tavaraa kiinasta

tarkastaja

tilaatko tuotteita kiinasta ja tarvitset tuotteen laatu tarkastuksen. voin käydä tarkastamassa tuotteen tehtaalla kiinassa tai valvoa että kaikki tilaamanne tuoteet myös kontitetaan/ lähetetään. meitä on kaksi suomalaista ja olemme molemmat asunneet joitain vuosia kiinassa ja myös tehnyt aikaisemmin laatu tarkastuksia kiinassa. jos jotain kysyttävää, niin yhteyttä voi ottaa [email protected] t: janne

6

553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäi ilmoittamatta

      että asumme kiinassa enemmän kuin suomessa. tällä hetkellä olemme molemmat käymässä suomessa, mutta minä menen juhannuksen jälkeen ja kaverini tulee heinäkuun alussa kiinaan. olemme siellä paikan päällä, niin jää nuo turhat lentelyt väliin. t. janne

    • Blaupunkt

      Hei,

      Olen Kotkasta ja tunnen tämän kirjoittajan. Hän on työtön kotkalainen trukkikuski, joka on asunut Hainanin lomasaaren Sanyassa muutaman viime talven. Ei kielimiehiä eikä sylje lasiinkaan. Jos tarvitset laadun- ja kontittamisen tarkastajaa, suosittelisin kyllä jotain ihan muuta kuin mitä tässä esitetään. Lailliset tahot ovat ok. Toisella kaiffarilla on pieni rättikauppa samaisessa Sanyassa.

      • jokaisella

        on omat mielipiteensä toisista. mitäköhän tarkoitat laillisella taholla ?? ne jotka lentää suomesta 1 tai 2 kertaa kuukaudessa kiinaan katsomaan jonkin vaikka vaate erän, on ihan tavallinen duunari. ei siinä mitään tarkastus firmoja käytetä. kaverini on tehnyt tätä työtä jo vuosia. että silleen...


    • STX

      Käytä aina huolintaliikettä, kun hoidat tavaraa Kiinasta eteenpäin. Suomalaisten ei ole syytä ottaa lisähankaluuksia keplottelemalla tässä avauksessa esitetyllä tavalla.

      Konttiin voi joutua esimerkiksi "tarkastajan omia juttuja", ja siinä sitä ollaan salakuljetuksesta syytettynä. Työttömänä oleskelu Kiinassa ilman vakituista osoitetta ei tuota tarkastustoimintaan liittyvää osaamista.

      • pitää

        olla huolintaliike siinä mukana, suomalainen tai kiinalainen. nyt onkin ollu sen tavaran laadun ja kappalemäärän tarkistuksesta kysymys. pitää esim, katsoa vaikka t-paidan painatukset, onko tehty hyvin sun muuta. noilla sun jutuilla ei ole mitään tähän asiaan liittyvää. ps. osoite kyllä löytyy... rekisteröitynä kiinan viranomaisille kuten kuuluu. jollein pienille firmoille se vaan tuottaa säästöä kun ei tarvi lennättää suomesta kaveria katsomaan jotain pietä lähetystä tai vastaavasti lisää työtä kun tavarat pitää lähettää suomesta takaisin huonon laadun takia.


    • Sheriffi

      Tämä on matkailupalsta, eivätkä tänne kuulu tällaiset epämääräiset, ilmeisen selvästi harmaaseen talouteen kuuluvat viestittelyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe