Viestini, Osaammeko? on minusta tällainen. Katsokaa vastaajat omianne! En tarkoita pilviä.
Koska kirjoitit brakentavan viestin?
33
361
Vastaukset
- katleijakolmonen
Itsetutkistelun tulos on tuo: siitä on aikaa. Olen provosoitunut ja provosoinut. Siinäpä haastetta parannuksen tekoon. Onnellinen se ihminen, joka tässä myllerryksessä on pitänyt paremman puolensa näkyvissä ja kannustaneet rauhaan ja sopuisuuteen. Voisiko sitä nimittää vahvuudeksi.
Kysyit osaammeko. Uskon että valtaosa palstalaisista osaa. Nyt on kysymys muusta. Raadollisempi puoleni on tullut näkyviin, anteeksi. - fatcat 66
ettemmekö osaisi. Ihan varmasti jokainen osaa, haluaako, on toinen juttu.
- tunnu
uuneperin tyyliltä....
- edes nauraa
tunnu kirjoitti:
uuneperin tyyliltä....
näinä aikoina.
- Amalia armaan
edes nauraa kirjoitti:
näinä aikoina.
kauhasta päähän,pelkää pilvi*
- aikonut rakentaa
Amalia armaan kirjoitti:
kauhasta päähän,pelkää pilvi*
huvinvuoksi vaikkapa portaan mutta ei vielä rakentanut, olisiko se jo rakentavaa?
- sillä silloin
aikonut rakentaa kirjoitti:
huvinvuoksi vaikkapa portaan mutta ei vielä rakentanut, olisiko se jo rakentavaa?
ajattelee ja suunnittelee, tekevänsä rakentavaa:)
- mutta kaikki
ovat sitä mieltä että pilvi on kaikkien yläpuolella.
- *Kukkahame*
Kyllä minusta pilvet kulkee päittemme yli, täällä pilviverhojen alla on turvallista taapertaa.
(Tiedän kyllä saranoiden narisevan jossain)
En tiedä onko provo, mutta muutamalla sanalla vastaamista juuri arvosteltiin ja se on tämän ketjun ongelma.
Kyllä tällekin säälle on tilausta, astmaatikot saavat liikkua ulkona, ei ole kohtauksista pelkoa.
Aurinkoallergikot eivät saa näppylöitä, eikä ne jotka haluavat säilyttää maidon vaalean ihon tarvi istua sisätiloissa.
- on jotenkin
esimerkillinen mielestäsi, rakentava viesteissään vai mitä tuo sekava aloituksesi tarkoittaa?
- vastausta
tähän aloitukseen?
- rakentavaa
viestiä ruuneperi on se joka osaa laatia Rakentavan viestin.
Rakentava viesti on sellainen että se neuvoo minkälainen viestin on oltava, keskusteleva, asiassa pysyvä, runsaastiasiassapysyviä vastauksia sisällään pitävä, ruuneperin hyväksymiä kannanottoja, mielellään, mutta jos ei niin poistokin voi seurata.Terve, Ruune!
Yritän parhaani mukaan jarruttaa varjo-olentoni esiintymistä täällä, mutta aina tuo Puskasuleima onnistuu loukuttamaan tiheiköstä arvelujaan. Tällä kertaa hän pohtii, onko avaukseesi koira haudattuna, ja perustelee epäilyjään kielitaidollasi.
Mitä minun viesteihini tulee, uskon kirjoittaneeni suht. koht. neutraalisti. Rakentavuudesta en tiedä, mutta ainakaan halon ja haulikon kanssa en ole riehunut.
Sitä paitsi se, mikä jonkun mielestä on rakentavaa, saattaa toisen mielestä olla repivää.
Erityisen vaarallista on huumori. Jokuhan saattaa ottaa tosissaan ja vielä nokkaansakin...
Tuus:
Velmustiina- Tuus tua tuum
Venlastiina kirjoitti:
Terve, Ruune!
