.

Martat rauhootteli nuorikkoa:: oos vaan tyytyväinen siihen yhteenkin vannotukseen, meilläpäin on tapana et sanas pysytään ja muutokset kyllä ajallaan ilmotetaan.

1

2319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pohojalaanen Tampereella

      Tosta oon kuullu myös tällasta versiota:

      Nainen oli ottanut pohojalaasen miähen. Parinkunta eli onnellisena, mutta vaimoa häirotsi, kun mies ei ollut sanonut kosinnan jäläkeen rakastavansa vaimoaan. Kerran vaimo sitten kysyi ukoltansa notta: "Rakastatko sinä mua viälä?", ukko ei oikeen hanakasti vastannu ja akka toiti sitten kysymyksensä. Ukko katteli akkaansa vähän aikaa ja vastasi sitte: "No johan minä sen oon sanonu, notta eiköhän sovita, että jos muutosta tapahtuu, niin kyllä minä sitten siitä ilimootan."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe