Kaveriporukka Turusta?

---

Haussa olisi vastaavanlainen kaveriporukka Turusta kun täällä on ollut hakusessa Helsingistä. Olen 22-vuotias nainen Turusta. Vanhojen kavereiden kanssa on tiet vähitellen erkaantuneet ja loput kaverit ovat pariutuneet. Minä sinkkuna olen jäänyt hieman ulkopuoliseksi. Siksi olisikin kiva tutustua uusiin ihmisiin ja saada uusia tuttauuksia ja kavereita. Jonkinlainen joukkotapaaminen olisi kiva järjestää, jos täällä on muita kiinnostuneita. Mielellään samaa ikäluokkaa olevia, mutta sukupuolella ei niin väliä.

113

3533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

      Olen 23-vuotias sälli, toivottavasti porukka lähtis mukaan tähän juttuun.

    • Kesäinen

      Mukana myös. Toivottavasti onnistuu tämä.

      • Kesäinen

        Olen 27- vuotias.


    • Tyhjiä sanoja yössä

      Juu mukana ollaan :D Ei kai 18-vuotias tytön ikä haittaa?

      • J

        Mut miten tästä eteenpäin? Hommat rullaamaan =)


    • aloittaja

      No niin, lähtihän tämä rullaamaan! Aluksi näytti, ettei kukaan kaipa uusia tuttavuuksia Turusta.. Itse lähden kohta muutamaksi viikoksi Espanjaan, mutta palailen elokuun alussa, joten elokuun alkupuolelle voisi yrittää järjestää tapaamista.

      • kuulostaa...

        ...tosi kivalta :) Oon itsekin miettiny, että olis tosi kiva viettää aikaa sellasessa ystäväporukassa, kun nuo omat harvat tänne jääneet kaverit on kaikki "erillisiä" joten kaikkia näkee vaan kahdestaan. Kivakiva, toivottavasti jotain järkkääntyis :)

        Minä siis 25v tytsy. Hoidettaisko tutustumispuolta etukäteen jotenkin?


      • J
        kuulostaa... kirjoitti:

        ...tosi kivalta :) Oon itsekin miettiny, että olis tosi kiva viettää aikaa sellasessa ystäväporukassa, kun nuo omat harvat tänne jääneet kaverit on kaikki "erillisiä" joten kaikkia näkee vaan kahdestaan. Kivakiva, toivottavasti jotain järkkääntyis :)

        Minä siis 25v tytsy. Hoidettaisko tutustumispuolta etukäteen jotenkin?

        Ite kans 25 ja uus ystäväporukka olis tosi bueno:) Eikä tuo ennakkotutustuminen ole välttämätöntä, parhaat jutut saattaa tulla "sokkotreffi"meiningillä. Sovitaan vaan aika ja paikka, mikä sopis mahdollisimman monelle kiinnostuneelle.


    • karrhu

      Olis kyllä kiva tutustua uusiin ihmisiin täältä Turunkin seudulta. Tosin asun ja opiskelen nykyään muualla mutta täällä tulee ravattua ihan säännöllisesti ja sillon kaipaa jotain muutakin tekemistä kun porukoiden nurkissa roikkumista.

      Tuntuu että ketään vanhoista kavereista ei lähde mihinkään alle 2 viikon varoitusajalla, tai sitten ovat muuten eriytyneet kaveripiiristäni ja sekös vähän nakertaa.

      Edustan siis vähemmän kaunista sukupuolta ja ikää löytyy 21 vuotta.

      • aia

        ystäviä ei ole koskaan liikaa, tulen myös mukaan kunhan saadaan vaan porukka kasaan! niin ja täällä kirjoittelee kohta 24v naispuoleinen immeinen.


      • Tyttönen Turusta
        aia kirjoitti:

        ystäviä ei ole koskaan liikaa, tulen myös mukaan kunhan saadaan vaan porukka kasaan! niin ja täällä kirjoittelee kohta 24v naispuoleinen immeinen.

        Täällä olis myös kiinnostunut. Ikää 28.


      • Mallu82
        Tyttönen Turusta kirjoitti:

        Täällä olis myös kiinnostunut. Ikää 28.

        Minua kiinnostaa myös


    • *kaneli*

      Uudet tuttavuudet olis tosi hyvä juttu tähän saumaan!

      23v. tyttönen täällä

      • oikein hyvä idea. uudet tuttavat on tervetulleita. oon 27-vuotias mies


    • ---

      Pitaisi varmaan sitten sopia tapaamisaika ja -paikka?
      Elokuun alkuun joku paiva, mutta onko ehdotuksia, missa tarkemmin? Enta missa nahtaisiin? (anteeksi kirjoitusvirheista,mutta olen ulkomailla, jossa ei kaikkia meidan kirjaimia kayteta)

      • Mallu82

        Sopiiko kaikille tapaaminen vaikka 1.8 klo 13 Coffee Housen edessä??


      • Mallu82
        Mallu82 kirjoitti:

        Sopiiko kaikille tapaaminen vaikka 1.8 klo 13 Coffee Housen edessä??

        Eikö ketään sittenkään kiinnosta tutustua?


      • karrhu
        Mallu82 kirjoitti:

        Sopiiko kaikille tapaaminen vaikka 1.8 klo 13 Coffee Housen edessä??