Yritän parhaani mukaan jarruttaa varjo-olentoni esiintymistä täällä, mutta aina tuo Puskasuleima onnistuu loukuttamaan tiheiköstä arvelujaan. Tällä kertaa hän pohtii, onko avaukseesi koira haudattuna, ja perustelee epäilyjään kielitaidollasi.
Mitä minun viesteihini tulee, uskon kirjoittaneeni suht. koht. neutraalisti. Rakentavuudesta en tiedä, mutta ainakaan halon ja haulikon kanssa en ole riehunut.
Sitä paitsi se, mikä jonkun mielestä on rakentavaa, saattaa toisen mielestä olla repivää.
Erityisen vaarallista on huumori. Jokuhan saattaa ottaa tosissaan ja vielä nokkaansakin...
Tuus:
VelmustiinaNe on noin latinaksi: tuus = maskuliini, tua = feminiiini, tuum = neutri
Kertoi eräs joka virheitä keräs ))) - eräs maskuliini
Tuus tua tuum kirjoitti:
Ne on noin latinaksi: tuus = maskuliini, tua = feminiiini, tuum = neutri
Kertoi eräs joka virheitä keräs )))Ennen hianosti preivit lopetettiin : tuus totus.
- hyvä toivomus
Venlastiina kirjoitti:
Terve, Ruune!
Tuus:
Velmustiinaei muutkan halon ja haulikon kanssa riehu, pitääkö siitäkin kiitos saada.
hyvä toivomus kirjoitti:
ei muutkan halon ja haulikon kanssa riehu, pitääkö siitäkin kiitos saada.
Hm... ei tästä ota selvää.. Yritämme pitää hyvät tavat täällä voimassa..
Jokainen varmaankin ,ettei vaan ken tai kuka?
Borta bra,men hemma bäst. Oliko joku kompakysymys?- pidä tauko
irkku-37 kirjoitti:
Borta bra,men hemma bäst. Oliko joku kompakysymys?se sopii monelle, mutta irkkua en tarkoita, sinä olet ihana!
- alottama
irkku-37 kirjoitti:
Borta bra,men hemma bäst. Oliko joku kompakysymys?johan menee ihan älyttömyyksiin.
- luulis että
alottama kirjoitti:
johan menee ihan älyttömyyksiin.
olis jo ite Ruuneperi älähtänyt hänen nimissän alotetusta ketjusta.
minusta ei ainakaan ole rakentavaa,että hyvin monet ovat menneet mukaan tähän nikki-milloin-mitäkin,siihenkö tarkoitus,että voidaan mitä tahansa soopaa tänne laukoa muilla "nikeillä",omallaan sitten vaan ns.asiallisia.
Ja mikä on "rakentavaa"....herraisä jos sitä miettisi ja sen mukaan kirjoittaisi,eihän tänne kehtaisi mitään kirjoittaa.
Toisiako pitäisi miettiä...kelpaako tekstini,ovatko muut kiinnostuneet samasta asiasta,tai ....näyttääkseen mallia.miten "pitää" kirjoittaa.Ja tyhmää kirjoittaa sellaisesta,joka näyttää,että;katsokaas kun tiedän tästä asiasta enemmän kuin kukaan muu teistä.
Ja vielä olen sitä mieltä,ettei tämä mikään päiväkirjanpitopaikka ole.
Kyllä minä olen niin "itsekäs",että kirjoitan silloin siitä asiasta,mistä olen oikeasti sillä hetkellä kiinnostunut,innostunut tai jonkin asian itse kokenut.
Ja samoin vastaan vain asiaan,joka kiinnostaa ja johon minulla on mielipide.
Liirum-laarum-kirjoitukset eivät kiinnosta,joissa pari henkilöä pitkän rimpsun keskenään kirjoittavat.