        Kylläkai kuitenkin tuohon lauantaihinkin ehkä saattaisi ehtiä jos ihan pakko on. En nyt tiedä onko mulla muuta mutta tuonne dbtl-meininkeihin ois ehkä tarkotus jonkun kaverin kanssa suunnata...


      • Ellu-85*
        Mallu82 kirjoitti:

        Eikö ketään sittenkään kiinnosta tutustua?

        Moi kaikki Turun tyypit!
        Olen juuri eronnut pitkästä parisuhteesta ja kaverit ovat kaikonneet eri elämäntilanteisiin. Olisi siis hyvinkin mukavaa saada ikäistään seuraa baariin,leffaan kahville ynm. Tuo huominen ehdotettu aika on hieman huono...muutto just sillon....mut mites joku muu aika?

        Itse olen 24v. tyttö. Pistäkäähän hommat rullaamaan ni messis ollaan!=D


      • aia
        karrhu kirjoitti:

        Kylläkai kuitenkin tuohon lauantaihinkin ehkä saattaisi ehtiä jos ihan pakko on. En nyt tiedä onko mulla muuta mutta tuonne dbtl-meininkeihin ois ehkä tarkotus jonkun kaverin kanssa suunnata...

        Mulle passais vähän myöhempänä ja jos joku on lähdössä baariin ja on seuraa vailla ni mä voisin lähtä mukaan! ja kyse on huomisesta.


      • Ellu-85*
        aia kirjoitti:

        Mulle passais vähän myöhempänä ja jos joku on lähdössä baariin ja on seuraa vailla ni mä voisin lähtä mukaan! ja kyse on huomisesta.

        Mulle kävis kans vähä myöhemmin...vaiks sut baariin tai jokilaivalle???


      • Ellu-85*
        Ellu-85* kirjoitti:

        Mulle kävis kans vähä myöhemmin...vaiks sut baariin tai jokilaivalle???

        siis piti kirjoittaa et vaiks just baariin tai jokilaivalle...=)


      • aia
        Ellu-85* kirjoitti:

        siis piti kirjoittaa et vaiks just baariin tai jokilaivalle...=)

        mukana ollaan, ottaa päähän ku kaikki kamut lähti muualle ja la olis mukava ottaa lonkeron ehkä kaksikin ;)


      • Ellu-85*
        aia kirjoitti:

        mukana ollaan, ottaa päähän ku kaikki kamut lähti muualle ja la olis mukava ottaa lonkeron ehkä kaksikin ;)

        Tosiaan. Kaikki kynnellekykenevät mukaan vaan! Mikäs aika ja paikka olis hyvä? klo:19.00-????Jossain päin keskustaa?=)
        Ehdottakaa.=)


      • aia
        Ellu-85* kirjoitti:

        Tosiaan. Kaikki kynnellekykenevät mukaan vaan! Mikäs aika ja paikka olis hyvä? klo:19.00-????Jossain päin keskustaa?=)
        Ehdottakaa.=)

        olisko klo 20.00 ja stockan kellon alla? t. aia


      • aia
        aia kirjoitti:

        olisko klo 20.00 ja stockan kellon alla? t. aia

        niin ja toivon että joku vastaa tänne et on tulossa etten turhaan mene odottelemaan.


      • cicil
        aia kirjoitti:

        niin ja toivon että joku vastaa tänne et on tulossa etten turhaan mene odottelemaan.

        Mä voisin ainakin tulla


      • kiva kuulla
        cicil kirjoitti:

        Mä voisin ainakin tulla

        et joku on tulossa, oletko baariin lähdössä ja oletko kumpaa sukupuolta ?


      • cicil
        kiva kuulla kirjoitti:

        et joku on tulossa, oletko baariin lähdössä ja oletko kumpaa sukupuolta ?

        Olen nainen & lähden mielelläni baariin


      • aia
        cicil kirjoitti:

        Olen nainen & lähden mielelläni baariin

        kiva, näemme siis siellä


      • Kata_
        aia kirjoitti:

        kiva, näemme siis siellä

        Moikka!

        Täällä mattimyöhänen kiinnostui uudesta kaveriporukasta kun olen muualta muuttanut ja tuntuu että uudet tuttavuudet ovat enemmän parituneita tai muissa touhuissa. Ajattelitteko tavata vielä uusiksi niin mäkin pääsisin mukaan vai oliko tapaaminen kauhea fiasko :) Oon 22v nainen Turusta.


      • Ellu-85*
        Kata_ kirjoitti:

        Moikka!

        Täällä mattimyöhänen kiinnostui uudesta kaveriporukasta kun olen muualta muuttanut ja tuntuu että uudet tuttavuudet ovat enemmän parituneita tai muissa touhuissa. Ajattelitteko tavata vielä uusiksi niin mäkin pääsisin mukaan vai oliko tapaaminen kauhea fiasko :) Oon 22v nainen Turusta.

        Hei kaikki ja erityisesti aia.

        Eilen oli niin hässäkkää etten päässyt koskaan koneelle asti katsomaan, että tuleeko tapaamista. Toivottavasti teillä oli hauska ilta. Olisin niin halunnut tulla...mutta näin viestisi vasta tänä aamuna. Ja tosiaan, kai nyt toinen tapaaminen järkätää, että saadaan porukkaa enenpi mukaan!!!=)
        Yritän pysytellä kanavalla...=)
        Mikäli saan uudessa paikassa netin toimimaan...=S


      • aia
        Ellu-85* kirjoitti:

        Hei kaikki ja erityisesti aia.

        Eilen oli niin hässäkkää etten päässyt koskaan koneelle asti katsomaan, että tuleeko tapaamista. Toivottavasti teillä oli hauska ilta. Olisin niin halunnut tulla...mutta näin viestisi vasta tänä aamuna. Ja tosiaan, kai nyt toinen tapaaminen järkätää, että saadaan porukkaa enenpi mukaan!!!=)
        Yritän pysytellä kanavalla...=)
        Mikäli saan uudessa paikassa netin toimimaan...=S

        pitäiskö kattoo joku viikonloppu uudestaan? nyt perjantain olen menossa. Kelpaisko lauantai?


      • Ellu-85*
        aia kirjoitti:

        pitäiskö kattoo joku viikonloppu uudestaan? nyt perjantain olen menossa. Kelpaisko lauantai?

        Mulle käy la päivällä. Sitten on jo menoa klo:16.00-. Mut sitä ennen kävis tavata. Esim jo klo:13 tai 14???


      • aia
        Ellu-85* kirjoitti:

        Mulle käy la päivällä. Sitten on jo menoa klo:16.00-. Mut sitä ennen kävis tavata. Esim jo klo:13 tai 14???

        ihan noin aikasin en mä kyl pääse :(


      • Ellu-85*
        aia kirjoitti:

        ihan noin aikasin en mä kyl pääse :(

        Mulle olis käyny toi pe hyvin...sillo ei ois ollu mitään. Mut ehdotelkaa nyt jotakin aikoja niin yritän ottaa niistä sitten kiinni...=)
        Rohkeasti kaikki!!!!=)


      • -------->
        Ellu-85* kirjoitti:

        Mulle olis käyny toi pe hyvin...sillo ei ois ollu mitään. Mut ehdotelkaa nyt jotakin aikoja niin yritän ottaa niistä sitten kiinni...=)
        Rohkeasti kaikki!!!!=)

        Täällä uusi tyttönen halaisi uutta kaveriporukkaa myös. :)
        Ikää on 18 (ellei nuori ikä haitannee ketään), ja Naantalista kotoisin.

        Mites nuo aikaisemmat tapaamiset, olivatko kauhean epäonnistuneita? Olisi jännä tavata ihan ventovieraita Suomi24:n käyttäjiä jos tapaamiset ainakin siedettävästi menneet :)


      • sakari35346
        --------> kirjoitti:

        Täällä uusi tyttönen halaisi uutta kaveriporukkaa myös. :)
        Ikää on 18 (ellei nuori ikä haitannee ketään), ja Naantalista kotoisin.

        Mites nuo aikaisemmat tapaamiset, olivatko kauhean epäonnistuneita? Olisi jännä tavata ihan ventovieraita Suomi24:n käyttäjiä jos tapaamiset ainakin siedettävästi menneet :)

        oon 24 senttinen transvestiitti mies! ikää on 36!


    • ---

      Sopisiko kenellekään tavata tänään illalla? Viikonloput sopivat ainakin itselle paremmin. Vois mennä esimerkiksi yhdelle jne.

      • aia

        ihan hyvin tapaamiset ovat menneet, hauskaa on ollut.


      • Ellu-85*

        HEI

        Hyvä jos aiemmat tapaamiset ovat menneet hyvin. Milloin olisi seuraava miitinki??? =)


      • Ellu-85*

        Aika hiljaista tuntuu olevan täällä tällä hetkellä. Ovatko kaikki lopettaneet ystävien etsinnän vai onko kiirettä.=)
        Olisiko jollain halukkuutta tavata viikonloppuna esim. lauantaina????


      • Ellu-85* kirjoitti:

        Aika hiljaista tuntuu olevan täällä tällä hetkellä. Ovatko kaikki lopettaneet ystävien etsinnän vai onko kiirettä.=)
        Olisiko jollain halukkuutta tavata viikonloppuna esim. lauantaina????

        hiljasta. itelle muuten ois sopinu lauantainen,mut sattusin kompuroimaan tällä viikolla rappusis. ni nyt on polvi paketissa. enkä viitte nyt kepeillä lähtee tapaamisiin. mut sit syksemmäl sit ois kiva olla mukana jossain tapaamises.


    • ---

      Mulle kyllä sopisi toi lauantai. Kun en sillon ensimmäiseen tapaamiseen ehtinyt, niin nyt ois kyl kiva tulla. Vielä kun muitakin ilmottautuis..

      • Ellu-85*

        Heippa

        Tuota lauantaita eli huomista kovasti nyt koitan ihmisille tapaamispäiväksi tarjota. Kelpaisiko tavata siinä Stockan kellon alla vaikka klo:20.00? Siitä voisi sitten jatkaa yhdessä päätettyyn suuntaan. =)
        Mukaan tulijoita???=)


    • Ruma muija

      Mutta en en kehtaa näyttää itseäni kenellekkään, parempi vain olla neljän seinän sisällä.