No huumori on erikseen,mutta sehän onkin niin vaikea laji,että siihen harvoin ryhtyy.- itsekeskeistä
Omat jutut ovat niin tärkeitä tärkeän kaverin kanssa, muitten on liirun-laarumia.
Mikseivät täällä muutkin saisi ilmaista, jos aiheesta tietävät enemmän kuin muut?
Muillakin on oikeus kirjoittaa asoista , joista ovat innostuneita sillä hetkellä , eikä varmaan monikaan mieti, kiinnostavatko ne susmorsianta.
Viestisi on täynnä ristiriitaisuuksia. itsekeskeistä kirjoitti:
Omat jutut ovat niin tärkeitä tärkeän kaverin kanssa, muitten on liirun-laarumia.
Mikseivät täällä muutkin saisi ilmaista, jos aiheesta tietävät enemmän kuin muut?
Muillakin on oikeus kirjoittaa asoista , joista ovat innostuneita sillä hetkellä , eikä varmaan monikaan mieti, kiinnostavatko ne susmorsianta.
Viestisi on täynnä ristiriitaisuuksia.mielelläni olen ristiriitainen.
Sitä paitsi...heh....kavereitako minulla,yksin minä täällä ypöttelen vaan.
Katoppas omaa tekstiäsi,määräiletkö,etten saisi olla sellainen kuin olen.
Yksi hyvä piirre ainakin,olen rehellinen.En höpöttele täällä millon milläkin sanalla tai lauseenpätkällä ja teeskentele olevani muuta kuin olen.susmorsian kirjoitti:
mielelläni olen ristiriitainen.
Sitä paitsi...heh....kavereitako minulla,yksin minä täällä ypöttelen vaan.
Katoppas omaa tekstiäsi,määräiletkö,etten saisi olla sellainen kuin olen.
Yksi hyvä piirre ainakin,olen rehellinen.En höpöttele täällä millon milläkin sanalla tai lauseenpätkällä ja teeskentele olevani muuta kuin olen.Eihän tässä olekaan kysymys ,rakentavasta,vaan brakentavasta???
Joten ,herää kysymys,mistä on kysymys?luonne se on joka ratkaisee mihin kirjoittelee ja vastailee ja millätavalla olen samallainen että otan mielelläni kantaa epäoikeuden mukaisuuteen ja silloin ei puhuta hömppää vaan asiaa.
Niitä on henkilöitä jotka viihtyvät vain hömppä asioissa ja ovat niin sosiaalisia kuin vaan voi olla, Ja puhuvat puuta heinää kunhan miellyttävät muita.
Olemme samalla Susmorsein linjalla siinäkin että olemme ja kirjoittelemme rehellisesti, kun kerran luonne on sellainen. Toisin sanoen sanotaan niinkuin asia on, eikä sinnepäin.
Kun kirjoitukset ovat kantaaottavaisia, silloin tuskin tulee rakentavaa keskustelua aikaiseksi. Joskus yrittän huumorilla kuitata, mutta huonolla menestyksellä.
Rakentava keskustelu minusta on sellaista että siinä pitäisi puhua ummet ja lammet toisten hyväksi. Enkä pidä sitä tarpeellisena.
Lopuksi pidän arveluttavana kenenkään kertoa yksityis asioistaan täällä palstoilla, ne saattavat tulla kielteisenä takaisin. Vain sellaisia voi puhua jotka voi päivänvalossa kertoa kelle vaan.- Samankielinen
monica kirjoitti:
luonne se on joka ratkaisee mihin kirjoittelee ja vastailee ja millätavalla olen samallainen että otan mielelläni kantaa epäoikeuden mukaisuuteen ja silloin ei puhuta hömppää vaan asiaa.
Niitä on henkilöitä jotka viihtyvät vain hömppä asioissa ja ovat niin sosiaalisia kuin vaan voi olla, Ja puhuvat puuta heinää kunhan miellyttävät muita.