      • aia

        mä voisin kanssa tulla messiin.


      • Ellu-85*
        aia kirjoitti:

        mä voisin kanssa tulla messiin.

        Jos oikein ymmärsin niin ainakin meitä olis se 3 ihmistä tulossa...lisää tulijoita messiin!!!=)


    • ---

      Onko tämä tapaaminen tänään vielä voimassa, kun täällä on niin hiljaista?

      • Ellu-85*

        Heippa

        Oottelen porukkaa kuten tuossa yllä mainitsin stockan kellon alla tänään klo:20.00. Eli tulkaa ny joku sinne!!!Eli tunnin päästä!


      • aia
        Ellu-85* kirjoitti:

        Heippa

        Oottelen porukkaa kuten tuossa yllä mainitsin stockan kellon alla tänään klo:20.00. Eli tulkaa ny joku sinne!!!Eli tunnin päästä!

        selvä!


      • Ellu-85*
        Ellu-85* kirjoitti:

        Heippa

        Oottelen porukkaa kuten tuossa yllä mainitsin stockan kellon alla tänään klo:20.00. Eli tulkaa ny joku sinne!!!Eli tunnin päästä!

        Kiitos mukavasta illasta. Ilta oli täynnä odotuksia ja jännitystä. Mikään ei olisi voinut mennä paremmin. Kiitos!!!!Uusiksi!!!=)
        Toivottavasti kaikki pääsivät ehjänä kotiin. =)


    • ---

      Onko täällä enää ketään kiinnostunut tapaamisista? Kaikki aluksi kiinnostuneet ovat hävinneet jonnekin.. Aiemmat tapaamiset on menneet hyvin, joten suosittelen tulemaan rohkeasti mukaan vaan, jos on yhtään mielenkiintoa.

      • -------

        Eli juttua pystyyn vaan, kunhan muistan / kerkeän koulukiireiltäni lukea, olen mukana :)


      • cicil
        ------- kirjoitti:

        Eli juttua pystyyn vaan, kunhan muistan / kerkeän koulukiireiltäni lukea, olen mukana :)

        Täällä myös yksi kiinnostunut. Olin ensimmäisessä tapaamisessa & mukavaa oli


      • Ellu85*

        Heippa ---

        Hienoa, että on vielä tulokkaita. The more the merrier!=)


      • .
        Ellu85* kirjoitti:

        Heippa ---

        Hienoa, että on vielä tulokkaita. The more the merrier!=)

        minkäs ikäistä porukkaa täältä sitten on kokoontumassa?


      • Japoi
        . kirjoitti:

        minkäs ikäistä porukkaa täältä sitten on kokoontumassa?

        Jep. Ikä ja sukupuoli olis kiva tietää?


      • Ellu85*
        . kirjoitti:

        minkäs ikäistä porukkaa täältä sitten on kokoontumassa?

        Mä olen 24v nainen ja osallistunut toiseen tapaamiseen ja useampaan sitten sen jälkeen. Kivaa on ollut. =)


    • ---

      Olisiko kukaan siis innokas tapaamaan tänään illemmalla? Esimerkiksi siinä seitsemän kahdeksan aikoihin? Voitaisiin nähdä keskustassa ja jatkaa siitä sitten eteenpäin. Toivottavasti joku nyt vastaa tähän, ja jos tämä tapaminen ei sovi, niin ehdottaa sitten muuta. Kun tätä ketjua lukiessa tuntuu, että kiinnostusta joukkotapaamiseen olisi, mutta asia jää aina kesken.

      • Opiskelija22

        Moikka!

        Onko tapaamisia vielä? Olis kiva tulla messiin, mutta näyttää siltä, että täällä ei enää kauheasti asiasta sovita.


    • ---

      Ei näitä tapaamisia mitenkään haudattu ole. Ongelmana vaan on se, että vaikka tälle palstalle on moni ilmoitanut haluavansa tulla mukaan, niin sitten ei kuitenkaan kukaan tuu meidän tapaamisiin. Meitä on vaan kolme, jotka tapaamme. Mut sulle opiskelija22, jos oot vielä kiinnostunut, niin pistä viestiä tänne palstalle, niin sovitaan tapaamisesta. me muutkin olemme suunnilleen saman ikäsiä. (Niin jos toi 22 siis on sun ikäs? =))

      • Resolainen

        ny ku piiiiiiiiiiiiiitkästä aika atulin ajankuluks eksyneeks foorumille ni ilmoittaudun mukaa.
        ikää 25v. Mie käyn töis ja oon monesti iltaa asti et vkl:tois parraimpia ajankohtia.


      • Kanki-kaikkosen Pili
        Resolainen kirjoitti:

        ny ku piiiiiiiiiiiiiitkästä aika atulin ajankuluks eksyneeks foorumille ni ilmoittaudun mukaa.
        ikää 25v. Mie käyn töis ja oon monesti iltaa asti et vkl:tois parraimpia ajankohtia.

        Tätä topikkia olen lueskellut (silloin tällöin) ja kiinnostusta löytyy. Ongelma vaan on se että "treffi-ilmoitukset" tulee tyyliin: Tulisko joku tätä iltana sinne ja sinne...
        Esim viikon ennakkoon ilmotetaan missä ja milloin niin ihmiset ehtii käydä lukemassa täällä ja järjestellä menojaan..