Olemme samalla Susmorsein linjalla siinäkin että olemme ja kirjoittelemme rehellisesti, kun kerran luonne on sellainen. Toisin sanoen sanotaan niinkuin asia on, eikä sinnepäin.
Kun kirjoitukset ovat kantaaottavaisia, silloin tuskin tulee rakentavaa keskustelua aikaiseksi. Joskus yrittän huumorilla kuitata, mutta huonolla menestyksellä.
Rakentava keskustelu minusta on sellaista että siinä pitäisi puhua ummet ja lammet toisten hyväksi. Enkä pidä sitä tarpeellisena.
Lopuksi pidän arveluttavana kenenkään kertoa yksityis asioistaan täällä palstoilla, ne saattavat tulla kielteisenä takaisin. Vain sellaisia voi puhua jotka voi päivänvalossa kertoa kelle vaan.Mistä tuossa edellisessä oli se asia ja keskustelusi aihe, puhut vain asiaa ja kiukuttelet toisaalla jomminjoutavista, näyttöä on ollut viikkojen aikana.
Kukas sen kissan hännän nostaakaan? Samankielinen kirjoitti:
Mistä tuossa edellisessä oli se asia ja keskustelusi aihe, puhut vain asiaa ja kiukuttelet toisaalla jomminjoutavista, näyttöä on ollut viikkojen aikana.
Kukas sen kissan hännän nostaakaan?vastasin selkeästi ketjun aloittajan kysymykseen ja perustelin vielä.
- ihailusi kohteen
monica kirjoitti:
vastasin selkeästi ketjun aloittajan kysymykseen ja perustelin vielä.
no nyt en enää ihmettele mitään.
- monica ek
ihailusi kohteen kirjoitti:
no nyt en enää ihmettele mitään.
seuraani,minä ihmettelen.
- rakentavako
monica kirjoitti:
luonne se on joka ratkaisee mihin kirjoittelee ja vastailee ja millätavalla olen samallainen että otan mielelläni kantaa epäoikeuden mukaisuuteen ja silloin ei puhuta hömppää vaan asiaa.
Lopuksi pidän arveluttavana kenenkään kertoa yksityis asioistaan täällä palstoilla, ne saattavat tulla kielteisenä takaisin. Vain sellaisia voi puhua jotka voi päivänvalossa kertoa kelle vaan.olisi ummet ja lammet keskustelua toisten hyväksi?
Rakentava keskustelu on asiaa,josta keskustellaan eteenpäin vievää,valottaen eri näkökulmista,laajentaen aihetta.Ei suinkaan rakentaen ketään henkilökohtaisesti!
Kuinka voi noin käsittää aloitteentekijän tarkoituksen.Palstan hengen rakentamista myönteiseen suuntaan kylläkin. - monica ek
rakentavako kirjoitti:
olisi ummet ja lammet keskustelua toisten hyväksi?
Rakentava keskustelu on asiaa,josta keskustellaan eteenpäin vievää,valottaen eri näkökulmista,laajentaen aihetta.Ei suinkaan rakentaen ketään henkilökohtaisesti!
Kuinka voi noin käsittää aloitteentekijän tarkoituksen.Palstan hengen rakentamista myönteiseen suuntaan kylläkin.aivan selvästi ja selventävästi asiasta kun aloittaja kysyi
Koska kirjoitit brakentavan viestin? eikä kysymys kuulunut minkälainen on rakentava viesti, tästä nyt olemme eri mieltä. - alkaa olla
monica ek kirjoitti:
seuraani,minä ihmettelen.
jo liian paksua, pysyn niin kaukana kuin voin
- monica ek
alkaa olla kirjoitti:
jo liian paksua, pysyn niin kaukana kuin voin
Vastasitko aloittajan kysymykseen? vai menitkö henkilökohtaisuuksiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2261644Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i651414- 821101
Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol281953- 52906
Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6901- 73883
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha168876Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment188868Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67859