      • opiskelija22
        Kanki-kaikkosen Pili kirjoitti:

        Tätä topikkia olen lueskellut (silloin tällöin) ja kiinnostusta löytyy. Ongelma vaan on se että "treffi-ilmoitukset" tulee tyyliin: Tulisko joku tätä iltana sinne ja sinne...
        Esim viikon ennakkoon ilmotetaan missä ja milloin niin ihmiset ehtii käydä lukemassa täällä ja järjestellä menojaan..

        No mukava juttu jos järjestetään. Joo sama juttu mulla ollut, et oon seurannut keskustelua, mut oon katsonut aina liian myöhään ja missannut tapaamisen. Pitäis muistaa useammin käydä täällä. Oon samaa mieltä, et vois järjestää tapaamisen vaikka viikkoa kahta ennen. Tai sitten voisitten antaa vaikka meseosoitteen, niin siellä sit tavoittais paremmin. Tää on kyl jännä tapa tutustua uusiin ihmisiin :)


    • ---

      Meillä on huomenna perjantaina illalla tapaaminen. Meitä ois kaksi tyyppiä tulossa, jotka ollaan tutustuttu tällä palstalla. Eli jos tällä aikataululla joku vielä ehtii mukaan, niin laittakaa tänne viestiä, niin kerron tapaamispaikan ja -ajan.

    • Masse-setä

      Meikäläinekin on vähän niin kuin vähän ulkopuolinen, vaikka Turku sinänsä on vähän vieras. Onko Frederik Turusta. Meinaan vaan, että hän ei ole paljoakaan nuorempi kuin allekirjoittanut.

      • kiti2

        olen 27 vuotias "vanhus":) Miten on aikasemmat tapaamiset mennyt? missä olette olleet ja mitä tehneet?


    • ---

      Olisiko täällä kiinnostuneita tapaamiseen lauantaina 14.11? Yleensä nää tulee aika viime tippaan, mutta jos nyt sitten olisi kaikilla aikaa valmistautua =) Katsellaan tarkempaa aikaa ja paikkaa sitten myöhemmin, jos kiinnostumeita löytyy

      • That's It

        Olisin kiinnostunut jos olis suurinpiirtein samanikäistä porukkaa! Itse oon 20 -vuotias pojankoltiainen...


      • J

        Voisin olla kiinnostunut 14.11 tapaamiseen! Alle 25v mies löytyy täältä.


    • minavaan..........

      ois kiva löytää uusia kavereita Turusta. Oon 23 vuotias tyttö.

    • ---

      Kiva, että on kiinnostusta. Jos nähtäisiin sitten lauantaina klo 20.00 siinä Stockmannin kellon alla Yliopistonkadulla. Siinä ollaan ennekin tavattu, ja jokainen varmaan sitten hyvin löytää tämän porukan siitä. Siitä voidaan sitten jatkaa eteenpäin. Eli nähdään lauantaina, ja toivottavasti on nyt sitten paljon porukkaa tulossa! =)

      • -----------

        Piru vie missasin neljällä päivällä tapaamisen! :( Kuinka moni tuli, mitä teitte, oliko hauskaa? Ja sopisiko kenelle esimerkiksi ensi viikonloppu, perjantai tai lauantai? :)

        Ei ole itsellä oikein tekemistä. Masentaa kun henkilökohtaisia ongelmia parisuhteen kanssa, ja ero käsillä vuosien jälkeen, ja haluaisin nyt keräillä kavereita jotka pitkän parisuhteen aikana on kadonnut omasta välinpitämättömyydestäni. Voidaanhan mennä sellaiseen mukavaan "juttubaariinkin" aloittelemaan jos yli 18v ihmisiä on täällä?

        Seurailen tätä nyt tiiviisti. :)


      • --..---
        ----------- kirjoitti:

        Piru vie missasin neljällä päivällä tapaamisen! :( Kuinka moni tuli, mitä teitte, oliko hauskaa? Ja sopisiko kenelle esimerkiksi ensi viikonloppu, perjantai tai lauantai? :)

        Ei ole itsellä oikein tekemistä. Masentaa kun henkilökohtaisia ongelmia parisuhteen kanssa, ja ero käsillä vuosien jälkeen, ja haluaisin nyt keräillä kavereita jotka pitkän parisuhteen aikana on kadonnut omasta välinpitämättömyydestäni. Voidaanhan mennä sellaiseen mukavaan "juttubaariinkin" aloittelemaan jos yli 18v ihmisiä on täällä?

        Seurailen tätä nyt tiiviisti. :)

        Täälläkin olis ollut yksi kiinnostunut. Kyllä seuraava tapaaminen olisi kiva, ite oon 20v.


      • -----------
        --..--- kirjoitti:

        Täälläkin olis ollut yksi kiinnostunut. Kyllä seuraava tapaaminen olisi kiva, ite oon 20v.

        Esimerkiksi huomenna tai jopa jo tänään illalla? :) Saa olla myöhäänkin koska ei ole mitään huomenna ja myöhempääkin on mukavaa.

        Jos leffaan menisi, sieltä tulee mm. Twilight-uusikuu jota on kehuttu ja jonka haluaisi nähdä, viimeinen näytös klo. 23.30, olisi aika jännää. Sitten tulee mm. 21.00, jolloin ehtisi käydä vaikka kahvillakin jos puolitoistatuntia aikasemmin menee :)

        Mites?


      • --..---
        ----------- kirjoitti:

        Esimerkiksi huomenna tai jopa jo tänään illalla? :) Saa olla myöhäänkin koska ei ole mitään huomenna ja myöhempääkin on mukavaa.

        Jos leffaan menisi, sieltä tulee mm. Twilight-uusikuu jota on kehuttu ja jonka haluaisi nähdä, viimeinen näytös klo. 23.30, olisi aika jännää. Sitten tulee mm. 21.00, jolloin ehtisi käydä vaikka kahvillakin jos puolitoistatuntia aikasemmin menee :)

        Mites?

        En oo edes muistanut eilen käydä katsomassa viestäsi. Olisi eilinen leffailta kyllä käynyt mainiosti. Käykös sinulla joku muu päivä?


      • ------------------
        --..--- kirjoitti:

        En oo edes muistanut eilen käydä katsomassa viestäsi. Olisi eilinen leffailta kyllä käynyt mainiosti. Käykös sinulla joku muu päivä?

        menin chattiin ja eräs mukava mieshenkilö Turusta suostui lähtemään, leffassa on nyt sitten käyty. Mutta voisin lähteä lähiaikoina taas, en ihan heti kuitenkaan, Twilightia emme nimittäin katsoneet vaikka olisin halunut. Mies sanoi että "se ekakin täytyisi varmaan katsoa" mutta jotenkin en kyllä usko että juoni on niin pimennossa kakkosessa. En kyllä tosiaan tiedä.

        Kahvittelu tai muu tekeminen sopii kyllä mainiosti, tänäänkin. :) Ja eikai se minua nyt tapa vaikka joku todella leffaan haluaisi, ja menen kaksi kertaa 8)


    • emppu_25

      Onko tapaamiset loppuneet tai onko kaveriporukasta muodostunut jo niin tiivis, ettei uusille ole enää tilaa? Olen 25v. nainen ja olisin halukas tapaamaan muita turkulaisia kaverimielessä, vaikka ihan kahdestaankin, jos isompaa porukkaa ei saada kasaan. Löytyykö täältä ketään joka lähtisi seuraksi esim. kahvilaan? Mulle sopisi kyllä moni muukin tekeminen, jos pelkkä tuntemattoman kanssa juttelu hiljaisine hetkineen ei kiinnosta.

      • seuraa76

        Olen 33-vuotias mies,jos en liian vanha ni voisin lähtee ulos tai muuhun.Kahestaankin käy jos haluat,tai jos muita ei lähe...pist sähkäris


      • emppu_25
        seuraa76 kirjoitti:

        Olen 33-vuotias mies,jos en liian vanha ni voisin lähtee ulos tai muuhun.Kahestaankin käy jos haluat,tai jos muita ei lähe...pist sähkäris

        Kiva kun viestini ei jäänyt huomaamatta. Et ole liian vanha, mukava vaan jos saadaan joku tapaaminen aikaiseksi. Saat päättää jäädäänkö odottamaan muita tapaamishaluisia vai sovitaanko vaan kahdestaan joku aika ja paikka. Sehän ei tietenkään estä isomman porukan tapaamista myöhemmin, vaikka tavattaisiin kahden kesken jo aiemminkin.

        Voit laittaa mailia osoitteeseen [email protected] jos tahdot sopia ajankohdista ja muusta mailitse. Jään odottamaan vastausta. :)


      • j

        Muakin kiinnostaisi sellainen kaveriporukka tapaaminen, mutten tiedä uskallanko mukaan...


      • lisa...
        j kirjoitti:

        Muakin kiinnostaisi sellainen kaveriporukka tapaaminen, mutten tiedä uskallanko mukaan...

        Heippa!

        Mä voisin olla vielä innostunut tulemaan mukaan. Olisitteko kiinnostuneita vielä?? Olen 23 vuotias nainen ja kaipaan hieman uusia ihmisiä elämään, kun olen muualta kotoisin..

        Lisa


      • j
        lisa... kirjoitti:

        Heippa!

        Mä voisin olla vielä innostunut tulemaan mukaan. Olisitteko kiinnostuneita vielä?? Olen 23 vuotias nainen ja kaipaan hieman uusia ihmisiä elämään, kun olen muualta kotoisin..

        Lisa

        Ei taida ainakaan alkuperäistä porukkaa kiinnostaa, kun ei niistä mitään kuulu... Ja muutenkin täällä on aika hiljasta...


      • lisa
        j kirjoitti:

        Ei taida ainakaan alkuperäistä porukkaa kiinnostaa, kun ei niistä mitään kuulu... Ja muutenkin täällä on aika hiljasta...

        Niinpä. Mutta voidaanhan me kerätä uuden porukan ja tavata, jos vanhat ovat jo unohtaneet koko asian.

        Lisa


      • ....................
        lisa kirjoitti:

        Niinpä. Mutta voidaanhan me kerätä uuden porukan ja tavata, jos vanhat ovat jo unohtaneet koko asian.

        Lisa

        Ehdotuksia ajaksi ja paikaksi?


      • Ez85
        .................... kirjoitti:

        Ehdotuksia ajaksi ja paikaksi?

        Moikka! Mä olisin kanssa kiinnostunut tutustumaan uusiin ihmisiin! Olen 24v nainen Turusta ja haluaisin lisää tuttavuuksia ja kavereita. Miten tämä toimii? Vaihdetaanko täällä s-posteja ja siellä sovitaan tapaamiset sun muut?


      • Ann-
        Ez85 kirjoitti:

        Moikka! Mä olisin kanssa kiinnostunut tutustumaan uusiin ihmisiin! Olen 24v nainen Turusta ja haluaisin lisää tuttavuuksia ja kavereita. Miten tämä toimii? Vaihdetaanko täällä s-posteja ja siellä sovitaan tapaamiset sun muut?

        Moikka, täälläkin olisi yksi kun lähtisi mielellään mukaan tällaiseen kaveririnkitouhun. Olen myös 24-v. Turusta ja kaipailen kovasti lisää kavereita ihan arkipäiväiseen touhuiluun, kahville yms.

        Mites homma laitetaan sitten toimimaan? Itse ehdottaisin sähköpostirinkiä. Jokainen varmaan lukee sähköpostiaan useammin kuin tätä foorumia ja siellä vois sitten kaikki ehdottaa sopivaa aikaa ja kaikille menis tieto. Mitäs sanotte?


      • Miss 85
        Ann- kirjoitti:

        Moikka, täälläkin olisi yksi kun lähtisi mielellään mukaan tällaiseen kaveririnkitouhun. Olen myös 24-v. Turusta ja kaipailen kovasti lisää kavereita ihan arkipäiväiseen touhuiluun, kahville yms.

        Mites homma laitetaan sitten toimimaan? Itse ehdottaisin sähköpostirinkiä. Jokainen varmaan lukee sähköpostiaan useammin kuin tätä foorumia ja siellä vois sitten kaikki ehdottaa sopivaa aikaa ja kaikille menis tieto. Mitäs sanotte?

        Mun mielestä avoin sopiminen palstalla on sähköpostirinkiä parempi vaihtoehto, kun kynnys mukaan tulemiseen on matalampi. Osa kiinnostuneista jättää kuitenkin tulematta miittiin, joten on parempi koittaa saada mukaan mahdollisimman monia kuin kerätä kasaan sellainen "sopivan" kokoinen porukka ja sopia tapaaminen. Kaikki kiinnostuneethan voi lisätä tämän keskustelun suosikkeihinsa, joten keskustelun seuraamisen ei pitäisi olla vaikea.


      • ,.-
        j kirjoitti:

        Muakin kiinnostaisi sellainen kaveriporukka tapaaminen, mutten tiedä uskallanko mukaan...

        Mikäs siinä tapaamisessa pelottaa? Mukaan vaan jos kiinnostaa, ei siellä purra! :)


    • täss nyt

      taas niin ettei mitään tapaamista järjestetä?

    • RessuN

      Näköjään täällä on viime aikoina ollut paljon puhetta tapaamisesta, mutta kun kukaan muu ei ole ehdottanut päivämääriä, koitan itse olla aloitteellinen: Olisiko kukaan halukas tapaamaan perjantaina 19.2.? Nyt ei ainakaan kukaan voi valittaa, että ajankohdasta ilmoitetaan viime tipassa, kun siihen on melkein 2 viikkoa aikaa. Voitaisiin käydä kahvilla tai keksiä jotain muuta tekemistä, jos jollain on hyviä ideoita. Mulle sopisi milloin tahansa kello neljän jälkeen, entä muille?

      • bgfxhgfx

        Jotenkin tyypillistä ettei ketään kiinnosta enää silloin kun pitäisi ryhtyä sanoista tekoihin. Yksinäisyydestä on niin helppo valittaa, mutta aika outoa "yksinäisyyttä" se on kun ei viitsi edes miittiin mennä...


      • RessuN
        bgfxhgfx kirjoitti:

        Jotenkin tyypillistä ettei ketään kiinnosta enää silloin kun pitäisi ryhtyä sanoista tekoihin. Yksinäisyydestä on niin helppo valittaa, mutta aika outoa "yksinäisyyttä" se on kun ei viitsi edes miittiin mennä...

        Niin, mikähän siinä on että miitteihin meneminen on joillekin niin vaikeaa? Perjantai on jo 2 päivän päästä eikä kukaan ole kertonut edes harkitsevansa mukaan tuloa, joten keksin jotain muuta tekemistä siksi illaksi. Olisiko täällä halukkaita miittiin joskus toiste?


      • Fairytar
        RessuN kirjoitti:

        Niin, mikähän siinä on että miitteihin meneminen on joillekin niin vaikeaa? Perjantai on jo 2 päivän päästä eikä kukaan ole kertonut edes harkitsevansa mukaan tuloa, joten keksin jotain muuta tekemistä siksi illaksi. Olisiko täällä halukkaita miittiin joskus toiste?

        Heippa! Olen 25-vuotias nainen ja kuulostaa kyllä hyvältä, jos vain saisi niitä miittinkejä aikaiseksi.. Että jos jotakuta kiinnostaa lähteä kahville, lenkille, tms. ni koitan käydä täällä kyllä tarkistelemassa josko vaikka jotakuta kiinnostaisi.. :) Nyt jo voin ilmottaa ettei tämä vkoloppu (26.-28.2) käy, mutta kyllähän näitä varmasti saa myöhemmäksikin sovittua.. :)


      • Elle2
        Fairytar kirjoitti:

        Heippa! Olen 25-vuotias nainen ja kuulostaa kyllä hyvältä, jos vain saisi niitä miittinkejä aikaiseksi.. Että jos jotakuta kiinnostaa lähteä kahville, lenkille, tms. ni koitan käydä täällä kyllä tarkistelemassa josko vaikka jotakuta kiinnostaisi.. :) Nyt jo voin ilmottaa ettei tämä vkoloppu (26.-28.2) käy, mutta kyllähän näitä varmasti saa myöhemmäksikin sovittua.. :)

        Mä olisin kiinnostunut tapaamisista. Olin ensimmäisessä tapaamisessa joka oli joskus kesällä muttei sen jälkeen ole tullut mentyä. Minulle ei käy tulevana viikonloppuna mut käviskö teille esim 12 tai 13.3?


      • Fairytar
        Elle2 kirjoitti:

        Mä olisin kiinnostunut tapaamisista. Olin ensimmäisessä tapaamisessa joka oli joskus kesällä muttei sen jälkeen ole tullut mentyä. Minulle ei käy tulevana viikonloppuna mut käviskö teille esim 12 tai 13.3?

        Mulle ainakin kävis tuo 12. päivä perjantai, joskus illemmalla, vois vaikka käydä parilla tms.?


    • tyttöö89

      Moikka vaan kaikille! :)

      Olisin myös tosi kiinnostunut saamaan uusia kavereita ja nimenomaan turun seudulta. Ootteko te jo tapailleet usein, katsoin että tä keskustelu on alkanut jo viime kesänä?:// Minkä ikäistä porukkaa tässä on ollut mukana ja miten on tapaamiset menneet? Koskas seuraava? ja oon ite 20 vuotias tyttö Turun seudulta! Jos vielä ehtii mukaan ni mä en ainakaan vaan "hävii" kun tulee puhetta päivämääristä sopimisesta!
      Jään oottelemaa vastauksia:)

      • elle2

        Joo no tavataanko sitten huomenna vaikka stockan kellon alla? Klo 20?


      • Fairytar
        elle2 kirjoitti:

        Joo no tavataanko sitten huomenna vaikka stockan kellon alla? Klo 20?

        Ikävä kyllä mulle tuli yllättävä meno tälle illalle.. :/ Sopisko ens viikko?


      • elle2
        Fairytar kirjoitti:

        Ikävä kyllä mulle tuli yllättävä meno tälle illalle.. :/ Sopisko ens viikko?

        No mä en osaa sanoa ens viikosta vielä mut palataan asiaan lähempänä


      • Waltsu25
        elle2 kirjoitti:

        No mä en osaa sanoa ens viikosta vielä mut palataan asiaan lähempänä

        Näin tämän jutun nyt vasta...olen muualla viikkoisin ja aina ei tiedä viikonlopuista.
        Eikö olis kiva jos sais jonkun ihmisen,turkulaisen tai siellä asuvan sähköpostiosoittenkin,tai tässä on mun omani...laittakaa mulle joskus tai aina viestiä,että voisin joskus tutustua teihin.
        [email protected]


    • !

      Olisiko vielä turkulaiset kiinnostuneita tapaamaan uusia ihmisiä? Täällä 23-vuotias tyttö tapaisi mielellään uusia tyyppejä, joten uutta tapaamista kehiin!

    • eiiiole

      Kyllä! Mukana ollaan jos jokin tapaaminen järjestetään :)

    • laurama.

      Täällä ois myös parikymppinen Turkulaisneito ja ehdottomasti mukana jos tällästä järkätään!!! :)

    • eiiiole

      Kolmehan on jo pieni porukka:) Järkätäänkö me tapaaminen ja jos lisää ilmottautuu mukaan niin hyvä vaan?:)

    • mmmina

      Mäkin olen ehdottomasti mukana! Tosin olen nyt pari viikkoa pois Turusta, eli kävis vasta elokuun puolivälistä eteenpäin...:/

      • -anna

        Mäkin voisin mukana olla. :) Olen siis 24-vuotias tyttö.


    • mmmina

      No, mitenkä ois? Sovittaisko tapaaminen johonkin parin viikon päähän?

    • -anna

      Mulle sopis ihan syyskuun alussa. :)

    • miittiin

      Ollaanko tälläistä vielä järjestämässä? Löytyykö kovia bilettäjiä? :)

    • mmmmmmmn

      18v tyttöne ja mikä ettei ^^

    • jarrimati

      Moro. Uudet kaverit kelpais itsellekkin. Oon 26v turkulainen. Harrasteltua tulee salibandyä, sulkista, pyöräilyä, rullaluistelua ym. eräretki tai melontareissukin kiinnostaisi vaikke en moisia ikinä ole koittanut. Konemusiikista tykkään. Laittakaapa mailia: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1947
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1336
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe